Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Witamy w Koloni (11) | Rozdział 1 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

19. List magów wody

Zadanie zleca Cronos. Należy dostarczyć list do magów ognia w Starym Obozie, otrzymasz amulet kurierski, czyli przepustkę do wewnętrznego pierścienia w Starym Obozie. (polan Starego Obozu 10)

Przyszła teraz pora na powrót do Starego Obozu.

1 - Witamy w Koloni (11) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Po powrocie do starego obozu kierujesz się do targowiska i rozmawiasz z Dexterem (obrazek z lewej) - Witamy w Koloni (11) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Po powrocie do starego obozu kierujesz się do targowiska i rozmawiasz z Dexterem (obrazek z lewej)

20. Receptura Cor Kaloma.

Zadanie zleca Dexter. Należy udać się do obozu sekty i zdobyć recepturę ze skrzyni w chacie Cor Kaloma, a następnie dostarczyć ją Dexterowi. Kaloma znajdziesz na mapie Obozu na Bagnach w miejscu oznaczonym 3.

Następnie zagadujesz Baal Parveza (obrazek z prawej) i prosisz go o wskazanie ci drogi do obozu Bractwa. Po czym pozostaje ci tylko podążać za NPC. Naturalnie nie robisz żadnych głupstw i trzymasz się z tyłu, a Baal nabija ci doświadczenie.

2 - Witamy w Koloni (11) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Na miejscu strażnikom mówisz, że chcesz się przyłączyć do obozu - Witamy w Koloni (11) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Na miejscu strażnikom mówisz, że chcesz się przyłączyć do obozu. Dodatkowo możesz zagadnąć ich na temat pancerza. Zaoferują ci stylową sukienkę bractwa (ochrona 15 ogień 10) za jedyne 500 BR. Oczywiście jest to zupełna strata pieniędzy, ale cóż zawsze inny wygląd. Dalej zagadujesz Lestera (obrazek z lewej) i pytasz go, żeby wskazał ci drogę do laboratorium alchemicznego.

Bez problemu zaprowadzi cię wprost pod chatkę Cor Kaloma. Teraz po drabinkach wchodzisz na górę. Tam zobaczysz strażnika, ale on nawet nic ci nie powie. Wchodzisz do środka (obrazek z prawej). Upewniasz się czy nie ma pomocnika Kaloma, jeśli jest to musisz przyjść o innej porze.

Cor Kalom jest bardzo zajęty eksperymentami i nie ma czasu pilnować skrzyń, ale jego pomocnik może cię przyłapać. Toteż zalecam zapis gry. Następnie idziesz prosto pod ścianę i otwierasz wytrychem skrzynię z lewej strony. (jeśli rozwalisz kilka wytrychów to wczytujesz grę i otwierasz skrzynię bez strat, musisz tylko zapamiętać właściwą kombinację). W jej wnętrzu znajduje się recepturę, zabierasz ją i rozmawiasz z Cor Kalomem.

Po rozmowie schodzisz na dół i rozmawiasz z Lesterem, o ile jeszcze czeka na dole, jak nie to wróć na początek i odciągnij go od guru, a następnie porozmawiaj z nim na temat członkostwa.

21. Członkostwo w sekcie, znaczy Obozie Bractwa.

Zadanie zleca Cor Kalom (3 na mapie obozu). Ponieważ to bardzo zajęty człowiek, to weryfikację nowicjuszy pozostawił Guru, którzy będą sprawdzali twoje możliwości.

22. Śniący bogiem, jednym i jedynym.

Zadanie zleca Baal Namib. Okazuje się, że Baal Namib bardzo nie lubi innych bogów, niż Śniący. A więc jeśli głośno powiesz, że wyrzekasz się starej religii to możesz liczyć na przychylność Namiba.

Wszystko dokładnie powie ci na stronie Lester, toteż po powrocie wystarczy trzymać się wskazówek przyjaciela. I jeden głos wędruje na tak.

3 - Witamy w Koloni (11) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
*Teraz udaj się na plac świątynny i odnajdź Baala Tyona (obrazek z lewej) - Witamy w Koloni (11) | Rozdział 1 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

*Teraz udaj się na plac świątynny i odnajdź Baala Tyona (obrazek z lewej)