Stare Miasto | Wyzwania Dying Light poradnik Dying Light
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Miejsca rozpoczynania wyzwań
Being a Hero – Zalicz sześć punktów kontrolnych w wyznaczonym czasie bez używania haka z liną. Nagroda to 2500 punktów zwinności.
Run For Your Life – Opuść obszar w wyznaczonym czasie bez wszczynania pościgu na poziomie 2.
Striped Dragon Hotel Quarantine Zone – Zdobądź 5 pakunków DROP i przeżyj.
New Antalya Apartments Quarantine Zone – Zdobądź 4 pakunki DROP i przeżyj.
Parking Lot Quarantine Zone – Oczyść gniazdo i przeżyj.
Poster – Upoluj 10 stworów nocnych (Volatiles) w wyznaczonym czasie. Nagroda to 6250 punktów siły.
Poster #2 – Zalicz trzt punkty kontrolne w wyznaczonym czasie bez używania haka z liną i nie odnosząc obrażeń. Nagroda to 2500 punktów zwinności.
Poster #3 – Wdrap się na wieżę w wyznaczonym czasie bez używania haka z liną. Nagroda to 2500 punktów zwinności.
Poster #4 – Znajdź sześć skrzynek na dnie zbiornika. Nagroda to 2500 punktów zwinności.
Poster #5 – Wdrap się na wieżę w wyznaczonym czasie bez używania haka z liną. Nagroda to 2500 punktów zwinności.
Poster #6 – Zniszcz osiem zombiakó w wyniku eksplozji zbiorników z gazem. Nagroda to 6250 punktów siły.
Poster #7 – Wdrap się na wieżę w wyznaczonym czasie bez używania haka z liną. Nagroda to 2500 punktów zwinności.
Poster #8 – Zabij osiem zombiaków z pomocą umiejętności Takedown (Ciche zabójstwo) i bez korzystania z Nagroda to 6250 punktów siły.petard.
Poster #9 – Zalicz sześć punktów kontrolnych w wyznaczonym czasie bez używania haka z liną. Nagroda to 2500 punktów zwinności.
Legenda Dying Light - Stare Miasto - Wyzwania
Miejsca rozpoczynania wyzwań
Stare Miasto
Na powyższej mapie zaznaczone zostały miejsca rozpoczynania wyzwań biegu, wyzwań walk oraz wyzwań stref kwarantanny, których zaliczaniem możesz się zajmować podczas pobytu w Starym Mieście (Old Town). Kolejne wyzwania automatycznie odblokowywane są w miarę postępów w grze. Do każdego punktu z mapki dołączony jest krótki opis, z którego możesz się dowiedzieć na temat założeń danego wyzwania i wymagań do jego ukończenia.