Legend of Grimrock 2 - Crystal Mine Core
Legend of Grimrock 2 - Crystal Mine Core
Crystal Flower
Rope
Torba: Food
Falconskyre
Bear Pelt
Mudwort
Throwing Axe
Antivenom, Crystal Amulet
Lightning Bow, BroadHead Arrow x2
Meteor Helmet
Mudwort
Lightning Bolt
Mudwort
Pellets
Torba: Lock picks, Antivenom
Blooddrop cap
Gold Key
Blooddrop cap
Mudwort
Potion of Ressurection
Teleport Do Crystal Mine Entrence
Teleport do Crystal Mine Entrance
Spadek do Crystal Mine Abyss
Do Crystal Mine Entrance
Do Crystal Mine Entrance
Wejście do teleportu.
Wyjście z teleportu
Aby otworzyć kraty, musisz stanąć na kratce (1.2) i strzelić czymś (np. z kuszy) na płytę naciskową (1.3)
Z tego miejsca strzel na płytę naciskową (1.3).
Płyta naciskowa. Aby otworzyć kraty 1.4, zabierz stąd rzucony wcześniej przedmiot.
Zamknięte kraty. By je otworzyć, zabierz rzucony wcześniej przedmiot z płyty naciskowej (1.3).
Mine Key. Włóż go do zamka (1.6).
Zamek na Mine Key (1.5).
Przycisk otwierający przejście obok (2.2).
tajemnicza jaskinia do której wejście odblokujesz wciskając przycisk (2.1).
Poczekaj aż klapa przed tobą się zamknie. Wejdź na nią i skręć w lewo. Zobaczysz przed sobą dźwignię, wiec poczekaj aż klapa nad która wisi pozwoli ci na nią wejść. Pociągnij szybko za nią i cofnij się. Krata obok powinna opaść. Poczekaj aż klapy znów się podniosą i wykonaj ruch: przód, prawo, przód, a staniesz na twardym gruncie.
Masz przed sobą teraz dłuższą drogę.
Gdy tylko klapy się zamkną wejdź na nie i pociągnij za widoczną dźwignię, po czym cofnij się.
Poczekaj aż pocisk zamykający klapy przeleci i gdy te się zamkną zrób krok tak żeby stanąć przed nimi i zablokować kolejny pocisk. Poczekaj aż ten rozpryśnie się o ciebie i wtedy przejdź po klapach do końca.
Zeskocz lub spuść się na linie w dół by znaleźć tam sekret (więcej na mapie: Crystal Mine Core)
Przycisk na belkach otwierający sekretny pokój (5.2).
Sekretny pokój. Otworzyć go można przyciskiem (5.1).
Zawiera: Tome of Health
Spadek do głównej części Crystal Mine Abyss.

Legend of Grimrock 2: Crystal Mine Core

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Crystal Mine Core jest drugim poziomem kopalń, do których możesz się dostać z lokacji: Crystal Mine Entrance. W tej lokacji po raz kolejny pojawią się pająki oraz upiory które oślepiają, tyle że tych drugich będzie teraz więcej (co nie znaczy że pająków będzie mało). Żeby w ogóle zacząć wykonywane zagadek na tym poziomie, należy nacisnąć jedną płytę naciskową (1.3) z półki skalnej (1.2), przez co otworzy ci się przejście do klucza (1.5), który odblokowuje dalszą część poziomu. Należy też pamiętać, by nacisnąć przycisk na jednej z belek (2.1), gdyż odblokuje ci to drogę do sekretnego pomieszczenia. Dodatkowo podczas wykonywania dalszej zagadki z opadającymi klapami (3.2) warto tam wskoczyć, gdyż też jest tam sekret do zdobycia. Przy tej samej zagadce jest kolejny przycisk (5.1). który otwiera ścianę (5.2) niedaleko. Poziom jest podzielony na dwa obszary, z czego do tego prawego dostęp otrzymuje się tylko skacząc do odpowiednich dziur w lokacji wyżej (analogicznie czarny i biały kwadrat).

Legend of Grimrock II

15 października 2014

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2015-02-22
18:15

verify Generał

A czego tam nie rozumiesz?

Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.

Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.

Komentarz: verify
2015-02-22
15:35

maxwell85 Junior

Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P

Komentarz: maxwell85
2015-01-11
18:27

askorek Junior

Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.

