Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania V: Misja 1 - Zjadacz dzieci | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

1 - Kampania V: Misja 1 - Zjadacz dzieci | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Trudność mapy - Kampania V: Misja 1 - Zjadacz dzieci | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Mała - Kampania V: Misja 1 - Zjadacz dzieci | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Mała

[S]

Swoje zmagania zaczynasz w pobliżu zamku, co znacznie ułatwi ci rozgrywkę. Kiedy zamek będzie w twoim posiadaniu kup drugiego bohatera i po odpowiednik jego wzmocnieniu udaj się do drugiego miasta po tej stronie rzeki. Natomiast główną postacią przejdź na drugą stronę mapy (przez "Przeprawę ostatnie szansy" [31.48]) aby zdobyła Azyl oraz otworzył w podziemiach niebieską bramę.

Warunki zwycięstwa
Zajmij Vitrass
Okoliczności porażki
Śmierć Gauldotha Pół-Martwego

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

P

[17.30]

#1

Brama

Podziemna Jaskinia

Tą bramę może tylko otworzyć Gauldoth, pod warunkiem, iż zielony gracz zostanie pokonany. Będziesz mógł wtedy odwiedzić niebieski namiot. Jeśli się pośpieszysz to wystarczy zdobycie Rezerwatu [34.16] R.

N

[26.28]

#2

Brama Niebieska

-

Aby wejść na tereny kontrolowane przez niebieskiego gracz musisz odwiedzić namiot N [9.40].

N

[34.16]

#3

Vitross

GŁÓWNE

Po przejściu przez niebieską bramę proponuję najpierw "pospacerować" w poszukiwaniu dodatkowych punktów doświadczanie itd. Dopiero potem atakować.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[26.56]

Twierdza

b\d

N

[66.35]

Twierdza

b\d

N

[18.37]

Rezerwat

b\d

N

[34.16]

Akademia

b\d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[35.58]

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

 

-

Drzewo Wiedzy

-

-

Kamień Nauki

[50.51]

-

Nauczyciel Snów

[31.6]

-

Tereny Szkoleniowe

-

-

Obóz Najemników

[27.37]

-

Święta Fontanna

-

-

Arena

[41.47]

-