Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

Ostatnia już kategoria składa się z szesnastu możliwych do rozwijania umiejętności osobistych postaci. Każda z nich posiada pięć poziomów zaawansowania. Charakterystyczne znaczki na poszczególnych kratkach oznaczają poziom rozwoju, którego osiągnięcie zapewnia nam dodatkowy bonus oprócz standardowych pasywów. Na początku możemy rozdysponować jedynie dwa dostępne punkty, a następnie z każdym nowym poziomem doświadczenia po jednym.

Alchemy pozwala na tworzenie coraz lepszej jakości mikstur, do których uwarzenia potrzeba ziół oraz niezbędnego przyrządu jakim jest moździerz alchemiczny. Na czwartym poziomie rozwoju wytworzone potiony mają silniejsze działanie leczące bądź przywracające energię, natomiast od piątego skonstruowanie bomby daje nam od razu trzy sztuki takiej broni.

Athletics zwiększa wskaźnik zdrowia o 20 punktów na poziom. Od trzeciego wzrasta również maksymalny udźwig postaci o 15 kilogramów.

Concentration zwiększa wskaźnik energii o 20 punktów na poziom. Od trzeciego wzrasta także o 25% jej regeneracja w czasie spoczynku.

Light Weapons zwiększa obrażenia zadawane lekką bronią o 20% na poziom. Od trzeciego uzyskujemy możliwość walki dwoma broniami jednocześnie - jeżeli jedna z nich to sztylet - zaś od piątego dowolnymi typami lekkiego oręża.

Heavy Weapons zwiększa obrażenia zadawane ciężką bronią o 20% na poziom. Od piątego mamy możliwość dzierżenia dwuręcznego oręża w jednej dłoni.

Missile Weapons zwiększa obrażenia zadawane bronią dystansową o 20% na poziom. Od czwartego poziomu ataki dystansowe ignorują 20 punktów pancerza przeciwnika.

Throwing zwiększa obrażenia zadawane przy pomocy broni miotanej o 20% na poziom. Od piątego umożliwia jednoczesny rzut dwoma broniami z obu rąk w ramach jednego ataku.

Firearms zwiększa zasięg broni palnej o jedną kratkę terenu na poziom, a ponadto zmniejsza szansę na niewypał. Od piątego znika możliwość niewypału broni.

Accuracy zwiększa statystykę o tej samej nazwie o 10 punktów na poziom. Od drugiego sprawia, iż wykonywanie ataków fizycznych z drugiego szeregu drużyny staje się możliwe.

Critical zwiększa szansę na wykonanie krytycznego ataku w przypadku broni białej, dystansowej, miotanej oraz palnej o 3% na poziom. Od trzeciego postać może zadać przeciwnikowi cios w plecy przy użyciu sztyletu, co wywoła potrójne obrażenia. Od piątego zaś ta sama akcja jest możliwa przy użyciu dowolnej broni lekkiej.

Armor zwiększa obronę wszystkich części używanego pancerza o 5% na poziom. Od drugiego bohater może nosić lekkie uzbrojenie bez żadnych kar związanych z szybkością poruszania się, natomiast od czwartego analogicznie ciężkie uzbrojenie.

Dodge zwiększa statystykę Evasion o 3 punkty na poziom. Od trzeciego czas oczekiwania między wykonaniem kolejnych działań i akcji zmniejsza się o 10%.

Fire Magic zwiększa obrażenia czarów związanych z żywiołem ognia o 20% na poziom. Od piątego nasza odporność na ogień wrasta o 50 punktów.

Air Magic zwiększa obrażenia czarów związanych z żywiołem powietrza o 20% na poziom. Od piątego nasza odporność na wstrząs wzrasta o 50 punktów.

Earth Magic zwiększa obrażenia czarów związanych z żywiołem ziemi o 20% na poziom. Od piątego nasza odporność na trucizny wzrasta o 50 punktów.

Water Magic zwiększa obrażenia czarów związanych z żywiołem wody o 20% na poziom. Od piątego nasza odporność na zimno wzrasta o 50 punktów.