Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light - poradnik do gry

Dying Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light poradnik Dying Light

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

5: Rodzeństwo (Siblings)

Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć główne zadanie 4 - Pakt z Raisem (Wieża na mapie).

Nagroda: 40000 punktów doświadczenia

Odszukaj drzwi na dachu szkoły i uważaj na stojącego za nimi eksplodującego zombiaka - 5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Odszukaj drzwi na dachu szkoły i uważaj na stojącego za nimi eksplodującego zombiaka

Wyrusz na spotkanie z Jade przebywającą w wagonie niedaleko budynku szkoły (otwórz drzwi wagonu) (punkt 5a na mapie). Po obejrzeniu scenki przerywnikowej wyrusz w stronę szkoły i rozpocznij wspinaczkę mającą na celu dotarcie do przejścia zlokalizowanego na dachu budynku (punkt 5b na mapie). Po drodze wykonaj skok w stronę balkoniku nad niedostępnym głównym wejściem i następnie użyj drabiny żeby dotrzeć na dach. Uważaj na przebywające na dachu zombiaki, m.in. na nową ropuchę oraz na eksplodującego zarażonego. Jego śmierć doprowadzi do pojawienia się w okolicy biegających zarażonych, których dobrze byłoby pokonać (spychaj ich z dachu). Odszukaj drzwi na dachu, ALE tuż po ich otwarciu wycofaj się. Zaczekaj aż nowy elitarny zarażony eksploduje i dopiero wtedy wejdź do środka. Skorzystaj z włazu żeby przedostać się do wnętrza budynku szkoły.

Musisz eliminować kolejnych bandytów - 5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Musisz eliminować kolejnych bandytów

Rozpocznij dość liniową eksplorację budynku szkoły. Do celu prowadzi tylko jedna ścieżka, choć po drodze będziesz musiał odsunąć kilka szaf żeby utorować sobie drogę. Na jednym z niższych pięter zaczniesz wpadać na bandytów. Do szybkiej eliminacji wrogów dobrze jest używać min-pułapek, koktajli Mołotowa oraz broni miotanej/palnej. Jeśli masz zamiar użyć broni białej to staraj się walczyć w wąskich przejściach, tak by nie zostać otoczonym przez większą grupę. Oprócz tego polegaj na uskokach do tyłu i na boki, wykonując je gdy tylko widzisz, że przeciwnik zamierza wyprowadzić atak.

Miejsce odnalezienia kluczy - 5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Miejsce odnalezienia kluczy

Kontynuuj przemarsz, wyłączając po drodze alarm (przełącznik na ścianie). Oprócz likwidowania nowych bandytów bądź też gotowy do rozprawienia się z kilkoma zarażonymi. Zajmij się zbadaniem większego żółtego obszaru z mini-mapy (dopiero po zabezpieczeniu tej okolicy). Odszukaj dużą skrzynię i otwórz ją żeby przekonać się, że nie ma w niej Antizinu. Zbadaj okolicę w poszukiwaniu kluczy do piwnicy (Basement Keys). Odblokuj sobie dalsze przejście dzięki przesunięciu szafy oraz zniszczeniu blokady z desek (możesz użyć dowolnej broni). W trakcie dalszej eksploracji uważaj na wybuchającego zarażonego, którego napotkasz na klatce schodowej. Niedługo po eksplozji w okolicy pojawią się biegający zarażeni i musisz być gotowy do tego żeby stawić im czoła.

Wyjście ze szkoły - 5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Wyjście ze szkoły

Użyj kluczy do otwarcia drzwi do piwnicy i zbadaj najbliższe pomieszczenie z zamiarem przekręcenia zaworu. Ostrożnie przejdź dalej, bo spotkasz nowego wybuchającego zombiaka. Po obejrzeniu scenki ze spotkania z Jade rozpocznij ostatnią bitwę z bandytami. Warto obrzucić ich koktajlami Mołotowa lub np. granatami gdy tylko dotrą na miejsce. Po tym jak rozprawisz się z bandytami skorzystaj z okolicznego wyjścia z budynku szkoły. Możesz już udać się z powrotem do wieżowca (Wieża na mapie). Po wejściu do Wieży skorzystaj z windy i wyjdź po schodach na dach budynku. Porozmawiaj w tym miejscu z Rahimem. Dwie kolejne rozmowy w Wieży do zaliczenia to te z doktorem Zere'em oraz z kwatermistrzem (lobby) i będą one dotyczyły napotkanej niedawno nowej odmiany zombiaków zwanych sprinterami (Bolters).

