Kampania IV: Misja 3 - Prawdziwa Miłość | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Średnia [M] | Czym prędzej podbij tereny wokół miejsca startu, wyprzedzając tym samym przeciwnika. Musisz mieć zawsze w zamku jakieś siły do obrony przed wrogimi siłami, które mogą tu przybyć przez jednostronny portal. Gdy część południowo wschodnia będzie Twoja, udaj się na zachód by dokończyć zadanie. Załatw grupki orków i wykończ czekającego w podziemiu nekromante. | |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Worllaca.
| |
Okoliczności porażki
| Zaatakowanie białego tygrysa lub utrata Elvina.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [130.94] #1 | Brama | Orkowa Wieża | By móc tędy przejść należy pokonać wszystkie grupy orków stacjonujące na mapie, zaczynając od tej na mostku nieopodal miejsca startu. W tym calu należy przejść przez Mocną Bramę X [72.43], Kryształową Bramę Y [129.60] i Okropną Bramę Z [92.127]. Na koniec trzeba zająć się ich królem, czekającym tuż za bramą. |
N | [131.85] #2 | - | Leże Tygrysa | Musisz udać się do leżą, by móc spokojnie przejść przez las Q. Wtedy pozostanie tylko spotkać się z ostatecznym przeciwnikiem. |
P | [132.87] #3 | Czerwona Brana | GŁÓWNE | By dojść do Worllac'a musisz odwiedź umieszczony na powierzchni czerwony namiot K [134.81]. |
P | [111.105] #4 | Worllac | GŁÓWNE | Zabij groźnego nekromante by zakończyć misje. Walko do najłatwiejszych nie należy, więc przygotuj wcześniej spory oddział. |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [24.88] #A | Chatka | Chatka Starej Kobiety | By zyskać na umiejętnościach musisz podarować starej kobiecie 15 sztuk drewna. |
N | [55.50] #B | Chatka | Wesoła Chatka | By podnieść swoje umiejętności należy pozostawić w chatce 15 sztuk drewna. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [31.65] | Rezerwat | Gracz |
N | [74.66] | Rezerwat | b/d |
N | [77.93] | Rezerwat | b/d |
N | [81.22] | Rezerwat | b/d |
N | [111.108] | Rezerwat | b/d |
N | [113.55] | Twierdza | b/d |
N | [82.134] | Azyl | b/d |
N | [47.99] | Azyl | b/d |
P | [110.105] | Nekropolis | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | [54.129] | - |
Biblioteka | [45.35] | - |
Szkoła Wojny | [66.71] | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | [100.61] | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [90.63] | - |
Nauczyciel Snów | - | - |
Tereny Szkoleniowe | [89.79] | - |
Obóz Najemników | [85.71] | - |
Święta Fontanna | [40.78] [72.16] [126.79] | - |
Arena | [6.78] | - |