Kampania IV: Misja 2 - Znak Tygrysa | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Średnia [M] | Tym razem mapa została podzielona na obszary, do których dostęp uzyskujesz stopniowo. By fabuła posuwała się do przodu, należy wykonywać kolejne zadania, podbijając po drodze okoliczne miasta i wsie. Nie marnuj czasu i staraj się cały czas korzystać z dodatkowych miejsc rekrutacji stworów - tych nigdy nie jest za wiele. | |
Warunki zwycięstwa
| Zbudowanie Zwierciadła Prawdziwej Miłości.
| |
Okoliczności porażki
| Utrata Elvina lub Czarnego Smoka.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [114.60] #1 | Chatka | Chatka Alchemika | Musisz zebrać cztery mikstury (Wesołości, Szybkości, Odporności, Wytrzymałości) rozlokowane po okolicy i zanieść je alchemikowi. Wtedy otrzymasz srebro potrzebne do wykonania zwierciadła. |
M | [92.29] #2 | Niebieska Brana | - | By przejść przez bramę musisz wykonać poprzednie zadanie, po czym odwiedzić odblokowany w ten sposób niebieski namiot K [104.30]. |
N | [76.5] #3 | Chatka | Jubiler | Następny w kolejce jest Jubiler. Musisz ofiarować mu 40 klejnotów w zamian za ramę zwierciadła. Kolejne zadanie zostanie odblokowane. |
N | [59.98] #4 | Chatka | Handlarz | Handlarz zażąda 10 000 złota w zamian za piasek. Ofiaruj mu je, a dowiesz się gdzie leży Jaskinia Czerwonego Smoka. |
N | [38.112] #5 | Jaskinia | Jaskinia Czerwonego Smoka | Odwiedź ten przybytek, by dostać nowe zadanie - trzeba odnaleźć Czarnego Smoka, ukrywającego się w zamku X [20.79]. |
N | [31.79] #6 | Brama | Brama Północno - Wschodnia | By dostać się do zamku, gdzie czeka Czarny Smok musisz przejść przez tę bramę. Wcześniej nie będzie można jej przekroczyć. |
N | [38.112] #5 | Jaskinia Czerwonego Smoka | GŁÓWNE | Z Czarnym Smokiem wróć po raz ostatni do Jaskini. Misja zostanie zakończona. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [76.18] | Rezerwat | b/d |
N | [116.52] | Rezerwat | b/d |
N | [109.97] | Rezerwat | b/d |
N | [73.101] | Rezerwat | b/d |
N | [70.69] | Rezerwat | b/d |
N | [44.51] | Rezerwat | b/d |
N | [43.96] | Rezerwat | b/d |
N | [20.79] | Rezerwat | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | [124.94] | - |
Biblioteka | [88.93] | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | [45.66] | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | [114.74] | - |
Kamień Nauki | - | - |
Nauczyciel Snów | - | - |
Tereny Szkoleniowe | [115.41] | - |
Obóz Najemników | - | - |
Święta Fontanna | [68.30] [120.81] [54.96] | - |
Arena | [95.71] | - |