Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Legend of Grimrock 2 - Pyramid of Umas
Legend of Grimrock 2 - Pyramid of Umas
Wejście do Tomb of Rites
Teleport do portalu (II)
Teleport do portalu (I)
Teleport do portalu (IV)
Teleport do portalu (III)
Zeskocz/zjedź na linie, by znaleźć się w pokoju z sekretem (więcej informacji - mapa: Tomb undergraund).
Połóż tu coś, opuść klapę za pomocą płyty (11.2) po czym zeskocz/zjedź na linie dziurę dalej.
Zeskocz/zjedź na dół by znaleźć sekret.
By otworzyć przejście musisz wziąć wand of Fear (Niebieski kwadrat na mapie: "1") i Moonblade (Żółty kwadrat na mapie: "1") i położyć je analogicznie: na kwadratach z numerem "2".
Przycisk na ścianie otwierający ścianę do sekretu (2.2).
Sekretny pokój. Otwierany przyciskiem (2.1).
Zawiera: Mirror gauntlet - weź, bo będzie wymagany do następnego sekretu
Przerzuć cokolwiek na płytę dalej.
Przerzuć cokolwiek na płytę dalej.
Zejście do sekretu, po wykonaniu punktu (3.1)
Połóż tu coś przez kraty, potem obejdź z drugiej strony i też coś połóż. Teraz zabierz wcześniejszy przedmiot i ten ostatni, aby kraty (3.6) się otworzyły.
Kraty do Tomb Key'a (3.7). By je otworzyć wykonaj punkt (3.5)
Tomb Key. Do użycia w zamku (3.8).
Dwa zamki. Potrzeba dwóch Tomb Key (3.7) i (7). Po otwarciu pokoi można wykonać zagadkę (8) która otworzy ci przejście na następny poziom.
Przycisk w ścianie do sekretnego pokoju 4.2.
Sekretna ściana. Do otworzenia przyciskiem 4.1.
Musisz podnieść cztery kładki płytami naciskowymi. Położenie kładek oznaczone są czerwonymi kwadratami 1-4.
Przycisk otwierający drzwi by wyjść z komnaty po wciśnięciu płyty.
Zagadka wraz z sekretem.
Naciśnij przycisk na ścianie i cofnij się tak, by pocisk cię nie trafił, a kraty (6.2) się otworzą. Nie przechodź przez nie jeszcze i ponownie naciśnij przycisk. Kraty będą zamykać się powoli, a ty powinieneś szybko zdążyć by zamknęły się za tobą. jest to ważne gdyż otwiera ci to ścianę do sekretu (6.3)(która normalnie byłaby zamknięta).
Kraty otwierane przyciskiem (6.1). Warto jednak nacisnąć przycisk dwa razy i wbiec pod zamykającymi się kratami, aby odblokować sekret (6.3).
Sekretny pokój. Będzie otwarty wykonaniu kroku (6.1).
Tomb Key. Do zdobycia po wykonaniu kroku (6.1). Do jednego z zamków (3.8)
Zagadka blokująca przejście na następny poziom.
Musisz wcisnąć wszystkie cztery przyciski które są uwydatnione na ścianach, by otworzyć kraty. Żeby to zrobić musisz odpowiednio powciskać przedmiotami płyty w dwóch wcześniejszych pokojach. Prawidłowe wciśnięcie płyt pokazują szare kwadraty: 1-5.
Gdy położysz cokolwiek na wskazanych płytach zyskasz przejście do wszystkich przycisków i przejścia na kolejny poziom.
Przycisk otwierający sekretny pokój (9.2)
Sekretny pokój otwierany przyciskiem (9.1).
Dostęp poprzez spadek z Tomb of Rites (Dziura przy zagadce: (6.1))
Dźwignia uruchamiająca teleport do Tomb of Rites.
Teleport do Tomb of Rites.
Dostęp poprzez spadek z Tomb of Rites (Dziura przy zagadce: (5.1))
Płyta naciskowa. Wejdź na nią i połóż tutaj cokolwiek w taki sposób żeby można było to zabrać z drugiej strony krat.
Teleport do sali z wieloma potworami. Warto się przygotować.
Pokój z wieloma przeciwnikami. Pojawisz się na samym środku, a naokoło ciebie będą węzę i meduzy. Najlepiej zaatakować najpierw węza i po zabiciu go wyrwać się z tego kręgu, po czym manewrować między przeciwnikami i w ten sposób ich pokonać. Po zabiciu ich dostaniesz dostęp do nagrody - miecza (11.6).
Ancient Cleymore - Nagroda za pokonanie przeciwników w sami (11.5).
Dostęp poprzez spadek z Tomb of Rites (Dziura przy zagadce:(2.1))
Recipe - Speed Potion
Greater Healing Potion
Lock Picks, Storm Amulet
Blackmoss
Lock Picks
Mirror Gauntlets - Potrzebne do otwarcia sekretu (mapa: Tomb of Rites ).
Falconskyre
Cannon ball x4
Dart x2
Shuriken x2, Pellets
Embaler's Headpiece
Mirror Greaves
Falconskyre
Throwing Knife
Torch
Shuriken x2
Pellets
Poison Bomb
Food, Poleaxe
Food, Torch
Food
Shuriken
Xafi Khakis, Pellets
Greater Energy Potion
Pellets
Shuriken
kryształ życia
Powiększ mapę

