Mapa | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light poradnik Dying Light Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019 313313 Następna Główne zadania - Slumsy 1 - Przebudzenie Poprzednia Porady wideo Szybkie zdobywanie XP Miejsca odwiedzane w głównych zadaniach1 – Przebudzenie (Awakening), Rodzeństwo (Siblings): Miejsce spotkania z doktorem Zere'em 2a – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce pobytu Spike'a. 2b – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce przygotowania pierwszej pułapki. 2c – Pierwsze zadanie (First Assignment): Uwięziony cywil; schronienie. 2d – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce skontaktowania się z G.R.E. 2e – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce uzbrojenia dwóch nowych pułapek. 2f – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsca uzbrajania pułapek do nocnej misji. 2g – Pierwsze zadanie (First Assignment): Panel dystrybucji energii. 2h – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce ponownego skontaktowania się z G.R.E. 3a – Zrzut (Airdrop): Miejsce skontaktowania się z G.R.E. 3b – Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia pierwszego zrzutu. 3c – Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia drugiego zrzutu. 3d – Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia trzeciego zrzutu. 4a – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Miejsce skontaktowania się z G.R.E. 4b – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Pierwsza antena telekomunikacyjna. 4c – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Druga antena telekomunikacyjna. 4d – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Miejsce ponownego skontaktowania się z G.R.E. 4e – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Stacja Jaffara (Jaffar's Wheelstation). 4f – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Wejście do tunelu. 4g – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Wioska rybacka. 4h – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Zaginiony patrol. 5a – Rodzeństwo (Siblings): Miejsce spotkania z Jade. 5b – Rodzeństwo (Siblings): Wejście do szkoły. 5c – Rodzeństwo (Siblings): Pierwszy obszar do zbadania. 5d – Rodzeństwo (Siblings): Wejście do magazynu. 6a – Wybawcy (The Saviors): Miejsce spotkania z przedstawicelem Wybawców. 6b – Wybawcy (The Saviors): Wyjście ze slumsów. 7a – Ekstrakcja (Extraction): Miejsce startu w przypadku wybrania głównej przeprawy kanałami. 7b – Ekstrakcja (Extraction): Miejsce startu w przypadku wybrania alternatywnej przeprawy kanałami. 7c – Ekstrakcja (Extraction): Wieżowiec Raisa. Legenda Dying Light - Slumsy - Główne zadania Główne kryjówki Miejsca odwiedzane w głównych zadaniach MapaNa powyższej mapie zaznaczone zostały wszystkie lokacje w slumsach odwiedzane w ramach zaliczania głównych zadań (misje te wykonuje się w ustalonej kolejności). Ważną część slumsów stanowią wieża oraz garnizon, które są miejscami pobytu większych grup ocalałych. W miejscach tych odblokowuje się wiele nowych zadań i wykonuje też szereg inne czynności (spotykanie się z handlarzami, podejmowanie się pobocznych zleceń itp.). Następna Główne zadania - Slumsy 1 - Przebudzenie Poprzednia Porady wideo Szybkie zdobywanie XP