Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania VI: Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

1 - Kampania VI: Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Trudność mapy - Kampania VI: Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Duża - Kampania VI: Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Duża

[L]

Mapa jest naprawdę ogromna i bardzo skomplikowana, co bardzo wydłuża czas podróży pomiędzy jednym a drugim końcem planszy. Toteż zanim wyruszysz w dłuższą podróż odpowiednio zaplanuj jej przebieg oraz częstotliwość docierania posiłków z miast do twojego bohatera. Podczas wykonywania misji zadanie #2 i #3 musisz wykonywać równocześnie lub w odstępie nie większym niż 5 dni.

Warunki zwycięstwa
Pokonanie Królowej Morza i zniszczenie wylęgarni Potworów Morskich w odstępie 5 dni.
Okoliczności porażki
Śmierć Tawni Balfour lub Cyrcy

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[140.133]

#1

Pałac Królowej Morza

GŁÓWNE

Dostać się do niego to wielka sztuka. Ale kiedy już Ci się uda zdobycie tej twierdzy okaże się jeszcze trudniejsze. Po zdobyciu zamku okaże się, że Królowa uciekła i musisz wykonać jeszcze dwa zadania.

N

[137.94]

#2

Morskie Potwory

GŁÓWNE

Do tego zadania wyznacz jednego ze swoich bohaterów, jednak nie może to być T. B gdyż ona będzie miała inne zadanie. Aby je wykonać udaj się do stoczni, która ulokowana jest nieopodal zamku. Walka z Morskimi Potworami będzie trudniejsza niż z Syrenami toteż wybierz swojego najbardziej doświadczonego wojownika.

N

[76.147]

#3

Syreny

GŁÓWNE

To zadanie musi wykonać T. B. gdyż na drodze do jego wykonania stoi Posterunek Graniczny P [139.168]. Oddział syren jest liczny jednak nie dość aby zagrozić twojej doświadczonej armii. Jednak nie lekceważ przeciwnika, bo to jest jego najsilniejszą bronią.

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[39.82]

#A

Brama

Miecz Bogów

W zamian za Zabójcę Olbrzymów ta brama zostanie otworzona a ty zyskasz dostęp do Miecza Bogów. Jego właściwości to: obrona i atak bohatera +3, a jednostki sojusznicze obrażenia +50%.

N

[36.85]

#B

Brama

Tarcza z Adamantu

W zamian za Zabójcę Olbrzymów ta brama zostanie otworzona a ty zyskasz dostęp do Tarczy Adamanu. Jej właściwości to: obrona bohatera +3, a jednostki sojusznicze +50% do obrony.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[79.79]

Azyl

b/d

N

[158.62]

Azyl

b/d

N

[160.103]

Twierdza

b/d

N

[193.113]

Twierdza

b/d

N

[138.132]

Twierdza

b/d

N

[97.170]

Twierdza

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[74.68]

[132.118]

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

[112.79]

[74.162]

[99.109]

Biblioteka

[87.44]

[68.151]

-

Szkoła Wojny

[73.94]

[139.189]

Uniwersytet Wojenny

[54.92]

[69.143]

Gildia Weteranów

[151.69]

-

Drzewo Wiedzy

[104.48]

-

Kamień Nauki

[102.40]

[95.69]

[136.23]

[185.111]

-

Nauczyciel Snów

[26.88]

[117.60]

[136.169]

Tereny Szkoleniowe

[98.96]

[144.183]

Obóz Najemników

[65.72]

[122.120]

[175.136]

Święta Fontanna

[2.113]

[57.110]

[60.134]

Arena

-

-