Witamy w Koloni (10) | Rozdział 1 | Gothic poradnik Gothic
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
16. Ładunek ziela.
Zadanie zleca Baal Sidro (4 na mapie obozu). Musisz odpowiednio porozmawiać z delikwentem, a następnie rozprowadzić 50 sztuk ziela. Koniec możesz wykonać na dwa sposoby. Oddać należną część Baalowi albo najzwyczajniej w świecie oddalić się z łupem.
Aby w ogóle dostać to zadanie musisz porozmawiać z Baalem Kagal, który powie ci o kłopotach tego Baala. To wystarczający powód, aby Isidro dał ci ziele. Następnie wykonujesz to zadanie dokładnie jak 13, czyli zaczepiasz każdego szkodnika i najemnika, a następnie sprzedajesz ziele. Warto tutaj zaznaczyć, iż każdego nowego dnia możesz od nowa sprzedawać tym samym klientom ziele.
Końcówkę sam wybierasz. Pamiętaj tylko, że jeśli nie oddasz bryłek Baalowi to nie dostaniesz doświadczenia.
W głębi gospody, za ladą są drzwi, a za nimi Jeremiasz pracujący przy stole alchemicznym. Porozmawiaj z nim, a dostaniesz ryżówkę oraz bardzo cenną informację na temat Ryżowego Księcia.
Ze zdobytą informacją udaj się do Horacego i powiedz mu, że chcesz rozprawić się z Ryżowym Księciem i jesteś gotowy to zrobić, jeśli ci pomoże. Dzięki temu otrzymasz gratis +5 punktów do siły.
Jeśli posiadasz wolne punkty doświadczenia dobrze by było, żebyś zainwestował je. W lewym górnym rogu groty znajduje się Buster (obrazek z lewej) pokaże ci on, jak balansować ciałem, czyli nauczy cię akrobatyki (10 PU). Jest to dość przydatna umiejętność dzięki, której będziesz mógł dalej skakać, jak również zeskakiwać na większe odległości, ale bez przesady.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie