Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Kampania I: Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

MAPA

Trudność mapy - Poradnik do gry - Kampania I: Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Poradnik do gry - Kampania I: Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Jako że jest to pierwsza mapa, nie spotkamy tu wielkich utrudnień. Od razu dysponujesz trzema zamkami, więc zadanie jest zgoła uproszczone. Surowców nie jest za wiele, ale przeciwnik w początkowej fazie na pewno Ci nie przeszkodzi. Możesz spokojnie zaplanować rozwój.

Warunki zwycięstwa

Pokonanie Normica i Caileen.

Okoliczności porażki

Śmierć Lysandera.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[81.44]

#1

Wielka Farma

Ucieczka Adamusa

Aby wykonać to zadanie, musisz zdobyć Ankh Życia zlokalizowany gdzieś w okolicy punktu X [55.75]. Lysander posiadający ów artefakt może wrócić na farmę po nagrodę - nowego herosa.

N

[107.116]

#2

Farma

Zemsta Farmera

Napotkany farmer powie, że Czarne Smoki zlokalizowane w punkcie Y [107.98] zabiły jego rodzinę. Aby się tam dostać i je unicestwić, musisz odwiedzić kluczników: niebieskiego K [50.30] oraz fioletowego K [125.96]. W nagrodę dostaniesz potężny artefakt.

N

[85.105]

#3

Chatka Budowniczego

Clodman Budowniczy

Aby zburzyć mur [77.138] chroniący Normica musisz dać zdobyty wcześniej artefakt budowniczemu.

N

[77.143]

#4

Normic

GŁÓWNE

Z Caileen nie powinno być problemu - szybko ją znajdziesz. Normic będzie ukrywał się za murem. Zabij go, aby zakończyć misję.

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[38.57]

#A

Chatka Rybaka

Stary Rybak

Musisz zabić wszystkie wodne potwory pod banderą zielonego gracza. Potem wróć do rybaka po nagrodę - Czapkę Marynarza.

N

[85.105]

#B

Farma

Przepracowana Kobieta

W zamian za udostępnienie kobiecie 10 chłopów otrzymasz 5 napojów uzdrawiających. I jak tu jej nie pomóc...

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[79.15]

Przystań

Gracz

N

[101.57]

Przystań

Gracz

N

[70.64]

Przystań

Gracz

N

[126.79]

Przystań

b/d

N

[102.87]

Przystań

b/d

N

[95.119]

Przystań

b/d

N

[65.124]

Przystań

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[76.88]

-

Wyrocznia

[32.50]

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

[102.37]

[76.54]

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

[58.41]

[80.85]

[47.81]

-

Drzewo Wiedzy

-

-

Kamień Nauki

[87.25]

[122.97]

-

Nauczyciel Snów

[77.40]

-

Tereny Szkoleniowe

[53.27]

[55.86]

-

Obóz Najemników

[78.102]

-

Święta Fontanna

[112.85]

-

Arena

[75.124]

-