Komentarz: askorek
2015-01-11
00:32

kil69 Senator

kil69

która mapa?

Komentarz: kil69
2015-01-11
00:27

askorek Junior

Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?

Komentarz: askorek
2015-01-02
22:23

drayko Centurion

Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.

Komentarz: drayko
2015-01-02
14:49

drayko Centurion

W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.

Komentarz: drayko
2014-12-17
15:59

drayko Centurion

Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.

Komentarz: drayko
2014-11-10
13:57

Xanas10 Centurion

Xanas10

Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.

Komentarz: Xanas10
2014-11-10
12:08

Mikuś2013 Junior

Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."

Komentarz: Mikuś2013
2014-11-07
17:35

ZaanPL Legionista

Tak czy inaczej Wasze rady wziąłem sobie do serca - aktualizacja gotowa.

Komentarz: ZaanPL
2014-11-07
16:39

h1To Centurion

h1To

Tak jest, odporność na porażenie - shock resist, czytałem pozostałe opisy i standardowo dla siebie zrobiłem miks-a ;)

Komentarz: h1To
2014-11-06
10:56

ZaanPL Legionista

"Aby lepiej zrozumieć omawiane zjawisko należy z pewnością wyjaśnić, iż wszystkie lokacje, które przyjdzie nam odwiedzić są niejako podzielone na osobne pola (kwadraty) czy też heksy."

W pierwszej kolejności napisałem, iż mamy do czynienia z polami w postaci kwadratów. Używając słowa "heks" nie chodziło mi dokładnie o taką figurę geometryczną, która występuje w serii Heroes, a jedynie o podkreślenie istoty sprawy, naprowadzenie na prawidłowy tok rozumowania i wskazanie analogii systemowej. Jeżeli jednak to określenie wprowadza w błąd to z pewnością skonsultuję się z kim trzeba i ewentualnie usunę omawianą wstawkę.

Co do drugiej kwestii to rzeczywiście na początku tworzenia rozdziałów poświęconych kreowaniu drużyny wpierw chciałem podać przetłumaczone nazwy, jednakże potem zrezygnowałem z tego zabiegu. Dziękuję za wskazanie niekonsekwencji. Dodam pozostałe tłumaczenia wraz z następną aktualizacją materiału. A swoją drogą analogicznie odporność na porażenie będzie brzmiało "shock resist", a nie "fire resist".

Komentarz: ZaanPL
2014-11-05
22:24

h1To Centurion

h1To
😜

Brak konsekwencji w zdaniu: "Dexterity (zręczność) odpowiada za dwie pomniejsze statystyki, a mianowicie Evasion i Accuracy oraz odporność na porażenie." Skoro Dexterity jest przetłumaczone to pozostałe dwa atrybuty też powinny być, analogicznie fire resist.

Komentarz: h1To
2014-11-05
19:25

DziwnY Centurion

Ech... Panowie Poradnikopiszący. "Heksy" od zamierzchłych dziejów planszówkowych oznaczały pola heksagonalne, które (jak sam przedrostek wskazuje) mają coś wspólnego z liczbą "6", a konkretnie są sześciobokami.

Komentarz: DziwnY
2014-11-01
16:54

chrzanekTNT Generał

Teraz już nie wreszcie skończyłem LG II , pomagałem sobie twichem bossów rozwaliłem trainerem - lamesrsko ale już niemiałem ochoty powtarzać jednego kroku xsetki razy .

Komentarz: chrzanekTNT
2014-10-29
17:21

kil69 Senator

kil69

chrzanek-> gdzie masz problem w tej bibliotece ? może pomogę jakoś naprowadzić.

Komentarz: kil69
2014-10-24
05:47

chrzanekTNT Generał

Zastanawiam sie ile wam zajmie czasu dotarcie z tym poradnikiem do "Library" bo tam akurat jestem i przydała by mi sie assistance .

Komentarz: chrzanekTNT
2014-10-23
20:00

_Luke_ Legend

_Luke_

Hmm.. 8.1 – Statua otwierająca wejście do katakumb. Musisz posiadać rapier (7) i jej go włożyć

Komentarz: _Luke_
2014-10-23
19:51

ZaanPL Legionista

Ewentualnie w rozdziałach ogólnych i poświęconych mechanice, gdyby wynalazł się jakiś błąd czy niedopatrzenie ;)

Komentarz: ZaanPL

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl