Kampania IV: Misja 5 - Razem | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Duża [L] | Ta mapa troszkę różni się od poprzednich. Przede wszystkim jest ogromna - ale dane nam będzie spenetrować tylko jej część. Dodatkowo na wschodzie nie spotkamy nic poza kapliczkami dodającymi nowe umiejętności. Dlatego przed szturmem na przeciwników warto odszukać teleporty przenoszące właśnie na tamte równiny. Gdy Lord padnie, wróć do swojej ukochanej. | |
Warunki zwycięstwa
| Powrót do Shaery.
| |
Okoliczności porażki
| Wypłynięcie na złym statku.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | - #1 | Lord Harke | GÓWNE | Zły Lord ukrywa się w południowo zachodnim rogu mapy, w okolicy punktu X [211.112]. Musisz go zabić by móc przejść tą misję. |
N | [197.107] #2 | Brama Zachodnia | GŁÓWNE | By przejść przez tę bramę, a tym samym dojść do namiotów otwierających kolorowe bramy, musisz zabić Lorda Harke. |
N | [132.54] #3 | Niebieska Brama | GŁÓWNE | By móc uratować Shaerę, należy przejść przez niebieską bramę i wypłynąć po nią łódką. Przedtem jednak musisz znaleźć niebieski namiot K [95.117]. |
N | [139.47] #4 | Czerwona Brama | GŁÓWNE | Jeśli przejdziesz przez czerwoną bramę i popłyniesz po Shaerę, misja zostanie zakończona niepowodzeniem. Niemniej jednak warto odwiedzić czerwony namiot K [193.98]. |
N | [106.17] #5 | Shaera | GŁÓWNE | Gdy dopłyniesz do Shaery, kampania zostanie zakończona, a Ty będziesz mógł odpocząć od wojennego zgiełku. |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [131.74] #A | Chatka | Nawiedzony Dom | W zamian za 5 000 złota dostaniesz magiczny artefakt. Warto się tym zainteresować tylko w przypadku nadmiaru gotówki. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [105.54] | Rezerwat | Gracz |
N | [124.82] | Rezerwat | b/d |
N | [76.67] | Rezerwat | b/d |
N | [157.62] | Rezerwat | b/d |
N | [156.122] | Rezerwat | b/d |
N | [190.137] | Rezerwat | b/d |
N | [211.111] | Rezerwat | b/d |
N | [107.127] | Rezerwat | b/d |
N | [131.165] | Rezerwat | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | [77.138] | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | [150.92] | - |
Gildia Weteranów | [73.143] [58.78] | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [154.124] [191.127] [204.116] | - |
Nauczyciel Snów | - | - |
Tereny Szkoleniowe | [194.82] | - |
Obóz Najemników | - | - |
Święta Fontanna | [158.89] | - |
Arena | [88.57] | - |