Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light - poradnik do gry

Dying Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

14 - Kto okrada złodzieja... (Steal from a Thief) | Poboczne zadania - Slumsy poradnik Dying Light

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

14: Kto okrada złodzieja... (Steal from a Thief)

Sposób odblokowania: Spotkanie się z Jaffarem w bezpiecznej strefie (punkt 11a na mapie).

Poziom trudności: średni

Nagroda: 5000 punktów doświadczenia, 1000 dolarów

Używaj broni palnej do szybkiej eliminacji uzbrojonych bandytów - 14 - Kto okrada złodzieja... (Steal from a Thief) | Poboczne zadania - Slumsy - Dying Light - poradnik do gry
Używaj broni palnej do szybkiej eliminacji uzbrojonych bandytów

Jaffara odnajdziesz w jednej z bezpiecznych stref (punkt 11a na mapie) i w trakcie spotkania dowiesz się o podejrzanej aktywności ludzi Raisa na pobliskim placu budowy (punkt 11b na mapie). Nie radzę wybierać się w to miejsce dopóki nie pozyskasz jakiegoś karabinu lub innej dobrej broni palnej, bo w przeciwnym wypadku ciężko będzie ci utrzymać bohatera przy życiu. Na terenie placu budowy przebywa grupa bandytów i co najmniej trzech z nich będzie korzystało z karabinów. Użyj właśnie broni palnej i z pomocą zasłon postaraj się ich zlikwidować. Dopiero gdy oni zginą zajmij się słabszymi przeciwnikami i bądź też gotowy do rozprawienia się z biegającymi zarażonymi, którzy mogą się tu zjawić jakiś czas po rozpoczęciu wymiany ognia.

Miejsce odnalezienia kluczy - 14 - Kto okrada złodzieja... (Steal from a Thief) | Poboczne zadania - Slumsy - Dying Light - poradnik do gry
Miejsce odnalezienia kluczy

Doprowadź do całkowitego zabezpieczenia placu budowy i dopiero wtedy się po nim dokładniej rozejrzyj (zabierz koniecznie karabiny pokonanym wrogom). W jednym ze wschodnich niewielkich budynków odnajdziesz klucze (Keys). Użyj ich do otwarcia północnego baraku. Odszukaj tu skrzynię, otwórz ją i zabierz z niej trzy laski dynamitu (Dynamite). Możesz już powrócić do Jaffara i zdać mu raport. Od mężczyzny otrzymasz 1000 dolarów i będziesz też mógł zachować dla siebie zdobyty dynamit.