Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania IV: Misja 4 - Odbicia | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania IV: Misja 4 - Odbicia | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania IV: Misja 4 - Odbicia | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Zaraz po rozpoczęciu rozgrywki udaj się z niewielką armią w kierunku południowo zachodnim - przy odpowiednim rozegraniu bitwy zdobędziesz drugi zamek. Odkryj okolicę, po czym ruszaj przesmykiem na północy dalej za zachód. Zajmuj napotkane po drodze zamki i systematycznie zwiększaj swoje siły, odwiedzając okoliczne teleporty. Na koniec wystarczy odwiedzić klucznika zdobyć Posiadłość Hakre'a, by misja dobiegła końca.

Warunki zwycięstwa
Odnalezienie Mirilassa i zdobycie Posiadłości Harke'a.
Okoliczności porażki
Utrata Elvina.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[78.18]

#1

Niebieska Brama

GŁÓWNE

By dostać się do Posiadłości Harke'a musisz przejść prze Niebieską Bramę. W tym celu odwiedź niebieski namiot K [149.75].

N

[77.11]

#2

Zamek - Posiadłość Harke'a

GŁÓWNE

Kiedy w końcu dostaniesz się do Posiadłości, wystarczy ją zająć by zakończyć misje.

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[65.104]

#A

Chatka

Łowca Meduz

Musisz zabić Meuzy stacjonujące na zachód X od chatki. Kiedy to zrobisz, Łowca w nagrodę podaruje Ci Krasnoludzką Tarczę.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[51.117]

Rezerwat

Gracz

N

[60.50]

Rezerwat

b/d

N

[102.42]

Rezerwat

b/d

N

[127.76]

Rezerwat

b/d

N

[109.100]

Rezerwat

b/d

N

[84.132]

Rezerwat

b/d

N

[11.77]

Rezerwat

b/d

N

[77.11]

Rezerwat

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

-

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

[42.43]

-

Biblioteka

[87.103]

-

Szkoła Wojny

[102.70]

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

[95.54]

-

Kamień Nauki

[109.59]

[113.94]

-

Nauczyciel Snów

-

-

Tereny Szkoleniowe

[69.18]

-

Obóz Najemników

[101.83]

-

Święta Fontanna

[110.106]

-

Arena

-

-