Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starożytna magia (3) | Rozdział 3 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

44. Ziółka dla Y'Beriona

Zadanie zleca Cor Angar. Musisz zdobyć pięć najsilniejszych ziół uzdrawiających.

Jaśnie Oświecony czuje się coraz gorzej i jedyne co mu może pomóc to zioła lecznicze z czterema pomarańczowymi listkami, czyli te najsilniejsze. Potrzeba ich, aż 5 sztuk.

1 - Starożytna magia (3) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Są dwa miejsca, gdzie możesz zdobyć zioła - Starożytna magia (3) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Są dwa miejsca, gdzie możesz zdobyć zioła. Pierwsze znajduje się przed obozem, idąc w górę przeszukaj prawą stronę, powinieneś tam znaleźć 3 sztuki, ale to niestety za mało. Drugie miejsce, bardzo niebezpieczne miejsce znajduje się na bagnie. Niestety będziesz blisko bagiennych węży, gdzie łatwo ich sprowokować do walki.

Pamiętasz jeszcze grupę zbieraczy Virana? Udajesz się w tamto miejsce, a następnie odbijasz w prawo do środkowej części jeziora. Są tutaj małe wysepki (obrazki), a na nich sporo ziółek, niestety bronią ich krwiopijcy, jednak przy 35 punktach zręczności i długim łuku, nie powinny stanowić wyzwania. Uważaj tylko na węże, jak są blisko to lepiej nie podchodź.

Zwróć uwagę na to co zbierasz, ponieważ łatwo tutaj o pomyłkę. Występują trzy rodzaje ziółek z zielonymi listkami, z dwoma pomarańczowymi, aż w końcu z czterema pomarańczowymi. Zawsze lepiej sprawdź ile posiadasz tych najsilniejszych w ekwipunku i gdy nazbierasz wymaganą ich ilość wróć do Cor Angara, gdzie dostaniesz kolejne 1,5 tys. PD

Z rozmowy wyniknie, że Cor Kalom zdradził obóz i uciekł z grupą fanatycznych sprzymierzeńców. Co gorsza Śniący okazuje się być demonem, a nie żadnym bóstwem. Co robić?

45. Magowie Wody

Zadanie zleca Cor Angar. Pora odwiedzić Nowy Obóz i dostać się do magów. (6 i 9 na mapie nowego obozu)

Okaże się, że Y'Berion pokładał największą ufność w magów wody. Toteż w ramach ostatniej przysługi Cor Angar postanowił przekazać im kamień ogniskujący oraz almanach, jednak sam nie może nic zrobić ponieważ czuwa nad Jaśnie Oświeconym. I tutaj pojawiasz się ty.

Dostaniesz runę teleportacyjną do Obozu Bractwa oraz kluczyk do skrzyni Cor Kaloma.

Udajesz się do pracowni alchemicznej i otwierasz skrzynię po prawej stronie. Zabierasz kamień oraz almanach. Jesteś teraz gotów wyruszyć do Nowego Obozu.

2 - Starożytna magia (3) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Zaraz za chatką Ryżowego Księcia, na drodze czeka na ciebie Gorn z najświeższymi wieściami (obrazek z lewej) - Starożytna magia (3) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Zaraz za chatką Ryżowego Księcia, na drodze czeka na ciebie Gorn z najświeższymi wieściami (obrazek z lewej). Wypytaj się go o wszystko i dowiedz się, że aby dostać się do magów musisz posiadać bardzo istotne informacje.

Teraz udajesz się w okolice kopca rudy (obrazek z lewej) i zagadujesz Cronosa. Mówisz mu, że Śniący okazał się monsterem z piekła rodem, a mag wyjawia ci hasło dostępu do magów.

Idziesz teraz na sam szczyt i strażnikom mówisz hasło. Droga do magów stoi przed tobą otworem. Widzisz maga bawiącego się fajerwerkami na samym środku placu? To Nefarius, zagadnie cię, jak tylko się do niego zbliżysz.

Porozmawiaj z nim chwilę i zapytaj o Sturaka. Okaże się, że chata za jego plecami należy do arcymaga. Bez chwili zwłoki udajesz się we wskazane miejsce.

3 - Starożytna magia (3) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Porozmawiaj z Saturasem (obrazek z lewej) i oddaj mu kamień ogniskujący i almanach - Starożytna magia (3) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Porozmawiaj z Saturasem (obrazek z lewej) i oddaj mu kamień ogniskujący i almanach. Dostaniesz 500 PD i zadanie wraz z mapą i zwojem teleportacyjnym.