Kampania II: Misja 4 - Jedno plemię | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Średnia [M] | Mapę zaczynasz z dwoma zamkami, które pozwolą na werbowanie nowych bohaterów umożliwiających szybsza eksploracje świata. Grając musisz uważać na portale, które gęsta siecią są rozsiane po twoich terenach. Droga do zwycięstwa jest długa i trudna, więc pamiętaj o uzupełnianiu strat w swoich oddziała na bieżąco. | |
Warunki zwycięstwa | Pokonanie Vogla | |
Okoliczności porażki | Śmierć Waerjaka |
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [80.66] #1 | Brama | Brama Czarodzieja | Aby przejść musisz podarować czarodziejowi 40 orków. Możesz ich rekrutować w Wieżach orków O [79.8] [87.13] [129.65] [136.69] lub zajmując jeden z Azyli [117.82] [32.82]. |
N | [107.58] #2 | Brama | Rogatka barbarzyńców 2 | Za otworzenie tej bramy musisz uiścić pewną opłatę. Kiedy to już zrobisz będziesz miał dostęp do bogatych terenów na których znajduje się jeden z Azyli oraz wieże orków. |
N | [58.38] #3 | Brama | Brama spłukanych barbarzyńców | Po wpłaceniu odpowiedniego okupu również i ta brama zostanie otwarta. Pozwoli to na zbadanie terenów, na których znajdują się liczne cenne przedmioty. |
N | [80.88] #4 | Brama Niebieska | - | Aby dostać się do części kontrolowanej przez oddziały Vogla musisz otworzyć trzy bramy a to jest jedna z nich. Namiot znajduje się w punkcie N [51.29]. |
N | [80.92] #5 | Brama Zielona | - | Jw. + Namiot Z [19.71] |
N | [80.97] #6 | Brama Pomarańczowa. | Jw. + Namiot P [120.75] | |
P | [72.135] #7 | Brama Czerwona | - | Znajduje się ona w podziemiach i bezposierednio blokuje drogę do Vogla. Czerwony namiot znajduje się na powierzchni H [63.15]. |
P | [25.95] #8 | Vogel | GŁÓWNE | Ostateczną walkę z Voglem może stoczyć tylko Waerjaka gdyż brama [32.101] broniąca dostępu do Vogla przepuści tylko jego. Jest to już ostatnie zadanie w kampanii barbarzyńców, więc do walki musisz się odpowiednio przygotować. Zbierz potężną armię i zaatakuj! |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [86.22] | Twierdza | Gracz |
N | [69.22] | Twierdza | Gracz |
N | [117.82] | Azyl | b/d |
N | [80.76] | Twierdza | b/d |
N | [32.82] | Azyl | b/d |
N | [70.106] | Twierdza | b/d |
N | [67.123] | Twierdza | b/d |
P | [54.101] | Twierdza | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [41.75] [63.97 | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | [29.92] [84.127] | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | [86.93] | - |
Drzewo Wiedzy | [91.63] [40.70] [121.98] | - |
Kamień Nauki | [58.30] [39.56] [78.112] | - |
Nauczyciel Snów | [63.56] | - |
Tereny Szkoleniowe | [80.142] | - |
Obóz Najemników | [72.49] [122.51] | - |
Święta Fontanna | [20.63] [93.122] | - |
Arena | [88.82] [130.81] | - |