Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania VI: Misja 2 - Krwawa Zatoka | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania VI: Misja 2 - Krwawa Zatoka | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Duża - Kampania VI: Misja 2 - Krwawa Zatoka | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Duża

[L]

Choć rozpoczynasz bez jakichkolwiek jednostek, nie powinieneś mieć problemów z rozpoczęciem gry. Kiedy jeden z twoich bohaterów kupi dodatkowych żołnierzy możesz ruszyć na jeden z pobliskich zamków. Na początku gry nie powinno w nim stacjonować zbyt wiele jednostek. Kiedy będziesz już posiadał dwa zamki dalsza rozbudowa państwa nie powinna sprawić ci problemów. Po zdobyciu kontroli nad wyspą, zajmij się niebieskim graczem. Jednak zostaw mały oddział przy Portalu (brama pierwszych elfów [121.208]) skąd niebieski gracz może zaatakować twoje tyły.

Warunki zwycięstwa
Pokonanie kapitana Swifta
Okoliczności porażki
Śmierć Tawni Balfour lub Pete'a Girly'ego

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[121.208]

#1

Brama

Brama południowo - wschodnia

Brama ta blokuje dostęp do strefy gdzie znajduje się wir wody, który przeniesie Cię do kapitana Swifta. Ale przejść przez nią może tylko Tawni Balfour. Na dodatek gracz zielony, fioletowy i niebieski musi być wyeliminowany z gry.

N

[69.180]

#2

Brama Fioletowa

-

Odblokuj tą bramę w namiocie F [215.106]. Aby dostać się do niebieskiego namiotu.

N

[13.119]

#3

Niebieski posterunek graniczny

-

Broni bezpośrednio dostępu do wiru wodnego. Namiot znajduje się w punkcie N [66.170].

N

[174.104]

#4

Kapitan Swift

GŁÓWNE

Statek kapitana znajduje się w małej zatoczce. Dostać się tam można tylko poprzez wir [6.115]. Walka będzie wyjątkowo trudna! Tylko ogromna, dobrze dowodzona armia, z wyćwiczonym w boju herosem będzie miała szanse!

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[117.7]

Azyl

b/d

N

[86.55]

Azyl

b/d

N

[61.81]

Azyl

b/d

N

[32.110]

Azyl

b/d

N

[105.120]

Azyl

b/d

N

[73.148]

Azyl

b/d

N

[137.181]

Azyl

b/d

N

[182.115]

Azyl

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[110.142]

[163.82]

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

[123.197]

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

[81.123]

[111.168]

-

Gildia Weteranów

[141.189]

-

Drzewo Wiedzy

-

-

Kamień Nauki

[47.74]

[21.121]

-

Nauczyciel Snów

[49.141]

[153.178]

[175.112]

-

Tereny Szkoleniowe

[99.160]

-

Obóz Najemników

[49.110]

[164.102]

[149.143]

-

Święta Fontanna

[80.146]

[86.95]

[120.186]

[132.28]

[78.175]

-

Arena

-

-