Kampania II: Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Średnia [M] | W tej mapie jest ulokowanych wiele neutralnych miasto. Trzeba to wykorzystać zajmując je minimalnym nakładem. Twoim asem w rękawie jest szybkość! Jeśli zaatakujesz z zaskoczenia na początku rozgrywki, kiedy wroga armia nie będzie jeszcze odpowiednio rozwinięta możesz wiele namieszać. Ale pamiętaj, aby w tym militarnym wyścigu nie przeceniać swoich sił i nie atakować najsilniejszego herosa. | |
Warunki zwycięstwa
| Zdobycie wszystkich miast na mapie i pokonanie armii wroga
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Waerjaka
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [63.70] #1 | Brama | Brama Druidów | Aby zając Rezerwat Oak Bluffus musisz zabić Cerbera, który znajduje się w podziemnej części mapy [23.76]. W tym mieście znajduje się Karczma, która pomoże ci w dalszej ekspansji. |
N | [108.46] #2 | Brama | Brama Szamana | Aby dostać się do zamku Cheb Wearjak musi zabić oddział Obserwatorów [48.46] O. Jednak brama stojąca przed wrogim oddziałem przepuści tylko oddział głównego bohatera. |
N | [28.81] #3 | Miasto Zija | GŁÓWNE | W początkowym etapie gry to miasto nie jest przez nikogo zajęte, więc jest wskazane szybkie jego zajęcie! Aby to zrobić udaj się do portalu Brama Bohatera [65.14]. |
N | [88.121] #4 | Miasto Ulen | GŁÓWNE | W początkowym etapie gry to miasto nie jest przez nikogo zajęte. |
N | [103.92] #5 | Miasto Greenwood | GŁÓWNE | J w. |
N | [48.109] #6 | Miasto Anuck | GŁÓWNE | Ta twierdza jest zajęta przez Hundrica (zielony kolor). Słusznym krokiem było by szybkie zajęcie tego miasta zanim przeciwnik urośnie w siłę! |
N | [136.71] #7 | Miasto Mancebos | GŁÓWNE | Dostępu do tego miast broni brama, możesz ją otworzyć w namiocie [96.100] - znajduje się on w podziemiach. Proponuje to miasto zostawić na koniec. Ale pamiętaj, że w czasie gry wrogie siły mogą się przedostać na tereny kontrolowane przez ciebie i zdobyć jakiś zamek. Tak, więc zostaw jednego ze swoich herosów okolicy niebieskiej bramy [111.66]. |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [111.66] #A | Brama Niebieska | - | Otwierając tą bramę możesz skrócić drogę dodatkowym oddziałom, które mogę cię wesprzeć podczas walki. Namiot znajduje się w punkcie N [35.43]. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [82.21] | Twierdza | Gracz |
N | [109.42] | Twierdza | b/d |
N | [136.71] | Twierdza | b/d |
N | [104.90] | Rezerwat | b/d |
N | [63.65] | Rezerwat | b/d |
N | [25.81] | Twierdza | b/d |
N | [49.111] | Twierdza | b/d |
N | [81.121] | Twierdza | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [54.60] [56.113] [98.108] [128.81] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | [78.92] [77.130] | - |
Uniwersytet Wojenny | [83.38] | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | [123.76] | - |
Kamień Nauki | [70.20] [40.38] [26.65] [55.120] | - |
Nauczyciel Snów | [26.53] [94.113] | - |
Tereny Szkoleniowe | [38.52] [51.79] | - |
Obóz Najemników | [78.70] [57.130] | - |
Święta Fontanna | - | - |
Arena | [40.43] | - |