Mapa | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light poradnik Dying Light Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019 313313 Następna Poboczne zadania - Stare Miasto 1 - Rozgłośnia radiowa Poprzednia Poboczne zadania - Slumsy 36 - W pogoni za rozumem Miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach1 – Radiostacja (Radio Station): Budynek radiostacji. 2 – Posterunek w biurze (Office Outpost): Biurowiec. 3 – Zagubiony w przestrzeni (Lost in Space): Miejsce odnalezienia Sammy'ego. 4a – Bunkier (The Bunker): Miejsce spotkania z Ihsanem. 4b – Bunkier (The Bunker): Kryjówka Thabita. 4c – Bunkier (The Bunker): Wejście do hotelu. 4d – Bunkier (The Bunker): Bunkier pod budynkiem ratusza. 4e – Bunkier (The Bunker): Miejsce pobytu kapitana policji Halima. 5a – Mikstura zdrowia (Health Potion): Apteki, które należy sprawdzić w poszukiwaniu insuliny. 5b – Mikstura zdrowia (Health Potion): Mieszkanie ojca Alyi. 5c – Mikstura zdrowia (Health Potion): Pizzeria. 6a – Troll: Miejsce stoczenia pojedynku z trollem. 6b – Troll: Miejsce spotkania z Rupertem. 7a – Wierzysz? (Do You Believe?), Cień króla (The Shadow of the King): Miejsce spotkania z Ishaq'em. 7b – Wierzysz? (Do You Believe?): Obszar z nocnymi ziołami. 8 – Cień króla (The Shadow of the King): Krwawa fontanna i wejście do hotelu. 9 – Strefa fana (Fan Zone): Wejście do budynku. 9a – Pająk bez odnóży (Legless Spider): Miejsce spotkania ze Spiderem. 9b – Pająk bez odnóży (Legless Spider): Miejsca odnajdywania części. 9c – Pająk bez odnóży (Legless Spider): Miejsce przetrzymywania Davida. 9d – Pająk bez odnóży (Legless Spider): Generator w obszarze z fragmentami meteorytu. 10a – Ściganie przeszłości (Chasing Past): Miejsce spotkania z Tariq'em. 10b – Ściganie przeszłości (Chasing Past): Wejście do budynku. 10c – Ściganie przeszłości (Chasing Past): Pomieszczenie magazynowe w muzeum. Legenda Dying Light - Stare Miasto - Poboczne zadania Główne kryjówki Miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach MapaNa powyższej mapie zaznaczone zostały miejsca rozpoczynania pobocznych zadań w Starym Mieście (Old Town) oraz lokacje odwiedzane w ramach ich zaliczania. Tylko kilka opcjonalnych misji jest przyznawanych w sposób automatyczny. O odblokowanie pozostałych musisz już zadbać we własnym zakresie i zazwyczaj dokonuje się tego dzięki spotykaniu się z przyjaźnie nastawionymi postaciami niezależnymi. Staraj się na bieżąco zaliczać dodatkowe zadania, bo w większości przypadków oferują one bardzo dobre nagrody. Następna Poboczne zadania - Stare Miasto 1 - Rozgłośnia radiowa Poprzednia Poboczne zadania - Slumsy 36 - W pogoni za rozumem