Witamy w Koloni (5) | Rozdział 1 | Gothic poradnik Gothic
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
6. Zdobiony miecz dla Świstaka.
Zadanie zleca Świstak. Musisz kupić i przynieś Świstakowi zdobiony miecz. (4 na mapie obozu)
Otóż Świstakowi bardzo podoba się pewien bogato zdobiony miecz, który jest w posiadaniu Fiska. Dodatkowo Fisk jest handlarzem i chce sprzedać ten miecz.
Toteż bierzesz od Świstaka 100 bryłek rudy i idziesz dalej do Fiska (obrazek z prawej). Znalezienie Fiska to bułka z masłem, ponieważ jak tylko zbliżysz się do niego to sam cię zagada. Wystarczy zapytać go o coś bogato zdobionego.
Niestety cena wzrosła do 110 bryłek. I teraz nie możesz się zdradzić, że przysyła cię Świstak, więc kończysz rozmowę. Wracasz do Świstaka, mówisz mu jak wygląda sprawa. On daje ci brakujące 10 bryłek.
Idziesz znowu do Fiska i kupujesz miecz. Teraz wracasz do Świstaka i zyskujesz jeden głos na tak. Ponadto w tej chwili powinieneś osiągnąć poziom.
Idąc dalej miniesz południową bramę i dojdziesz do Scattyego i areny (obrazek z lewej)
7. Walka na arenie.
Zadanie zleca Scatty. Należy wyzwać jednego z zawodników i pokonać go w walce. (6 na mapie obozu)
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie