Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania III: Misja 5 - Niezwykła zdrada | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

1 - Kampania III: Misja 5 - Niezwykła zdrada | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Trudność mapy - Kampania III: Misja 5 - Niezwykła zdrada | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Duża - Kampania III: Misja 5 - Niezwykła zdrada | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Duża

[L]

Bardzo duża mapa, ze sporą ilością teleportów - niestety jednostronnych i do tego przenoszących większość oponentów w okolicę Twojego miasta. Bez pozostawiania w niuch straży szybko stracisz panowanie. Musisz czym prędzej zdobyć wrogie siedziby, by zapewnić sobie spokojne dojście do Sir Landrewa. W tym celu będzie trzeba uwolnić z więzienia innego herosa. A więc do boju.

Warunki zwycięstwa
Pokonanie Sir Landrewa.
Okoliczności porażki
Śmierć Emilii.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[143.155]

#1

Chatka Rybaka

U Wilka Morskiego

Musisz dopłynąć tu na statku z królewną Emilią, by za pocałunek stary rybak ofiarował Ci mapę do więzienia.

N

[180.101]

#2

Brama

Brama Reeda

By tędy przejść, musisz najpierw uwolnić Reeda z Więzienia X [161.162]. Wtedy bez problemu ruszysz do swego głównego celu.

N

[208.121]

#3

Lord Landrew

GŁÓWNE

By do niego dotrzeć, będzie trzeba przedrzeć się na przeciwległy kraniec mapy. Tam czeka Cię ostateczna walka z tym silnym oponentem.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[11.115]

Akademia

Gracz

P

[117.110]

Akademia

b/d

N

[77.67]

Akademia

b/d

N

[148.45]

Akademia

b/d

N

[64.167]

Przystań

b/d

N

[139.103]

Przystań

b/d

N

[207.118]

Przystań

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[90.153]

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

[165.87]

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

[158.63]

[139.85]

-

Drzewo Wiedzy

[65.154]

[164.60]

-

Kamień Nauki

[133.146]

[133.107]

[94.201]

-

Nauczyciel Snów

[66.175]

[125.89]

[107.201]

-

Tereny Szkoleniowe

[124.82]

-

Obóz Najemników

[132.40]

[104.138]

Święta Fontanna

-

-

Arena

[60.88]

[75.153]

-