Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light - poradnik do gry

Dying Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dying Light - Slumsy - Główne zadania
Dying Light - Slumsy - Główne zadania
Przebudzenie (Awakening), Rodzeństwo (Siblings): Miejsce spotkania z doktorem Zere'em
Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce pobytu Spike'a.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce przygotowania pierwszej pułapki.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Uwięziony cywil; schronienie.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce skontaktowania się z G.R.E.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce uzbrojenia dwóch nowych pułapek.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsca uzbrajania pułapek do nocnej misji.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Panel dystrybucji energii.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce ponownego skontaktowania się z G.R.E.
Zrzut (Airdrop): Miejsce skontaktowania się z G.R.E.
Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia pierwszego zrzutu.
Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia drugiego zrzutu.
Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia trzeciego zrzutu.
Pakt z Raisem (Pact with Rais): Miejsce skontaktowania się z G.R.E.
Pakt z Raisem (Pact with Rais): Pierwsza antena telekomunikacyjna.
Pakt z Raisem (Pact with Rais): Druga antena telekomunikacyjna.
Pakt z Raisem (Pact with Rais): Miejsce ponownego skontaktowania się z G.R.E.
Pakt z Raisem (Pact with Rais): Stacja Jaffara (Jaffar's Wheelstation).
Pakt z Raisem (Pact with Rais): Wejście do tunelu.
Pakt z Raisem (Pact with Rais): Wioska rybacka.
Pakt z Raisem (Pact with Rais): Zaginiony patrol.
Rodzeństwo (Siblings): Miejsce spotkania z Jade.
Rodzeństwo (Siblings): Wejście do szkoły.
Rodzeństwo (Siblings): Pierwszy obszar do zbadania.
Rodzeństwo (Siblings): Wejście do magazynu.
Wybawcy (The Saviors): Miejsce spotkania z przedstawicelem Wybawców.
Wybawcy (The Saviors): Wyjście ze slumsów.
Ekstrakcja (Extraction): Miejsce startu w przypadku wybrania głównej przeprawy kanałami.
Ekstrakcja (Extraction): Miejsce startu w przypadku wybrania alternatywnej przeprawy kanałami.
Ekstrakcja (Extraction): Wieżowiec Raisa.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsca uzbrajania pułapek do nocnej misji.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsca uzbrajania pułapek do nocnej misji.
Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsca uzbrajania pułapek do nocnej misji.
Powiększ mapę

Mapa | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light poradnik Dying Light

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

Miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

1 – Przebudzenie (Awakening), Rodzeństwo (Siblings): Miejsce spotkania z doktorem Zere'em

2a – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce pobytu Spike'a.

2b – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce przygotowania pierwszej pułapki.

2c – Pierwsze zadanie (First Assignment): Uwięziony cywil; schronienie.

2d – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce skontaktowania się z G.R.E.

2e – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce uzbrojenia dwóch nowych pułapek.

2f – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsca uzbrajania pułapek do nocnej misji.

2g – Pierwsze zadanie (First Assignment): Panel dystrybucji energii.

2h – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce ponownego skontaktowania się z G.R.E.

3a – Zrzut (Airdrop): Miejsce skontaktowania się z G.R.E.

3b – Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia pierwszego zrzutu.

3c – Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia drugiego zrzutu.

3d – Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia trzeciego zrzutu.

4a – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Miejsce skontaktowania się z G.R.E.

4b – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Pierwsza antena telekomunikacyjna.

4c – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Druga antena telekomunikacyjna.

4d – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Miejsce ponownego skontaktowania się z G.R.E.

4e – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Stacja Jaffara (Jaffar's Wheelstation).

4f – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Wejście do tunelu.

4g – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Wioska rybacka.

4h – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Zaginiony patrol.

5a – Rodzeństwo (Siblings): Miejsce spotkania z Jade.

5b – Rodzeństwo (Siblings): Wejście do szkoły.

5c – Rodzeństwo (Siblings): Pierwszy obszar do zbadania.

5d – Rodzeństwo (Siblings): Wejście do magazynu.

6a – Wybawcy (The Saviors): Miejsce spotkania z przedstawicelem Wybawców.

6b – Wybawcy (The Saviors): Wyjście ze slumsów.

7a – Ekstrakcja (Extraction): Miejsce startu w przypadku wybrania głównej przeprawy kanałami.

7b – Ekstrakcja (Extraction): Miejsce startu w przypadku wybrania alternatywnej przeprawy kanałami.

7c – Ekstrakcja (Extraction): Wieżowiec Raisa.

Legenda Dying Light - Slumsy - Główne zadania

Główne kryjówki

Miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Mapa

Na powyższej mapie zaznaczone zostały wszystkie lokacje w slumsach odwiedzane w ramach zaliczania głównych zadań (misje te wykonuje się w ustalonej kolejności). Ważną część slumsów stanowią wieża oraz garnizon, które są miejscami pobytu większych grup ocalałych. W miejscach tych odblokowuje się wiele nowych zadań i wykonuje też szereg inne czynności (spotykanie się z handlarzami, podejmowanie się pobocznych zleceń itp.).