Kampania III: Misja 2 - Zaufanie wroga | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Średnia [M] | Priorytetem jest tu szybkość działania. Musisz czym prędzej wyeliminować przeciwnika na południu, by w końcu dotrzeć do głównego celu misji. Dlatego kompletuj cały czas potężną armię i zdobywaj kolejne tereny, by zająć szybko całą okolice. Potem pójdzie z górki. | |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Solymra.
| |
Okoliczności porażki
| Utrata Emilii.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | - | Solymr | GŁÓWNE | Aby zakończyć misję, musisz pokonać wrogiego bohatera. W początkowej fazie gry będzie on grasował po terenach południowo-wschodnich. Potem zależnie od jego i Twoich postępów, może nawet zapukać pod Twe drzwi. |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [96.81] #A | Chatka | Płatnerz | Aby dostać potężny artefakt, bardzo przydatną zbroję, musisz pokonać dwa miasta na południu, X [139.76] i Y [116.104]. |
N | [120.84] [115.95] #B | Brama | Bagienna Strażnica | Jeśli chcesz zdobyć zamki na południu, musisz przekroczyć którąś z tych strażnic. Do tego celu potrzebujesz Meduz, dostępnych w Dziwacznym Sklepiku. Przeciwnik ma teleport jednostronny, zlokalizowany na północ od Twojego pierwszego zamku, więc miej się na baczności. |
N | [36.67] #C | Chatka | Dziwaczny Sklepik | Dostaniesz się do niego przez portal zlokalizowany w punkcie Z [97.100]. Za 4000 dostaniesz dziesięć Meduz, potrzebnych do wykonania poprzedniego zadania. |
N | [59.71] #D | Chatka | Brama Sollington | Za 40 Krasnoludów dostaniesz Różdżkę Przyśpieszenia, ciekawy, acz mało przydatny artefakt. |
N | [99.44] #E | Fioletowa Brama | - | Aby przejść przez bramę i zdobyć ciekawe artefakty i dużo surowców, odwiedź Fioletowego Klucznika czekającego w punkcie K [55.73]. Musisz skorzystać z portalu Z [97.100]. |
N | [54.91] #F | Niebieska Brama | - | Jeśli nie chcesz obchodzić mapy naokoło, musisz odwiedzić Niebieskiego Klucznika [54.91]. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [82.27] | Akademia | Gracz |
N | [86.73] | Akademia | b/d |
N | [61.96] | Akademia | b/d |
N | [20.73] | Akademia | b/d |
N | [71.133] | Akademia | b/d |
N | [139.76] | Azyl | b/d |
N | [116.104] | Azyl | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [78.6] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | [75.96] | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | [98.116] | - |
Kamień Nauki | [88.39] | - |
Nauczyciel Snów | - | - |
Tereny Szkoleniowe | - | - |
Obóz Najemników | - | - |
Święta Fontanna | [94.97] [59.30] | - |
Arena | - | - |