Kampania V: Misja 1 - Zjadacz dzieci | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Mała [S] | Swoje zmagania zaczynasz w pobliżu zamku, co znacznie ułatwi ci rozgrywkę. Kiedy zamek będzie w twoim posiadaniu kup drugiego bohatera i po odpowiednik jego wzmocnieniu udaj się do drugiego miasta po tej stronie rzeki. Natomiast główną postacią przejdź na drugą stronę mapy (przez "Przeprawę ostatnie szansy" [31.48]) aby zdobyła Azyl oraz otworzył w podziemiach niebieską bramę. | |
Warunki zwycięstwa
| Zajmij Vitrass
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Gauldotha Pół-Martwego
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
P | [17.30] #1 | Brama | Podziemna Jaskinia | Tą bramę może tylko otworzyć Gauldoth, pod warunkiem, iż zielony gracz zostanie pokonany. Będziesz mógł wtedy odwiedzić niebieski namiot. Jeśli się pośpieszysz to wystarczy zdobycie Rezerwatu [34.16] R. |
N | [26.28] #2 | Brama Niebieska | - | Aby wejść na tereny kontrolowane przez niebieskiego gracz musisz odwiedzić namiot N [9.40]. |
N | [34.16] #3 | Vitross | GŁÓWNE | Po przejściu przez niebieską bramę proponuję najpierw "pospacerować" w poszukiwaniu dodatkowych punktów doświadczanie itd. Dopiero potem atakować. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [26.56] | Twierdza | b\d |
N | [66.35] | Twierdza | b\d |
N | [18.37] | Rezerwat | b\d |
N | [34.16] | Akademia | b\d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [35.58] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [50.51] | - |
Nauczyciel Snów | [31.6] | - |
Tereny Szkoleniowe | - | - |
Obóz Najemników | [27.37] | - |
Święta Fontanna | - | - |
Arena | [41.47] | - |