Kampania VI: Misja 2 - Krwawa Zatoka | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Duża [L] | Choć rozpoczynasz bez jakichkolwiek jednostek, nie powinieneś mieć problemów z rozpoczęciem gry. Kiedy jeden z twoich bohaterów kupi dodatkowych żołnierzy możesz ruszyć na jeden z pobliskich zamków. Na początku gry nie powinno w nim stacjonować zbyt wiele jednostek. Kiedy będziesz już posiadał dwa zamki dalsza rozbudowa państwa nie powinna sprawić ci problemów. Po zdobyciu kontroli nad wyspą, zajmij się niebieskim graczem. Jednak zostaw mały oddział przy Portalu (brama pierwszych elfów [121.208]) skąd niebieski gracz może zaatakować twoje tyły. | |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie kapitana Swifta
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Tawni Balfour lub Pete'a Girly'ego
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [121.208] #1 | Brama | Brama południowo - wschodnia | Brama ta blokuje dostęp do strefy gdzie znajduje się wir wody, który przeniesie Cię do kapitana Swifta. Ale przejść przez nią może tylko Tawni Balfour. Na dodatek gracz zielony, fioletowy i niebieski musi być wyeliminowany z gry. |
N | [69.180] #2 | Brama Fioletowa | - | Odblokuj tą bramę w namiocie F [215.106]. Aby dostać się do niebieskiego namiotu. |
N | [13.119] #3 | Niebieski posterunek graniczny | - | Broni bezpośrednio dostępu do wiru wodnego. Namiot znajduje się w punkcie N [66.170]. |
N | [174.104] #4 | Kapitan Swift | GŁÓWNE | Statek kapitana znajduje się w małej zatoczce. Dostać się tam można tylko poprzez wir [6.115]. Walka będzie wyjątkowo trudna! Tylko ogromna, dobrze dowodzona armia, z wyćwiczonym w boju herosem będzie miała szanse! |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [117.7] | Azyl | b/d |
N | [86.55] | Azyl | b/d |
N | [61.81] | Azyl | b/d |
N | [32.110] | Azyl | b/d |
N | [105.120] | Azyl | b/d |
N | [73.148] | Azyl | b/d |
N | [137.181] | Azyl | b/d |
N | [182.115] | Azyl | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [110.142] [163.82] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | [123.197] | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | [81.123] [111.168] | - |
Gildia Weteranów | [141.189] | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [47.74] [21.121] | - |
Nauczyciel Snów | [49.141] [153.178] [175.112] | - |
Tereny Szkoleniowe | [99.160] | - |
Obóz Najemników | [49.110] [164.102] [149.143] | - |
Święta Fontanna | [80.146] [86.95] [120.186] [132.28] [78.175] | - |
Arena | - | - |