4 - Układ z Raisem (Pact with Rais) | Główne zadania - Slumsy | Dying Light poradnik Dying Light
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
4: Układ z Raisem (Pact with Rais)
Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć główne zadanie 3 - Zrzut (Wieża na mapie).
Nagroda: 22500 punktów doświadczenia
Wyjdź z Wieży i rozpocznij długi przemarsz na zachód. Aktualny cel podróży to garnizon będący główną siedzibą Raisa w slumsach (Garnizon na mapie). Po dotarciu na miejsce szybko omiń zombiaki, wdrap się na samochód i w taki sposób omiń wysoką bramę. Przejdź nieco dalej na zachód, zapukaj do drzwi i obejrzyj filmik ze spotkania z Raisem. Po odbytej rozmowie odszukaj drzwi prowadzące do wnętrza garnizonu. Tu musisz spotkać się z Karimem i odebrać od niego pierwsze zlecenie.
Opuść siedzibę Raisa i udaj się nieznacznie na północ. Wejdź po nasypie na tory, wdrap się na jeden z wagonów (punkt 4a na mapie) i pozwól Crane'owi na skontaktowanie się z przełożonymi. Wyrusz na północny-zachód w stronę pierwszej anteny telekomunikacyjnej (punkt 4b na mapie). Po dotarciu na miejsce oprócz pojedynczego zbója wpadniesz tu też po raz pierwszy na zarażonego zwanego ropuchą. Potwór ten pluje kwasem, który może zatruć bohatera (stopniowa utrata punktów życia). Uskakuj na boki żeby unikać wypluwanego kwasu i postaraj się jak najszybciej zabić ropuchę, czy to polegając na broni dystansowej (np. na gwiazdkach) czy wdrapując się na dach i doprowadzając do walki wręcz (potwór jest niemal bezbronny w bezpośrednich starciach).
Ropucha to nie jedyny problem, bo jak już wspomniałem pobliski plac jest okupowany m.in. przez zbója. Możesz spróbować pokonać tego potwora w bezpośredniej walce (rozważ zdetonowanie okolicznych czerwonych beczek) lub odciągnąć go od aktualnego celu misji z wykorzystaniem petard. Niezależnie od tego jak się zachowałeś wejdź w interakcję z oznaczoną bramą i zabij nowego zombiaka. Przywróć dostawy prądu do wieży (przełącznik).
Możesz już zbliżyć się do pierwszej anteny telekomunikacyjnej i rozpocząć długą wspinaczkę na jej szczyt. Na przemian korzystaj z drabinek i chwytaj się interaktywnych (żółto-czarnych) krawędzi (pamiętaj o tym żeby zawsze zwrócić się w stronę nowej krawędzi). Nie śpiesz się i dobrze wymierz każdy skok, bo pomyłka może zakończyć się długim lotem i śmiercią. Zachowaj czujność, bo na górnym balkoniku spotkasz zombiaka (najlepiej go zepchnąć). Zlokalizuj skrzynkę nadajnika i zerwij jej panel. Wysłuchaj rozmowy z Karimem, a następnie złap się liny żeby zjechać po niej na sam dół.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie