Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Legend of Grimrock 2 - Sewers
Legend of Grimrock 2 - Sewers
Do Archives
Do Hamlet of Stormbreach
Do Hamlet of Stormbreach
Do Hamlet of Stormbreach
Wejście do pokoju z bossem. Przygotuj sobie niezbędne mikstury, ponieważ po wejściu nie będzie już możliwości powrotu. By wyjść stąd po zakończonej walce, należy użyć do tego jednego z Brass Key które tam leżą.
Jeden z dwóch Brass Key's
Drugi Brass Key
Drugi Brass key pasuje do tego zamka.
Stajesz przed kilkoma kładkami zawieszonymi nad wysuwającymi się kolcami. By otworzyć drzwi po drugiej stronie musisz zeskoczyć na kolce i w odpowiedniej kolejności wcisnąć przyciski które znajdują się na ściankach.
Prawdopodobnie żaden z kolców nie może cię uderzyć podczas naciskania przycisków. By tego dokonać wychyl się nad pierwszym i zeskocz na dół gdy kolce przelecą przez te kratkę. Jeśli będziesz szybko się przemieszczał to kolce nie zdążą cię trafić.
Dobrą kolejność naciskania przycisków pokazują niebieskie kwadraciki 1-5
Sekret - Przycisk na ścianie który otwiera ścianę (3.2) wyżej prowadzącą do sekretnego pokoju.
Ściana prowadząca do sekretnego pokoju. Otwierana przyciskiem (3.1).
Sekret - Przycisk na ścianie otwierający ścianę (4.2) naprzeciwko.
Ściana otwierana przyciskiem (4.1).
Sekret - Dźwignia pod wodą, otwierająca przejście do sekretnej, pięknej komnaty (5.2).
Sekretna komnata do której dostęp otwierasz poprzez pociągnięcie dźwigni (5.1).
Znajdziesz w niej źródło pełne ryb które wart złowić, oraz kraty otwierane na złoty klucz.
Zamek na Gold Key.
Po wzięciu tarczy stąd, wrota za tobą się pojawią, a w środku pojawi się znany niziołek który zacznie obrzucać cię granatami. Postępuj jak zawsze i unikaj jego rzutów, po czym sam wyprowadzaj ataki. Mimo wszystko ponownie nie dasz rady go zabić, bo zniknie, a wrota się otworzą.
Pod wodą przejście do północnej części lokacji.
Po wykonaniu zagadki (8.1) trafisz do tej komnaty.
Skrót teleportujący do "House of Braids" na mapie Hamlet of Stormbreach. Klucz do zdobycia podczas wykonywania zagadki (mapa: Hamlet of Strombreach 7.1)
Recipe: bomb
Archmage's Cap
Crystal Shard of Protection
Lightning Bomb
Two-handed Longsword
Shaman Staff, Diviner's Cloak
Leather Boots
Meteor Shield
Pellets
Z niziołka: Frie Bomb, Ornate Key
Torba: Potion of Vitality, Poison Bomb x3
Lock Picks
Crystal Shield
Greater healing Potion
Throwing Axe
Food
Skull
Cannon Ball x5
Cannon Ball
Cannon Ball
Potion of Vitality
Potion of Ressurection, Food
Throwing Axe
Z bossa: Hand Cannon
Lock Picks
Skrzynia: Blooddrop Cap x3, Food
Torba: Mortar and Pestle, Falconskyre x3, Blooddrop Cap x2, Etherweed x2
Pellets
Pellets
Crossbow Quarrell x3
Crystal Gauntlets, Throwing Axe x3
Kryształ życia
Power Gem
Powiększ mapę

Sewers | Hamlet of Stormbreach | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

I< – Do Archives

I – Do Hamlet of Stormbreach

II – Do Hamlet of Stormbreach

III – Do Hamlet of Stormbreach

20 - Element zagadki/zadania

1.1 – Wejście do pokoju z bossem. Przygotuj sobie niezbędne mikstury, ponieważ po wejściu nie będzie już możliwości powrotu. By wyjść stąd po zakończonej walce, należy użyć do tego jednego z Brass Key które tam leżą.

1.2 – Okazuje się że w tej komnacie bossem jest wielki szczur dzierżący armatę, oraz wielu jego przybocznych. Sam w sobie oprócz wielkich obrażeń nie byłby ciężkim przeciwnikiem gdyby nie to że ma przy sobie z dziesięciu pomocników którzy uniemożliwiają ci swobodne manewrowanie przy nim.
Mając dużo mikstur leczenia i kilka Frost Bomb warto schować się do zaułka gdzie tylko jeden przeciwnik może wstawać z tobą w szranki. Tym sposobem pojawi się przed tobą kilka mniejszych szczurów jeden po drugim, ale one same w sobie nie robią obrażeń doświadczonej drużynie.
W końcu na pewno przed tobą pojawi się gość z armatą i teraz należy ciągle go zamrażać za pomocą Frost Bomb i okładać. Na poziomie normalnym nie powinno być potrzebnych więcej niż cztery sztuki. Gdy ten padnie, trzeba wybić resztę obstawy i pozbierać przedmioty.

1.3 – Jeden z dwóch Brass Key's

1.4 – Drugi Brass Key

1.5 – Drugi Brass key pasuje do tego zamka.

