Kampania I: Misja 5 - Prawowity Dziedzic | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Średnia [M] | Spora mapa, z dużą ilością miast i kopalń. Jeśli utrzymasz przewagę liczebną, zbierając przy okazji okoliczne surowce, nie powinieneś mieć problemu i z ta misją. Pamiętaj, iż nie musisz przemierzać całej mapy - wystarczy skupić się na głównym zadaniu. | |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Wortona.
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Lysandera, Proetha, Desette lub Sir Kentaine'a.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [23.80] #1 | Brama | Dowód Prawdy | Musisz mieć rodziców Wortona (Desette i Sir Kentain) w armii, aby przejść przez bramę dzielącą Cię od zamku. Reszta przyłączy się sama. |
N | [71.110] #2 | Brama | Granica Paleadry | Przekroczyć bramę może tylko oddział pod dowództwem Lysandera. Każda inna armia nie zostanie przezeń przepuszczona. |
N | [69.134] #3 | Brama | Brama Wortona | Aby przejść przez bramę dzielącą Cię od Wortona, należy zająć zamek Palleon X [84.113]. Tylko sam Lysander może przejść do ostatecznej bitwy. |
N | [71.141] #4 | Worton | GŁÓWNE | Finałowa walka do najtrudniejszych nie należy, szczególnie jeśli wyszkoliłeś przez wcześniejsze misje swojego herosa. |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [45.53] #A | Farma | Blokady | Aby dostać 6 napojów leczniczych, musisz zająć się armią chłopów Y [50.32] broniących przejścia do faktorii. |
N | [27.65] #B | Brama | Zardzewiały Zamek | Jeśli chcesz podnieść współczynniki umiejętności swoich bohaterów, musisz znaleźć trzy fiolki kwasu, by przejść przez tę bramę, wprost do ważnych budynków. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [9.76] | Przystań | b/d |
N | [80.15] | Przystań | b/d |
N | [72.63] | Przystań | b/d |
N | [67.94] | Przystań | b/d |
N | [84.113] | Przystań | b/d |
N | [119.57] | Przystań | b/d |
N | [117.85] | Przystań | b/d |
N | [39.90] | Przystań | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [49.57] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | [45.120] | - |
Biblioteka | [14.63] [108.78] | - |
Szkoła Wojny | [71.29] | - |
Uniwersytet Wojenny | [106.45] | - |
Gildia Weteranów | [19.59] | - |
Drzewo Wiedzy | [25.87] [43.78] | - |
Kamień Nauki | [90.21] [75.94] [39.101] [79.113] [124.64] [124.87] | - |
Nauczyciel Snów | [93.95] [30.103] | - |
Tereny Szkoleniowe | [22.56] [103.95] | - |
Obóz Najemników | [42.98] | - |
Święta Fontanna | [80.88] | - |
Arena | [55.62] [56.116] | - |