Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania I: Misja 2 - Próby | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

1 - Kampania I: Misja 2 - Próby | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Trudność mapy - Kampania I: Misja 2 - Próby | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Mała - Kampania I: Misja 2 - Próby | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Mała

[S]

Misja trudna szczególnie na wysokim poziomie umiejętności gracza, a to z powodu braku dodatkowych jednostek - walczysz praktycznie tylko herosami. Przeciwników tu sporo, ale niewielki rozmiar mapy ułatwia nieco zadanie. Bardzo przyjemna i wciągająca misja.

Warunki zwycięstwa
Dotarcie do Wyroczni Świtu.
Okoliczności porażki
Śmierć Lysandera lub Proetha.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[8.37]

#1

Brama

Próba Chciwości

Musisz zdobyć 10 000 złota, aby przejść. W podziemnych tunelach jest kopalnia oraz składowiska złota. Skrzynie na powierzchni najlepiej przeznaczyć na doświadczenie.

N

[19.36]

#2

Brama

Próba Siły

Musisz zdobyć Miecz Bogów zlokalizowany w punkcie X [37.74] na powierzchni. Aby go dostać, będziesz musiał przedrzeć się przez hordy wrogich potworów.

P

[35.44]

#3

Brama

Próba Potęgi

Musisz zdobyć Laskę Świętego Ranana zlokalizowaną w punkcie Y [51.20] na powierzchni. Standardowo silna ochrona może pokrzyżować Ci plany.

P

[65.36]

#4

Brama

PróbaDucha

Musisz dotrzeć przez portale do Puszki Pandory zlokalizowanej w punkcie Z [38.64], aby uwolnić Anioła. Wróć z nim do bramy.

N

[44.34]

#5

Wyrocznia Świtu

GŁÓWNE

Cel podróży. Kiedy tutaj dotrzesz, misja dobiegnie końca. Przedtem jednak musisz wykonać wszystkie powyższe zadania.

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

 

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

-

-

Gildia Weteranów

-

-

Drzewo Wiedzy

[36.55]

-

Kamień Nauki

[28.65]

[5.37]

Nauczyciel Snów

[26.18]

[45.54]

[41.12]

[37.35]

[61.48]

Tereny Szkoleniowe

[16.26]

-

Obóz Najemników

[35.18]

-

Święta Fontanna

[38.41]

-

Arena

[58.35]

-