Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania II: Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania II: Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania II: Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

W tej mapie jest ulokowanych wiele neutralnych miasto. Trzeba to wykorzystać zajmując je minimalnym nakładem. Twoim asem w rękawie jest szybkość! Jeśli zaatakujesz z zaskoczenia na początku rozgrywki, kiedy wroga armia nie będzie jeszcze odpowiednio rozwinięta możesz wiele namieszać. Ale pamiętaj, aby w tym militarnym wyścigu nie przeceniać swoich sił i nie atakować najsilniejszego herosa.

Warunki zwycięstwa
Zdobycie wszystkich miast na mapie i pokonanie armii wroga
Okoliczności porażki
Śmierć Waerjaka

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[63.70]

#1

Brama

Brama Druidów

Aby zając Rezerwat Oak Bluffus musisz zabić Cerbera, który znajduje się w podziemnej części mapy [23.76]. W tym mieście znajduje się Karczma, która pomoże ci w dalszej ekspansji.

N

[108.46]

#2

Brama

Brama Szamana

Aby dostać się do zamku Cheb Wearjak musi zabić oddział Obserwatorów [48.46] O. Jednak brama stojąca przed wrogim oddziałem przepuści tylko oddział głównego bohatera.

N

[28.81]

#3

Miasto Zija

GŁÓWNE

W początkowym etapie gry to miasto nie jest przez nikogo zajęte, więc jest wskazane szybkie jego zajęcie! Aby to zrobić udaj się do portalu Brama Bohatera [65.14].

N

[88.121]

#4

Miasto Ulen

GŁÓWNE

W początkowym etapie gry to miasto nie jest przez nikogo zajęte.

N

[103.92]

#5

Miasto Greenwood

GŁÓWNE

J w.

N

[48.109]

#6

Miasto Anuck

GŁÓWNE

Ta twierdza jest zajęta przez Hundrica (zielony kolor). Słusznym krokiem było by szybkie zajęcie tego miasta zanim przeciwnik urośnie w siłę!

N

[136.71]

#7

Miasto Mancebos

GŁÓWNE

Dostępu do tego miast broni brama, możesz ją otworzyć w namiocie [96.100] - znajduje się on w podziemiach. Proponuje to miasto zostawić na koniec. Ale pamiętaj, że w czasie gry wrogie siły mogą się przedostać na tereny kontrolowane przez ciebie i zdobyć jakiś zamek. Tak, więc zostaw jednego ze swoich herosów okolicy niebieskiej bramy [111.66].

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[111.66]

#A

Brama Niebieska

-

Otwierając tą bramę możesz skrócić drogę dodatkowym oddziałom, które mogę cię wesprzeć podczas walki. Namiot znajduje się w punkcie N [35.43].

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[82.21]

Twierdza

Gracz

N

[109.42]

Twierdza

b/d

N

[136.71]

Twierdza

b/d

N

[104.90]

Rezerwat

b/d

N

[63.65]

Rezerwat

b/d

N

[25.81]

Twierdza

b/d

N

[49.111]

Twierdza

b/d

N

[81.121]

Twierdza

b/d

 

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[54.60]

[56.113]

[98.108]

[128.81]

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

[78.92]

[77.130]

-

Uniwersytet Wojenny

[83.38]

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

[123.76]

-

Kamień Nauki

[70.20]

[40.38]

[26.65]

[55.120]

-

Nauczyciel Snów

[26.53]

[94.113]

-

Tereny Szkoleniowe

[38.52]

[51.79]

-

Obóz Najemników

[78.70]

[57.130]

-

Święta Fontanna

-

-

Arena

[40.43]

-