Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania V: Misja 2 - Piekielne Pustkowia | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania V: Misja 2 - Piekielne Pustkowia | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania V: Misja 2 - Piekielne Pustkowia | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Niedaleko od miejsca gdzie zaczynasz grę znajduje się zamek, który pomoże ci w rozbudowie armii. Aby zaliczyć pomyślnie misję nie musisz pokonać przeciwnika, więc nie wdawaj się w niepotrzebne potyczki. Walcz tylko w ostateczności. Ale nie uciekaj też panicznie jak tylko zobaczysz wrogiego bohatera.

Warunki zwycięstwa
Uratuj Kalibarra
Okoliczności porażki
Śmierć Gauldotha Pół-Martwego

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[73.89]

#1

Brama

Kościany Smok

Brama zostanie otwarta w zamian za cztery kościane smoki.

N

[68.103]

[33.61]

#2

Brama Zielona

-

Dostaniesz się na tereny gracza zielonego odwiedzając namiot Z [68.86].

N

[143.80]

#3

Brama

Węzeł magii

Otwierając tą bramę dostaniesz się do podziemi. Jednak, aby to uczynić musisz przynieść Anielski Ostrze. Udaj się, więc Gauldothem do obiektu M [82.139] (tam znajdziesz miecz). Teraz niech twój główny bohater przyniesie go do bramy gdzie zostanie on zniszczony. Do podziemia może zejść tylko Gauldoth (późniejsza brama nie przepuści nikogo innego.

P

[115.102]

#4

Więzienie

GŁÓWNE

Na drodze do wykonania tego zadania stanie godny ciebie przeciwnik. Aby go pokonać musisz mieć potężną armię i grubą księgę czarów. W walca z nim graj z rozwagą i spokojem, pomogą ci w tym artefakty znalezione w podziemiach.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[63.37]

Nekropolis

b\d

N

[73.74]

Nekropolis

b\d

N

[113.89]

Nekropolis

b\d

N

[30.97]

Przystań

b\d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

-

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

[115.102]

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

[42.95]

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

-

-

Kamień Nauki

[62.14]

[104.62]

-

Nauczyciel Snów

[56.68]

[76.98]

-

Tereny Szkoleniowe

[30.53]

-

Obóz Najemników

[64.42]

-

Święta Fontanna

-

-

Arena

[51.104]

-