2.1 – Stajesz przed kilkoma kładkami zawieszonymi nad wysuwającymi się kolcami. By otworzyć drzwi po drugiej stronie musisz zeskoczyć na kolce i w odpowiedniej kolejności wcisnąć przyciski które znajdują się na ściankach.
Prawdopodobnie żaden z kolców nie może cię uderzyć podczas naciskania przycisków. By tego dokonać wychyl się nad pierwszym i zeskocz na dół gdy kolce przelecą przez te kratkę. Jeśli będziesz szybko się przemieszczał to kolce nie zdążą cię trafić.
Dobrą kolejność naciskania przycisków pokazują niebieskie kwadraciki 1-5

3.1 – Sekret - Przycisk na ścianie który otwiera ścianę (3.2) wyżej prowadzącą do sekretnego pokoju.

3.2 – Ściana prowadząca do sekretnego pokoju. Otwierana przyciskiem (3.1).

4.1 – Sekret - Przycisk na ścianie otwierający ścianę (4.2) naprzeciwko.

4.2 – Ściana otwierana przyciskiem (4.1).

5.1 – Sekret - Dźwignia pod wodą, otwierająca przejście do sekretnej, pięknej komnaty (5.2).

5.2 – Sekretna komnata do której dostęp otwierasz poprzez pociągnięcie dźwigni (5.1).
Znajdziesz w niej źródło pełne ryb które wart złowić, oraz kraty otwierane na złoty klucz.

5.3 – Zamek na Gold Key.

6 – Po wzięciu tarczy stąd, wrota za tobą się pojawią, a w środku pojawi się znany niziołek który zacznie obrzucać cię granatami. Postępuj jak zawsze i unikaj jego rzutów, po czym sam wyprowadzaj ataki. Mimo wszystko ponownie nie dasz rady go zabić, bo zniknie, a wrota się otworzą.

7 – Pod wodą przejście do północnej części lokacji.

8.1 – Zagadka na potrzeby sekretu.
Musisz wskakiwać do wody i wchodzić na wysepki w odpowiedniej kolejności by pojawił się portal nie wychodząc na zewnętrzny brzeg. Dobrą kolejność przedstawiają żółte kwadraciki znajdujące się na mapie.
Jeśli wszystko zrobisz dobrze to wchodząc na ostatnią wysepkę, pojawi się tam portal do sekretnej komnaty (8.2).

8.2 – Po wykonaniu zagadki (8.1) trafisz do tej komnaty.

9 – Skrót teleportujący do "House of Braids" na mapie Hamlet of Stormbreach. Klucz do zdobycia podczas wykonywania zagadki (mapa: Hamlet of Strombreach 7.1)

[1] – Recipe: bomb

[2] – Archmage's Cap

[3] – Crystal Shard of Protection

[4] – Lightning Bomb

[5] – Two-handed Longsword

[6] – Shaman Staff, Diviner's Cloak

[7] – Leather Boots

[8] – Meteor Shield

[9] – Pellets

[10] – Z niziołka: Frie Bomb, Ornate Key

[11] – Torba: Potion of Vitality, Poison Bomb x3

[12] – Lock Picks

[13] – Crystal Shield

[14] – Greater healing Potion

[15] – Throwing Axe

[16] – Food

[17] – Skull

[18] – Cannon Ball x5

[19] – Cannon Ball

[20] – Cannon Ball

[21] – Potion of Vitality

[22] – Potion of Ressurection, Food

[23] – Throwing Axe

[24] – Z bossa: Hand Cannon

[25] – Lock Picks

[26] – Skrzynia: Blooddrop Cap x3, Food

[27] – Torba: Mortar and Pestle, Falconskyre x3, Blooddrop Cap x2, Etherweed x2

[28] – Pellets

[29] – Pellets

[30] – Crossbow Quarrell x3

[31] – Crystal Gauntlets, Throwing Axe x3

Legenda Legend of Grimrock 2 - Sewers

20 - Element zagadki/zadania

[12] - Przedmiot

Kryształ życia

Power Gem

Zakopana skrzynia

Sewers są podziemiami pod Hamlet of Stormbreach. Całość sprowadza się do zabijania przeciwników, wykonywania kilku, prostych zagadek i walce z dwoma bossami. Należy uważać podczas zbierania przedmiotów gdyż po wzięciu jednej tarczy (6) za tobą pojawi się znany niziołek, który znów zacznie obrzucać cię ognistymi granatami i nie wypuści cię z komnaty póki go nie pokonasz. Musisz być mobilny by nie dać się trafić i cierpliwy, bo przeciwnik jest z walki na walkę coraz wytrzymalszy. W kanałach jest też drugi, ciekawszy boss, a konkretniej wielki szczur z armatą. Po wejściu do jego komnaty (1.1) drzwi za tobą się zatrzasną, a po przejściu paru kroków pojawi się on wraz z obstawą mniejszych szczurów. Te mniejsze nie robią za dużo, ale przeszkadzają w poruszaniu się. Można go zabić na dwa sposoby. Pierwszy: po prostu stań w jednym zaułku i zabijaj obstawę, jak ta się pojawi, a gdy podejdzie boss, to obrzuć go Frost Bombami. Jest też drugi sposób, bardziej zręcznościowy, ale nie otrzyma się za niego expa za bossa. Polega na tym, że wchodząc do komnaty od razu lecisz po klucz do wyjścia i wywabiasz szczura na zewnątrz. Gdy ten opuści swą komnatę szukasz drabinki na wyższy poziom i wchodzisz po niej. Następnie czekasz, aż on pod nią podejdzie. Gdy to zrobi, po prostu skaczesz na niego, a on umiera nie dając ci expa. W lokacji jest też do zabrania Power Gem, po wykonaniu zagadki z kolcami i przyciskami (2.1).