Kampania VI: Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Duża [L] | Mapa jest naprawdę ogromna i bardzo skomplikowana, co bardzo wydłuża czas podróży pomiędzy jednym a drugim końcem planszy. Toteż zanim wyruszysz w dłuższą podróż odpowiednio zaplanuj jej przebieg oraz częstotliwość docierania posiłków z miast do twojego bohatera. Podczas wykonywania misji zadanie #2 i #3 musisz wykonywać równocześnie lub w odstępie nie większym niż 5 dni. | |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Królowej Morza i zniszczenie wylęgarni Potworów Morskich w odstępie 5 dni.
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Tawni Balfour lub Cyrcy
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [140.133] #1 | Pałac Królowej Morza | GŁÓWNE | Dostać się do niego to wielka sztuka. Ale kiedy już Ci się uda zdobycie tej twierdzy okaże się jeszcze trudniejsze. Po zdobyciu zamku okaże się, że Królowa uciekła i musisz wykonać jeszcze dwa zadania. |
N | [137.94] #2 | Morskie Potwory | GŁÓWNE | Do tego zadania wyznacz jednego ze swoich bohaterów, jednak nie może to być T. B gdyż ona będzie miała inne zadanie. Aby je wykonać udaj się do stoczni, która ulokowana jest nieopodal zamku. Walka z Morskimi Potworami będzie trudniejsza niż z Syrenami toteż wybierz swojego najbardziej doświadczonego wojownika. |
N | [76.147] #3 | Syreny | GŁÓWNE | To zadanie musi wykonać T. B. gdyż na drodze do jego wykonania stoi Posterunek Graniczny P [139.168]. Oddział syren jest liczny jednak nie dość aby zagrozić twojej doświadczonej armii. Jednak nie lekceważ przeciwnika, bo to jest jego najsilniejszą bronią. |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [39.82] #A | Brama | Miecz Bogów | W zamian za Zabójcę Olbrzymów ta brama zostanie otworzona a ty zyskasz dostęp do Miecza Bogów. Jego właściwości to: obrona i atak bohatera +3, a jednostki sojusznicze obrażenia +50%. |
N | [36.85] #B | Brama | Tarcza z Adamantu | W zamian za Zabójcę Olbrzymów ta brama zostanie otworzona a ty zyskasz dostęp do Tarczy Adamanu. Jej właściwości to: obrona bohatera +3, a jednostki sojusznicze +50% do obrony. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [79.79] | Azyl | b/d |
N | [158.62] | Azyl | b/d |
N | [160.103] | Twierdza | b/d |
N | [193.113] | Twierdza | b/d |
N | [138.132] | Twierdza | b/d |
N | [97.170] | Twierdza | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [74.68] [132.118] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | [112.79] [74.162] | [99.109] |
Biblioteka | [87.44] [68.151] | - |
Szkoła Wojny | [73.94] | [139.189] |
Uniwersytet Wojenny | [54.92] | [69.143] |
Gildia Weteranów | [151.69] | - |
Drzewo Wiedzy | [104.48] | - |
Kamień Nauki | [102.40] [95.69] [136.23] [185.111] | - |
Nauczyciel Snów | [26.88] [117.60] | [136.169] |
Tereny Szkoleniowe | [98.96] | [144.183] |
Obóz Najemników | [65.72] [122.120] | [175.136] |
Święta Fontanna | [2.113] [57.110] | [60.134] |
Arena | - | - |