Pyramid of Umas - wprowadzenie | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

I – Wejście do Tomb of Rites

I – Teleport do portalu (II)

II – Teleport do portalu (I)

III – Teleport do portalu (IV)

IV – Teleport do portalu (III)

I – Zeskocz/zjedź na linie, by znaleźć się w pokoju z sekretem (więcej informacji - mapa: Tomb undergraund).

I – Połóż tu coś, opuść klapę za pomocą płyty (11.2) po czym zeskocz/zjedź na linie dziurę dalej.

I – Zeskocz/zjedź na dół by znaleźć sekret.

20 - Element zagadki/zadania

1 – By otworzyć przejście musisz wziąć wand of Fear (Niebieski kwadrat na mapie: "1") i Moonblade (Żółty kwadrat na mapie: "1") i położyć je analogicznie: na kwadratach z numerem "2".

2.1 – Przycisk na ścianie otwierający ścianę do sekretu (2.2).

2.2 – Sekretny pokój. Otwierany przyciskiem (2.1).
Zawiera: Mirror gauntlet - weź, bo będzie wymagany do następnego sekretu

3.1 – Zagadka wraz z możliwością wzięcia sekretu.
Na początku zeskocz/zjedź na linie w dół którejś z dziur. Tam przestaw dźwignię i wróć na górę. Stań w miejscach (3.2) i (3.3) i przerzuć jakieś przedmioty na płyty dalej.
By dostać się do sekretu: cofnij się do dziury (3.4) i wskocz do niej.
By przejść dalej: połóż coś na płycie (3.5) i przejdź przez otwarte kraty. Podejdź do tej samej płyty od drugiej strony i połóż tam coś. Zabierz wcześniejszy przedmiot i ostatni jaki położyłeś, by krata przed tobą (3.6) się otworzyła.

3.2 – Przerzuć cokolwiek na płytę dalej.

3.3 – Przerzuć cokolwiek na płytę dalej.

3.4 – Zejście do sekretu, po wykonaniu punktu (3.1)

3.5 – Połóż tu coś przez kraty, potem obejdź z drugiej strony i też coś połóż. Teraz zabierz wcześniejszy przedmiot i ten ostatni, aby kraty (3.6) się otworzyły.

3.6 – Kraty do Tomb Key'a (3.7). By je otworzyć wykonaj punkt (3.5)

3.7 – Tomb Key. Do użycia w zamku (3.8).

3.8 – Dwa zamki. Potrzeba dwóch Tomb Key (3.7) i (7). Po otwarciu pokoi można wykonać zagadkę (8) która otworzy ci przejście na następny poziom.

4.1 – Przycisk w ścianie do sekretnego pokoju 4.2.

4.2 – Sekretna ściana. Do otworzenia przyciskiem 4.1.

5.1 – Musisz podnieść cztery kładki płytami naciskowymi. Położenie kładek oznaczone są czerwonymi kwadratami 1-4.

5.2 – Przycisk otwierający drzwi by wyjść z komnaty po wciśnięciu płyty.

6.1 – Zagadka wraz z sekretem.
Naciśnij przycisk na ścianie i cofnij się tak, by pocisk cię nie trafił, a kraty (6.2) się otworzą. Nie przechodź przez nie jeszcze i ponownie naciśnij przycisk. Kraty będą zamykać się powoli, a ty powinieneś szybko zdążyć by zamknęły się za tobą. jest to ważne gdyż otwiera ci to ścianę do sekretu (6.3)(która normalnie byłaby zamknięta).

6.2 – Kraty otwierane przyciskiem (6.1). Warto jednak nacisnąć przycisk dwa razy i wbiec pod zamykającymi się kratami, aby odblokować sekret (6.3).

6.3 – Sekretny pokój. Będzie otwarty wykonaniu kroku (6.1).

7 – Tomb Key. Do zdobycia po wykonaniu kroku (6.1). Do jednego z zamków (3.8)

8 – Zagadka blokująca przejście na następny poziom.
Musisz wcisnąć wszystkie cztery przyciski które są uwydatnione na ścianach, by otworzyć kraty. Żeby to zrobić musisz odpowiednio powciskać przedmiotami płyty w dwóch wcześniejszych pokojach. Prawidłowe wciśnięcie płyt pokazują szare kwadraty: 1-5.
Gdy położysz cokolwiek na wskazanych płytach zyskasz przejście do wszystkich przycisków i przejścia na kolejny poziom.