Zaczekaj na nastanie nocy i otwórz mapę slumsów - 5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light - Dying Light - poradnik do gry

Zaczekaj na nastanie nocy i otwórz mapę slumsów. Twoje kolejne zadanie to dotarcie do jednego z oznaczonych na mapie miejsc występowania sprinterów. Musisz zakraść się w wybrane miejsce, tak więc po drodze unikaj za wszelką cenę konfrontacji i pomagaj sobie wspomagaczem nocnej wizji (Night Vision Booster) do rozświetlania okolicy. Po zlokalizowaniu sprintera upewnij się, że w pobliżu nie przebywają inne zombiaki. Jeśli zauważyłeś jakieś inne potwory to odwróć ich uwagę petardami lub odciągnij je od sprintera i omiń lub szybko zabij. Kucnij i zakradnij się od tyłu do pożywiającego się sprintera (przykład na powyższym obrazku). Skorzystaj następnie z dobrej broni białej żeby zabić potwora bez dania mu szansy na ucieczkę. Po udanym zabójstwie zbadaj zwłoki żeby pozyskać próbkę tkanki (Bolter Tissue).

Zbadaj wszystkie zwłoki - 5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Zbadaj wszystkie zwłoki

Możesz już udać się na spotkanie z Zere'em, który przemieścił się do bezpiecznej strefy na południe od Wieży (punkt 1 na mapie). Przekaż naukowcowi pozyskaną próbkę i wysłuchaj kolejnej rozmowy, zdobywając przy okazji cenny plan (Bolter Poison). Po wyjściu z przyczepy zaczekaj aż z Crane'em przez radio skontaktuje się Rahim. Wyrusz na północ. Musisz zbadać wiadukt autostrady (punkt 5c na mapie), a konkretnie obszar, w którym odnajdziesz kilka zmasakrowanych zwłok. Badaj po kolei ciała aż natrafisz na martwego Omara. Pogadaj przez radio z Breckenem.

Zeskocz do kanałów - 5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Zeskocz do kanałów

Wyrusz jeszcze dalej na północ. Tym razem musisz dotrzeć do magazynu przy torach (punkt 5d na mapie) i skorzystać z drzwi prowadzących do jego wnętrza (załaduje się oddzielny obszar). Zaatakuj zombiaki dobijające się do wagonu z Rahimem, czy to polegając na broni białej czy na przykład korzystając z koktajlu Mołotowa. Przy próbie przesunięcia drzwi wagonu w magazynie pojawi się dodatkowo zarażony-ropucha. Jak najszybciej go pokonaj, unikając przy tym wypluwanego przez niego kwasu. Możesz już spotkać się z Rahimem. Odbierz od niego dwie bomby, dowiadując się, że na ich podłożenie oraz na ucieczkę z gniazdka masz trzy i pół minuty. Nie czekaj na otrzymanie nowego celu misji tylko jak najszybciej wskocz przez niewielką dziurę do kanałów.

Miejsce podłożenia pierwszej bomby - 5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Miejsce podłożenia pierwszej bomby

Wyjdź z wody, skorzystaj z nowej drabinki i wyjdź po niej na powierzchnię. Rozpocznij tu bieg ku miejscu podłożenia pierwszej bomby. Po drodze polegaj na technikach parkour żeby utrzymywać dużą prędkość biegu i ignoruj zwykłe zombiaki, z którymi nie musisz walczyć. Wyjątek rób tylko dla biegających zarażonych i tylko gdy znajdą się już bardzo blisko Crane'a. Zlokalizuj oznaczoną przez grę podporę i zamontuj w tym miejscu bombę (nikt nie może ci w międzyczasie przeszkodzić).

Omiń zbója i zacznij oddalać się od budynku - 5 - Rodzeństwo (Siblings) | Główne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Omiń zbója i zacznij oddalać się od budynku

Ruszaj dalej i tak jak wcześniej skupiaj się na bezbłędnym biegu połączonym z chwytaniem się górnych krawędzi. Zlokalizuj miejsce podłożenia drugiej bomby i następnie zbliż się do pobliskiej ściany. Zaczekaj aż przez ścianę przebije się większy zbój i omiń tego potwora. Twoim nowym zadaniem jest opuszczenie tej lokacji przed upływem czasu. Dotrzyj do wyjścia z budynku, zeskocz na sam dół i przejdź przez kilka rur. Jeżeli nigdzie się nie zatrzymywałeś to oddalisz się od gniazda na ponad minutę przed upływem czasu. Możesz odwrócić się i obejrzeć pokaz. Zejdź po drabinie do kanałów, przepłyń do drugiej drabiny i powróć do magazynu z Rahimem. Podejdź do wagonu żeby obejrzeć interesującą scenkę przerywnikową. Możesz już wyjść z magazynu i wyruszyć z powrotem w stronę Wieży. Po dotarciu na miejsce spotkaj się na parterze z Breckenem.