Poradnik do gry - Kampania I: Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Średnia [M] | Jako że jest to pierwsza mapa, nie spotkamy tu wielkich utrudnień. Od razu dysponujesz trzema zamkami, więc zadanie jest zgoła uproszczone. Surowców nie jest za wiele, ale przeciwnik w początkowej fazie na pewno Ci nie przeszkodzi. Możesz spokojnie zaplanować rozwój. | |
Warunki zwycięstwa | Pokonanie Normica i Caileen.
| |
Okoliczności porażki | Śmierć Lysandera.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [81.44] #1 | Wielka Farma | Ucieczka Adamusa | Aby wykonać to zadanie, musisz zdobyć Ankh Życia zlokalizowany gdzieś w okolicy punktu X [55.75]. Lysander posiadający ów artefakt może wrócić na farmę po nagrodę - nowego herosa. |
N | [107.116] #2 | Farma | Zemsta Farmera | Napotkany farmer powie, że Czarne Smoki zlokalizowane w punkcie Y [107.98] zabiły jego rodzinę. Aby się tam dostać i je unicestwić, musisz odwiedzić kluczników: niebieskiego K [50.30] oraz fioletowego K [125.96]. W nagrodę dostaniesz potężny artefakt. |
N | [85.105] #3 | Chatka Budowniczego | Clodman Budowniczy | Aby zburzyć mur [77.138] chroniący Normica musisz dać zdobyty wcześniej artefakt budowniczemu. |
N | [77.143] #4 | Normic | GŁÓWNE | Z Caileen nie powinno być problemu - szybko ją znajdziesz. Normic będzie ukrywał się za murem. Zabij go, aby zakończyć misję. |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [38.57] #A | Chatka Rybaka | Stary Rybak | Musisz zabić wszystkie wodne potwory pod banderą zielonego gracza. Potem wróć do rybaka po nagrodę - Czapkę Marynarza. |
N | [85.105] #B | Farma | Przepracowana Kobieta | W zamian za udostępnienie kobiecie 10 chłopów otrzymasz 5 napojów uzdrawiających. I jak tu jej nie pomóc... |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [79.15] | Przystań | Gracz |
N | [101.57] | Przystań | Gracz |
N | [70.64] | Przystań | Gracz |
N | [126.79] | Przystań | b/d |
N | [102.87] | Przystań | b/d |
N | [95.119] | Przystań | b/d |
N | [65.124] | Przystań | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [76.88] | - |
Wyrocznia | [32.50] | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | [102.37] [76.54] | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | [58.41] [80.85] [47.81] | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [87.25] [122.97] | - |
Nauczyciel Snów | [77.40] | - |
Tereny Szkoleniowe | [53.27] [55.86] | - |
Obóz Najemników | [78.102] | - |
Święta Fontanna | [112.85] | - |
Arena | [75.124] | - |