Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Witamy w Koloni (7) | Rozdział 1 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

1 - Witamy w Koloni (7) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Przyszła najwyższa pora wykonać dwa przedostatnie zadania, które doskonale można ze sobą połączyć, a mianowicie załatwienie sprawy z Mordragiem oraz test zaufania Diega - Witamy w Koloni (7) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Przyszła najwyższa pora wykonać dwa przedostatnie zadania, które doskonale można ze sobą połączyć, a mianowicie załatwienie sprawy z Mordragiem oraz test zaufania Diega. Po pierwsze udaj się w okolice południowej bramy (obrazek z lewej), gdzie znajdziesz Mordraga. Rozmowę z nim zacznij od powiedzenia mu, że chłopak ma kłopoty, a dokładniej problemy.

Następnie zapytaj o Nowy Obóz, po czym każ mu zaprowadzić się do Nowego Obozu. Mordrag nie będzie robił problemów i z przyjemnością cię zaprowadzi na miejsce. Wszystko co musisz zrobić to podążać za nim, jak Cień.

Pamiętaj o kilku ważnych rzeczach związanych z NPC. Po pierwsze nie musisz nic robić, aby doświadczenie spłynęło na ciebie z zabitych stworów. Co to oznacza? Kiedy Mordrag zabije potwora, to ty zyskasz PD, nawet jeśli będziesz się chował i nie zadasz ani jednego ciosu. Toteż najlepiej trzymaj się z daleka od walki i tylko rabuj zwłoki.

Po drugie to NPC prowadzi, czyli nie wychylaj się i trzymaj się z boku. Jeśli się zdarzy, że będziesz wyprzedzał lidera, to po prostu zwolnij, bo potwory zaatakują ciebie zamiast NPC.

Na końcu podróży, a więc przed wejściem do Nowego Obozu Mordrag odda ci swój pierścień i powiadomi cię, że na razie nie zamierza wracać z powrotem. Innymi słowy wspomniany pierścień to wystarczający dowód dla Thorusa. Oczywiście nie musisz oddawać pierścienia Thorusowi, wystarczy jak go mu pokażesz. Pierwsza część zadania wykonana.

2 - Witamy w Koloni (7) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Teraz powinieneś się znajdować mniej więcej w miejscu zaznaczonym na mapie z lewej zielonym iksem, celem jest kopalnia zaznaczona czerwonym iksem - Witamy w Koloni (7) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Teraz powinieneś się znajdować mniej więcej w miejscu zaznaczonym na mapie z lewej zielonym iksem, celem jest kopalnia zaznaczona czerwonym iksem. Nic prostszego jak tylko udać się do kopalni. Jednak nadal czyha na ciebie pułapka. W pobliżu mostu jest stado krwiopijców na które musisz uważać.

Najlepiej trzymaj się od nich z dala i pędź ile tchu w piersiach do kopalni. Nie zważaj na nic, dopóki nie dotrzesz w miejsce pokazana na obrazku z prawej. Na miejscu wejdź w jedyne wejście na wprost.

3 - Witamy w Koloni (7) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Pokaże się okno wczytywania gry, poczym na twojej drodze stanie Drake (obrazek z prawej) porozmawiaj z nim, a dowiesz się jak trafić do Jana - Witamy w Koloni (7) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Pokaże się okno wczytywania gry, poczym na twojej drodze stanie Drake (obrazek z prawej) porozmawiaj z nim, a dowiesz się jak trafić do Jana. Po prostu trzymaj się rusztowania i nie wchodź w żadne zakamarki, ani odnogi korytarza.

Kilka poziomów niżej jest Jan, wystarczy, że mu powiesz, iż przysyła cię Diego, a otrzymasz list. Z listem udaj się pozwiedzać pobliskie tereny.

4 - Witamy w Koloni (7) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Na początek możesz zajrzeć do chatki Aidana (żółty iks na mapce) oraz Cavalorna (zielony iks na mapce i zbliżenie z prawej) Cavalorn zajmuje się nauką łucznictwa, skradania się oraz sprzedażą łuków i strzał - Witamy w Koloni (7) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Na początek możesz zajrzeć do chatki Aidana (żółty iks na mapce) oraz Cavalorna (zielony iks na mapce i zbliżenie z prawej) Cavalorn zajmuje się nauką łucznictwa, skradania się oraz sprzedażą łuków i strzał. Toteż jeśli zdobyłeś poziom i posiadasz 10 PU, to dobrze by było nauczyć się łucznictwa i zainwestować w łuk. Ta broń znacznie ułatwi ci polowania na grubsze stwory. Natomiast Aidan nuczy cię za małą opłatą oprawiania i pozyskiwania futer, skór, pazurów i kłów, każda umiejętność to wydatek rzędu 1 PU. Razem 4 PU oraz 300 bryłek rudy. Zupełnie tak samo jak Drax w okolicach Starego Obozu.