Slumsy | Plany Dying Light poradnik Dying Light
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Miejsca odnajdywania planów
Natural Medkit – Plan znajduje się w jednej z chatek w wiosce rybackiej.
Stinky Edge – Plan jest w jednym z pomieszczeń na piętrze zajazdu.
Home Run i Zombie Classic – Plan jest w budynku u podstawy anteny i możesz do niej dotrzeć w pobocznej misji "Syn marnotrawny". Po jej wykonaniu możemy dostać drugi plan.
Excalibur – Na wysepce znajdziemy sekretny miecz, który jest wbity w umarlaka oraz skałę. Po jego wyciągnięciu (przytrzymaj F) oraz poczekaniu kilku chwil, ciało zniknie i ukaże nam plan wykonania tytułowej broni.
Surprise MFs – Plan znajduje się na wysokiej wieży stojącej z boku mostu (blisko wybrzeża).
Machete – Plan znajduje się w skrzynce na narzędzia mniej więcej na środku dachu budynku pomiędzy beczkami. Jest on traktowany jako easter egg. Musisz w rezultacie kilkadziesiąt razy wejść w interakcję ze skrzynkę żeby ją otworzyć.
Thorn Crown – Plan znajduje się w małej skrzynce leżącej na stole w środkowym budynku (ogółem obok siebie stoją trzy).
Puke'N'Nuke – Plan znajduje się w skrzyni zlokalizowanej na końcu krętej, górzystej ścieżki u podnóża góry.
Airport Security – Plan znajduje się w niewielkim domku koło jeziora.
Bad Hangover – Plan znajduje się na ławce w jednej z klas. Można tutaj dojść w trakcie zadania "Siblings" lub "Cease and Desist".
Barbershop – Plan znajduje się na półce w pokoju na piętrze.
Dahlia's Potions – Wszystkie plany uzyskamy za wykonanie ciągu zadań dla Dahli.
Electrician – Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "Electronic Parts".
Exorcist – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.
Filthy Blade – Plan znajduje się na szafce w niewielkim budynku.
Fire Launcher – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.
Glowing Stick – Plan znajduje się na siedzeniu kierowcy w autobusie.
Grill´em and Kill´em – Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "Lighter Gas".
GTFO – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.
Kurts Bombs – Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "The Big Bang Thesis".
Puff Puff Pass – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy
Short Ciruit – Plan znajduje się w skrzynce na narzędzia stojącej na ziemi.
SiCK Bomb – Plan uzyskamy po zagraniu w warcaby. Po wykonaniu każdej tury musimy całkowicie opuścić obszar wieży.
Zappo – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy.
Heavy Welder – Plan znajduje się w skrzyni stojącej za domkiem, który jest zlokalizowany obok jeziora.
Zazhigalka – Plan jest na dachu przyczepu wykorzystywanej przez doktora Zere'a do badań.
230V – Plan ten jest wewnątrz niewielkiego budynku w bezpiecznej strefie.
Water Current – Plan jest wewnątrz budynku rozdzielni energii elektrycznej.
Stay Down – Plan ten jest wewnątrz jednego z budynków w bezpiecznej strefie.
Pocket Lighter – Plan znajduje się wewnątrz budynku apteki.
Dentist – Plan leży na biurku w namiocie.
Poison Pen – Plan jest przyczepiony do tablicy.
Electricutter – Plan znajduje się w budynku wschodniej podstacji.
Welder – Plan znajduje się w budynku stacji Jaffara.
Spiked Collar – Plan znajduje się w wiosce rybackiej.
Cattle Stamp – Plan znajduje się w jednym z budynków przy przystani promowej.
Tru-Action Electric Baseball – Plan jest w żółtej skrzynce w magazynie.
Legenda Dying Light - Slumsy - Plany
Miejsca odnajdywania planów
Slumsy
Na powyższej mapie zaznaczone zostały miejsca odnajdywania planów (Blueprints) podczas pobytu w slumsach. Uwzględnia ona wyłącznie te przedmioty, na które natrafia się podczas swobodnej eksploracji świata gry. Oprócz planów pokazanych na mapie możesz też pozyskiwać je dzięki zaliczaniu zadań i wyzwań, a także kupować je u napotykanych handlarzy.