Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania III: Misja 1 - Rozstajne drogi | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania III: Misja 1 - Rozstajne drogi | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania III: Misja 1 - Rozstajne drogi | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Pierwsza misja jest zawsze najtrudniejsza - musisz rekrutować jak najwięcej pomocników i przed wszystkim zdobyć pierwsze miasto. Potem pójdzie z górki. Zdobywaj kolejne twierdze, odkrywaj teren i odwiedzaj ważne miejsca, a na pewno wygrasz.

Warunki zwycięstwa
Pokonanie pozostałych graczy.
Okoliczności porażki
Utrata Emilii.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[22.61]

#1

Brama

Brama Lorne'a

By przejść do ostatniego zamku, musisz zapłacić 8000 w złocie.

N

[9.76]

#2

Zamek

GŁÓWNE

Aby wygrać, musisz zdobyć wszystkie zamki. Do ostatniego zamku dojdziesz przez odwiedzanie kolejnych kluczników: seledynowego K [45.60] oraz fioletowego K [18.91].

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[75.99]

#A

Farma

Nora Nag

Aby przyłączyć do drużyny 8 Nag, musisz zabić stacjonujące na południe od farmy [86.107] meduzy.

N

[120.92]

#B

Chatka

U Starego Lenny'ego

Starzec ofiaruje Ci pomoc w zamian za oddanie mu artefaktu. Jednak wydaje się to być wątpliwym interesem, zważywszy na to, że Cię oszuka.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[82.135]

Akademia

b/d

N

[142.73]

Akademia

b/d

N

[112.76]

Twierdza

b/d

N

[33.95]

Twierdza

b/d

N

[57.64]

Twierdza

b/d

N

[79.18]

Azyl

b/d

N

[9.76]

Azyl

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[75.35]

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

[76.139]

[63.23]

-

Biblioteka

[76.69]

-

Szkoła Wojny

[79.79]

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

-

-

Kamień Nauki

-

-

Nauczyciel Snów

[44.109]

-

Tereny Szkoleniowe

-

-

Obóz Najemników

-

-

Święta Fontanna

[79.112]

-

Arena

[86.73]

-