9.1 – Przycisk otwierający sekretny pokój (9.2)

9.2 – Sekretny pokój otwierany przyciskiem (9.1).

10.1 – Dostęp poprzez spadek z Tomb of Rites (Dziura przy zagadce: (6.1))

10.2 – Dźwignia uruchamiająca teleport do Tomb of Rites.

10.3 – Teleport do Tomb of Rites.

11.1 – Dostęp poprzez spadek z Tomb of Rites (Dziura przy zagadce: (5.1))

11.2 – Zagadka z sekretem.
Połóż coś na płycie przed sobą (czarny kwadrat), a następnie wejdź na płytę (11.3). Połóż na niej cokolwiek tak by dało się ją zabrać z drugiej strony krat. Cofnij się i wejdź na pole (czarny kwadrat), a przeniesie cię na drugą stronę krat. Zejdź/zeskocz na dół, a znajdziesz tam otwarty, sekretny pokój.
Wróć na górę i znów wejdź na pole teleportu (czarny kwadrat). Po przeniesieniu się odwróć się i zabierz przedmiot z płyty (11.3). Wykonaj krok prosto, lewo, lewo i odwróć się od zamkniętych wrót. Rzuć czymś na płytę za dziurą, a wrota się otworzą.

11.3 – Płyta naciskowa. Wejdź na nią i połóż tutaj cokolwiek w taki sposób żeby można było to zabrać z drugiej strony krat.

11.4 – Teleport do sali z wieloma potworami. Warto się przygotować.

11.5 – Pokój z wieloma przeciwnikami. Pojawisz się na samym środku, a naokoło ciebie będą węzę i meduzy. Najlepiej zaatakować najpierw węza i po zabiciu go wyrwać się z tego kręgu, po czym manewrować między przeciwnikami i w ten sposób ich pokonać. Po zabiciu ich dostaniesz dostęp do nagrody - miecza (11.6).

11.6 – Ancient Cleymore - Nagroda za pokonanie przeciwników w sami (11.5).

12 – Dostęp poprzez spadek z Tomb of Rites (Dziura przy zagadce:(2.1))

[1] – Recipe - Speed Potion

[2] – Greater Healing Potion

[3] – Lock Picks, Storm Amulet

[4] – Blackmoss

[5] – Lock Picks

[6] – Mirror Gauntlets - Potrzebne do otwarcia sekretu (mapa: Tomb of Rites ).

[7] – Falconskyre

[8] – Cannon ball x4

[9] – Dart x2

[10] – Shuriken x2, Pellets

[11] – Embaler's Headpiece

[12] – Mirror Greaves

[14] – Falconskyre

[15] – Throwing Knife

[16] – Torch

[17] – Shuriken x2

[18] – Pellets

[19] – Poison Bomb

[20] – Food, Poleaxe

[21] – Food, Torch

[22] – Food

[23] – Shuriken

[24] – Xafi Khakis, Pellets

[25] – Greater Energy Potion

[26] – Pellets

[27] – Shuriken

Legenda Legend of Grimrock 2 - Pyramid of Umas

1 - Element zagadki 8

1 - Element zagadki 5.1

1 - Element zagadki 1

1 - Element zagadki 1

20 - Element zagadki/zadania

[12] - Przedmiot

Kryształ życia

Power Gem

Zakopana skrzynia

Pyramid of Umas jest to lokacja położona na północ od Sleet Island. By móc do niej wejść w ogóle należy najpierw wyruszyć na bagna znajdujące się na południu. Będąc tam musisz wejść do Herder's Den - podziemia i znaleźć Serpent Staff, który jest nagrodą za wykonanie zagadki z runami magicznymi i płytami naciskowymi. Mając już broń podejdź do drzwi i użyj w ich kierunku jej umiejętności. Drzwi się otworzą, a ty będziesz mógł wejść do środka. Na parterze pojawi się nowy typ przeciwnika: wielki wąż który może i nie atakuje silnymi ciosami, ale potrafi zatruć co może być problematyczne na dłuższą metę. Mimo wszystko zostawiają po sobie ogony, którymi możesz karmić drużynę. Celem tego poziomu jest znalezienie dwóch kluczy (3.7), (7) dzięki którym otworzysz dwie boczne sale, a potem rozwiążesz główną zagadkę (8) blokującą wejście wyżej. Część poziomu jest też zablokowana (10.1), (11.1) i dostać się do niej możesz później z poziomu "Tomb of Rites" skacząc do postawionych tam dziur. W jednym z sekretów znajdziesz Mirror Gautlets [6]. Warto je wziąć, jako że są potrzebne piętro wyżej (mapa: Tomb of Rites) do otworzenia jednego z kolejnych sekretów.