Kampania II: Misja 3 - Królewski dylemat | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
Średnia [M] | Mapa stosunkowo trudna, ze względu na wielkość i silę przeciwnika. W początkowym etapie gry nie można dopuścić, aby przeciwnik zdobył więcej niż trzy zamki gdyż dalsza gra będzie bardzo trudna. Na początku postaraj się zdobyć zamki na północy, w następnej kolejność na wschodzie. Pozwoli to na szybką rozbudowę armii, która podoła głównemu zadaniu misji. Zwróć szczególną uwagę na niebieska bramę [95.60] oraz portal [28.54] skąd wróg może przeprowadzić atak na twoje tyły! Dodam tylko abyś pamiętał co jest dla barbarzyńców najważniejsze - wspólnota! | |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Hundrica
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Waerjaka
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [64.104] #1 | Brama Seledynowa | - | Tą bramę można otworzyć udając się do namiotu S [43.79]. Umożliwi to zejście do podziemi. |
N | [50.71] #2 | Brama Zielona | - | Aby wejść na teren kontrolowany przez Hundrica musisz otworzyć tą bramę. Namiot znajduje się w podziemnej części mapy w punkcie [9.73]. |
N | [141.81] #3 | Brama Pomarańczowa | - | Aby dojść do Hundrica musisz ją otworzyć odwiedzając pomarańczowy namiot P [78.11]. |
N | [137.77] #4 | Hundric | GŁÓWNE | Bohater, którego musisz zabić prawdopodobnie będzie się znajdował południowo-zachodniej części mapy. Jednak aby go pokonać potrzebujesz naprawdę potężnej armii! |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [122.88] #A | Brama Niebieska | - | Aby zaopatrzyć swój główny oddział w dodatkowych wojaków, otwórz tą bramę w niebieskim namiocie N [95.60] co pozwoli na wejście jednego z twoich bohaterów z północnej części mapy. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [70.26] | Twierdza | b/d |
N | [31.77] | Twierdza | b/d |
N | [74.102] | Twierdza | b/d |
N | [98.93] | Twierdza | b/d |
N | [67.137] | Twierdza | b/d |
N | [84.125] | Twierdza | b/d |
N | [128.82] | Twierdza | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [88.51] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | [95.75] | - |
Gildia Weteranów | [102.39] | - |
Drzewo Wiedzy | [81.93] | - |
Kamień Nauki | [80.72] [100.99] | - |
Nauczyciel Snów | [43.88] [107.35] [110.79] | - |
Tereny Szkoleniowe | [68.40] | - |
Obóz Najemników | [59.66] [101.58] | - |
Święta Fontanna | [78.49] | - |
Arena | [117.62] [107.95] | - |