Kampania III: Misja 4 - Tęczowy Kryształ | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Mała [S] | Niewielka mapa, ale nasycona licznymi grupami niebezpiecznych stworzeń. Czeka Cię dużo biegania po okolicy, a niebezpieczne podziemia nieraz zmuszą do wczytywania gry. Czym prędzej zdobądź drugie miasto i oczyść okolicę, a osiągniesz wygraną. | |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Dreggara.
| |
Okoliczności porażki
| Utrata Solymra.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [47.48] #1 | Farma | Wiedźmi Dom | By dostać się do Czerwonego Klucznika K [47.14], musisz zdobyć dla wiedźmy Kaptur Wiedzy, zlokalizowany w punkcie X [2.39]. Wcześniej trzeba odnaleźć Fioletowy Namiot Klucznika K [58.29], by otworzyć Fioletowy Posterunek Y [6.39]. |
N | [39.17] #2 | Domek | Bracia Saperzy | Aby zejść do podziemi specjalnym Tunelem Z [37.5], musisz zapłacić saperom 6000 złota i 20 rtęci za oczyszczenie przejścia. |
P | [19.40] #3 | Stary Król Dreggar | GŁÓWNE | Aby zakończyć misję, należy pokonać samego Dreggara. Przedtem musisz otworzyć Czerwoną Bramę Q [24.44] pod ziemią. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [67.37] | Akademia | b/d |
N | [37.66] | Akademia | b/d |
P | [50.26] | Nekropolis | b/d |
P | [18.41] | Nekropolis | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [35.12] | [66.30] |
Nauczyciel Snów | - | [43.39] |
Tereny Szkoleniowe | - | - |
Obóz Najemników | - | - |
Święta Fontanna | [37.27] | - |
Arena | [27.39] | - |