Kampania III: Misja 6 - W niewoli strachu | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Średnia [M] | Szybka misja, z całkiem sporą ilością porozrzucanych po mapie surowców i artefaktów. Droga do zwycięstwa prowadzi przez północy szlak, w pełni opanowany przez wrogie armie. Skup się na zdobyciu zamków na zachodzie, gdyż jest to wymagane do zakończenia gry. Resztę atakuj przy okazji. | |
Warunki zwycięstwa
| Odnalezienie Emilii.
| |
Okoliczności porażki
| Utrata Solymra.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [108.91] #1 | Chatka | Pomocnik Emilii | By odnaleźć Emilię, musisz wykonać kilka zadań. Pierwszym jest zdobycie miasta Wichrowe Wzgórze X [129.66]. Wtedy zostanie zdradzona Ci lokalizacja miejsca spotkania. |
N | [74.14] #2 | Brama | Strumykowo | By przedostać się do miejsca spotkania, musisz zając zamek Strumykowo Y [78.12]. |
N | [69.9] #3 | Chatka | Miejsce spotkania | Jeśli chcesz dostać informacje o miejscu, w którym ukrywa się królewna, oddaj jej generałowi 50 Dżinów. |
N | [49.32] #4 | Chatka | Chatka Drwala | Wykonaj wszystkie poprzednie zadania, by móc spotkać się z królewną Emilią. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [96.118] | Akademia | b/d |
N | [91.42] | Akademia | b/d |
N | [79.12] | Akademia | b/d |
N | [57.75] | Akademia | b/d |
N | [49.115] | Akademia | b/d |
N | [129.66] | Przystań | b/d |
N | [16.78] | Przystań | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | [61.22] [25.72] | - |
Kamień Nauki | [112.69] | - |
Nauczyciel Snów | [59.48] | - |
Tereny Szkoleniowe | - | - |
Obóz Najemników | - | - |
Święta Fontanna | - | - |
Arena | - | - |