Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania I: Misja 5 - Prawowity Dziedzic | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania I: Misja 5 - Prawowity Dziedzic | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania I: Misja 5 - Prawowity Dziedzic | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Spora mapa, z dużą ilością miast i kopalń. Jeśli utrzymasz przewagę liczebną, zbierając przy okazji okoliczne surowce, nie powinieneś mieć problemu i z ta misją. Pamiętaj, iż nie musisz przemierzać całej mapy - wystarczy skupić się na głównym zadaniu.

Warunki zwycięstwa
Pokonanie Wortona.
Okoliczności porażki
Śmierć Lysandera, Proetha, Desette lub Sir Kentaine'a.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[23.80]

#1

Brama

Dowód Prawdy

Musisz mieć rodziców Wortona (Desette i Sir Kentain) w armii, aby przejść przez bramę dzielącą Cię od zamku. Reszta przyłączy się sama.

N

[71.110]

#2

Brama

Granica Paleadry

Przekroczyć bramę może tylko oddział pod dowództwem Lysandera. Każda inna armia nie zostanie przezeń przepuszczona.

N

[69.134]

#3

Brama

Brama Wortona

Aby przejść przez bramę dzielącą Cię od Wortona, należy zająć zamek Palleon X [84.113]. Tylko sam Lysander może przejść do ostatecznej bitwy.

N

[71.141]

#4

Worton

GŁÓWNE

Finałowa walka do najtrudniejszych nie należy, szczególnie jeśli wyszkoliłeś przez wcześniejsze misje swojego herosa.

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[45.53]

#A

Farma

Blokady

Aby dostać 6 napojów leczniczych, musisz zająć się armią chłopów Y [50.32] broniących przejścia do faktorii.

N

[27.65]

#B

Brama

Zardzewiały Zamek

Jeśli chcesz podnieść współczynniki umiejętności swoich bohaterów, musisz znaleźć trzy fiolki kwasu, by przejść przez tę bramę, wprost do ważnych budynków.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[9.76]

Przystań

b/d

N

[80.15]

Przystań

b/d

N

[72.63]

Przystań

b/d

N

[67.94]

Przystań

b/d

N

[84.113]

Przystań

b/d

N

[119.57]

Przystań

b/d

N

[117.85]

Przystań

b/d

N

[39.90]

Przystań

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[49.57]

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

[45.120]

-

Biblioteka

[14.63]

[108.78]

-

Szkoła Wojny

[71.29]

-

Uniwersytet Wojenny

[106.45]

-

Gildia Weteranów

[19.59]

-

Drzewo Wiedzy

[25.87]

[43.78]

-

Kamień Nauki

[90.21]

[75.94]

[39.101]

[79.113]

[124.64]

[124.87]

-

Nauczyciel Snów

[93.95]

[30.103]

-

Tereny Szkoleniowe

[22.56]

[103.95]

-

Obóz Najemników

[42.98]

-

Święta Fontanna

[80.88]

-

Arena

[55.62]

[56.116]

-