Mapa | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light poradnik Dying Light
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Miejsca odwiedzane w głównych zadaniach
1 – Przebudzenie (Awakening), Rodzeństwo (Siblings): Miejsce spotkania z doktorem Zere'em
2a – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce pobytu Spike'a.
2b – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce przygotowania pierwszej pułapki.
2c – Pierwsze zadanie (First Assignment): Uwięziony cywil; schronienie.
2d – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce skontaktowania się z G.R.E.
2e – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce uzbrojenia dwóch nowych pułapek.
2f – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsca uzbrajania pułapek do nocnej misji.
2g – Pierwsze zadanie (First Assignment): Panel dystrybucji energii.
2h – Pierwsze zadanie (First Assignment): Miejsce ponownego skontaktowania się z G.R.E.
3a – Zrzut (Airdrop): Miejsce skontaktowania się z G.R.E.
3b – Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia pierwszego zrzutu.
3c – Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia drugiego zrzutu.
3d – Zrzut (Airdrop): Miejsce odnalezienia trzeciego zrzutu.
4a – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Miejsce skontaktowania się z G.R.E.
4b – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Pierwsza antena telekomunikacyjna.
4c – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Druga antena telekomunikacyjna.
4d – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Miejsce ponownego skontaktowania się z G.R.E.
4e – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Stacja Jaffara (Jaffar's Wheelstation).
4f – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Wejście do tunelu.
4g – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Wioska rybacka.
4h – Pakt z Raisem (Pact with Rais): Zaginiony patrol.
5a – Rodzeństwo (Siblings): Miejsce spotkania z Jade.
5b – Rodzeństwo (Siblings): Wejście do szkoły.
5c – Rodzeństwo (Siblings): Pierwszy obszar do zbadania.
5d – Rodzeństwo (Siblings): Wejście do magazynu.
6a – Wybawcy (The Saviors): Miejsce spotkania z przedstawicelem Wybawców.
6b – Wybawcy (The Saviors): Wyjście ze slumsów.
7a – Ekstrakcja (Extraction): Miejsce startu w przypadku wybrania głównej przeprawy kanałami.
7b – Ekstrakcja (Extraction): Miejsce startu w przypadku wybrania alternatywnej przeprawy kanałami.
7c – Ekstrakcja (Extraction): Wieżowiec Raisa.
Legenda Dying Light - Slumsy - Główne zadania
Główne kryjówki
Miejsca odwiedzane w głównych zadaniach
Mapa
Na powyższej mapie zaznaczone zostały wszystkie lokacje w slumsach odwiedzane w ramach zaliczania głównych zadań (misje te wykonuje się w ustalonej kolejności). Ważną część slumsów stanowią wieża oraz garnizon, które są miejscami pobytu większych grup ocalałych. W miejscach tych odblokowuje się wiele nowych zadań i wykonuje też szereg inne czynności (spotykanie się z handlarzami, podejmowanie się pobocznych zleceń itp.).