Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starożytna magia (6) | Rozdział 3 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

1 - Starożytna magia (6) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Zanim pójdziesz dalej pod górę proponuję rozprawić się z trzema zębaczami po lewej (obrazek z lewej) - Starożytna magia (6) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Zanim pójdziesz dalej pod górę proponuję rozprawić się z trzema zębaczami po lewej (obrazek z lewej). Żeby niebyło nieporozumień zębacze są od strony kopalni. Teraz, kiedy masz już oczyszczone tyły możesz spokojnie ruszyć pod górę.

Dojdziesz do rozdroża (obrazek z prawej). Jeśli pójdziesz w lewo dojdziesz do Diego, jeśli zaś skręcisz w prawo dojdziesz do obozu bandytów, którzy oczywiście zaatakują cię z miejsca.

Jest ich sporo i strzelają z łuków. Dobry łup i trochę doświadczenia, ale zmajaczone trochę czasu.

2 - Starożytna magia (6) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Idąc w lewo dotrzesz do Diego (obrazek z lewej) - Starożytna magia (6) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Idąc w lewo dotrzesz do Diego (obrazek z lewej). Opowie ci o pewnym problemie, a dokładniej to o całych trzech tonach problemu.

Chodzi oczywiście o Trolla, który broni pobliskiego kamienia ogniskującego. Mało tego, sporo tutaj jest czarnych gobelinów. Oczywiście Diego z przyjemnością się nimi zajmie, a następnie ściągnie uwagę potwora na siebie.

Ty w między czasie oczyść pobliski szkielet, szczególnie zwracając uwagę na zwój (obrazek z prawej). Jest to czar zmniejszenia potwora.

3 - Starożytna magia (6) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Naturalnie używasz czaru na Trollu (obrazek z lewej) i z trzech ton problemu robi się jakieś 30 kg, czyli bułka z masłem - Starożytna magia (6) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Naturalnie używasz czaru na Trollu (obrazek z lewej) i z trzech ton problemu robi się jakieś 30 kg, czyli bułka z masłem. Dostajesz 2 tys. PD oraz skórę trolla.

Teraz Diego pomoże ci z zaciętym kołowrotem. Jeśli złapałeś w międzyczasie poziom to podnieś siłę u Diego.

Po wszystkim udaj się do jaskini, czeka cię tam walka z Harpiami. Nie są to wymagający przeciwnicy, ale latają i w grupie potrafią porządnie cię uszkodzić, toteż uważaj.

4 - Starożytna magia (6) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Po walce zabierasz kamień z ołtarza (obrazek z lewej) i idziesz porozmawiać z Diego - Starożytna magia (6) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Po walce zabierasz kamień z ołtarza (obrazek z lewej) i idziesz porozmawiać z Diego. Pojawią się czarne gobliny. Diego się szybko nimi zajmie a ty będziesz mógł teraz użyć zwoju teleportacyjnego do Nowego Obozu.

Gdybyś nie miał many odnów ją odpowiednią żywnością lub eliksirem. Oddaj kamienie Saturasowi, a dostaniesz za każdy 3,5 tys. PD oraz zwój teleportacyjny.

Teraz najszybciej dotrzesz do górskiej fortecy (2) używając teleportu do Bractwa, a następnie stąd prosto w okolice mostu prowadzącego do cmentarzyska. Naturalnie pomijasz most i idziesz do góry.

Pamiętasz? W prawo szedłeś po młot orków, a teraz idziesz prosto. Znajdziesz się w okolicy mostu (obrazek z prawej). Niestety mostu pilnuje kamienny golem. Te wredne kupy kamieni są podatne jedynie na młoty. Każda inna broń nic tutaj nie wskóra.

Dlatego używasz młota orków i kasujesz delikwenta. 500 PD