Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania V: Misja 3 - Punkty Mocy | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania V: Misja 3 - Punkty Mocy | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania V: Misja 3 - Punkty Mocy | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Mapa dość duża. Jednak niekiedy może ci brakować określonych surowców. Tylko twój główny bohater może zajmować nowe punkty mocy. W przeciwnym wypadku nie zostaną one zaliczone. Jest to duże utrudnienie, które może spowolnić grę. Nie możesz, więc wycofywać się do swoich zamków, lepszym rozwiązaniem jest ciągłe uzupełnianie strat. Zwróć szczególną uwagę na portale, z których mogą się wyłonić niepowołani goście!

Warunki zwycięstwa
Zdobądź 5 punktów mocy
Okoliczności porażki
Śmierć Gauldotha Pół-Martwego

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[2.76]

#1

Pierwszy punkt mocy

GŁÓWNE

Punkt mocy jest to wysoka wieża ze świecącym kryształem. Znajduje się ona niedaleko twojego miasta.

N

[76.3]

#2

Drugi punkt mocy

GŁÓWNE

Z odnalezieniem i dojściem do tego punktu nie powinieneś mieć większy problemów.

N

[108.109]

#3

Trzeci punkt mocy

GŁÓWNE

Tutaj już musisz się trochę nachodzić (musisz dojść na drugą stronę mapy). Po drodze będziesz przechodził w pobliżu, co najmniej jednego miasta. Jeśli będziesz się czuł wystarczająco silny możesz je zająć.

N

[50.21]

#4

Czwarty punkt mocy

GŁÓWNE

Gdy odwiedzisz wszystkie poprzednie punkty mocy, droga do Czwartego punktu odblokuje się samoistnie.

N

[105.73]

#5

Brama

Piąte wrota

Wrota te blokują dostęp do ostatniego z punktów magii i otworzą się w momencie, gdy odwiedzisz wszystkie poprzednie.

N

[110.51]

#6

Piąty punk mocy

GŁÓWNE

To już ostanie zadanie w tej misji. Jednak po przekroczeniu piątych wrót czeka na ciebie jeden bohater. Jego armia nie jest ogromna, ale nie można go lekceważyć!

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[15.73]

Nekropolis

Gracz

N

[50.58]

Nekropolis

b\d

N

[98.32]

Nekropolis

b\d

N

[134.67]

Nekropolis

b\d

N

[73.84]

Nekropolis

b\d

N

[75.134]

Nekropolis

b\d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

-

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

[86.22]

-

Kamień Nauki

[30.71]

[53.52]

[62.127]

-

Nauczyciel Snów

[114.84]

-

Tereny Szkoleniowe

[57.21]

-

Obóz Najemników

-

-

Święta Fontanna

[90.84]

-

Arena

-

-