4 - Napięcie (Voltage) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light poradnik Dying Light
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
4 Napięcie (Voltage)
Sposób odblokowania: Musisz spotkać się z Alfiem w lobby wieżowca (Wieża na mapie).
Poziom trudności: średni
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, plan (Electricutter)
Misję tę najwcześniej możesz odblokować po zaliczeniu głównego zadania "Zrzut" (Airdrop). Dotrzyj do lobby na parterze Wieży i odszukaj Alfie'ego, z którym musisz porozmawiać. Postać ta poprosi Crane'a o zresetowanie dwóch podstacji. Ważną informacją jest to, że przygotowaniem pułapek związanych z podstacjami możesz zająć się wyłącznie w nocy. Jeśli z mężczyzną spotkałeś się za dnia to musisz zaczekać na nastanie nocy. Możesz w tym celu skorzystać z łóżka na 19 piętrze Wieży lub z jednego z łóżek znajdujących się w pobliżu oznaczonych na mapie podstacji. Jest to nawet lepszy pomysł, bo skrócisz sobie w ten sposób dystans potrzebny na doskradanie się do pierwszego celu misji.
Musisz dotrzeć do dwóch podstacji - do północnej (punkt 4a na mapie) oraz do wschodniej (punkt 4b na mapie). W trakcie przemieszczania się unikaj wzroku przemieńców (polegaj na zmyśle przetrwania żeby ich lokalizować) oraz zwykłych zombiaków. Warto dodatkowo zażyć wspomagacz nocnej wizji (Night Vision Booster) żeby lepiej widzieć teren przed sobą i skuteczniej omijać przeciwników. Do niewielkiego budynku północnej podstacji musisz się włamać z użyciem wytrychów, ale zamek jest łatwy do otwarcia i w okolicy powinno być spokojnie. Wejdź w interakcję z dźwigniami w obu podstacjach żeby przywrócić dostawy prądu.
Kolejny cel misji to dotarcie do centralnej stacji znajdującej się w południowej części slumsów (punkt 4c na mapie). Tak jak wcześniej unikaj za wszelką cenę zauważenia przez przemieńców i przez inne "elitarne" zombiaki. Centralna stacja jest okupowana przez mnóstwo zwykłych zarażonych i najlepiej jest nie wdawać się z nimi w żadne walki. Polegaj na wspinaczce i próbuj przechodzić nad potworami. Musisz zlokalizować główny panel i jest on w południowym budynku zaznaczonym na mapie tego poradnika. Wejście w interakcję z panelem doprowadzi do odblokowania nowej bezpiecznej strefy w tym miejscu i zaliczenia zadania. Nie zapomnij jednak powrócić później do Alfie'ego żeby odebrać od niego plan (Electricutter).