Slumsy | Plany Dying Light poradnik Dying Light Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019 313313 Następna Plany Stare Miasto Poprzednia Poboczne zadania - Antena 1 - Wodowanie Miejsca odnajdywania planówNatural Medkit – Plan znajduje się w jednej z chatek w wiosce rybackiej. Stinky Edge – Plan jest w jednym z pomieszczeń na piętrze zajazdu. Home Run i Zombie Classic – Plan jest w budynku u podstawy anteny i możesz do niej dotrzeć w pobocznej misji "Syn marnotrawny". Po jej wykonaniu możemy dostać drugi plan. Excalibur – Na wysepce znajdziemy sekretny miecz, który jest wbity w umarlaka oraz skałę. Po jego wyciągnięciu (przytrzymaj F) oraz poczekaniu kilku chwil, ciało zniknie i ukaże nam plan wykonania tytułowej broni. Surprise MFs – Plan znajduje się na wysokiej wieży stojącej z boku mostu (blisko wybrzeża). Machete – Plan znajduje się w skrzynce na narzędzia mniej więcej na środku dachu budynku pomiędzy beczkami. Jest on traktowany jako easter egg. Musisz w rezultacie kilkadziesiąt razy wejść w interakcję ze skrzynkę żeby ją otworzyć. Thorn Crown – Plan znajduje się w małej skrzynce leżącej na stole w środkowym budynku (ogółem obok siebie stoją trzy). Puke'N'Nuke – Plan znajduje się w skrzyni zlokalizowanej na końcu krętej, górzystej ścieżki u podnóża góry. Airport Security – Plan znajduje się w niewielkim domku koło jeziora. Bad Hangover – Plan znajduje się na ławce w jednej z klas. Można tutaj dojść w trakcie zadania "Siblings" lub "Cease and Desist". Barbershop – Plan znajduje się na półce w pokoju na piętrze. Dahlia's Potions – Wszystkie plany uzyskamy za wykonanie ciągu zadań dla Dahli. Electrician – Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "Electronic Parts". Exorcist – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy. Filthy Blade – Plan znajduje się na szafce w niewielkim budynku. Fire Launcher – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy. Glowing Stick – Plan znajduje się na siedzeniu kierowcy w autobusie. Grill´em and Kill´em – Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "Lighter Gas". GTFO – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy. Kurts Bombs – Plan uzyskamy po wykonaniu zadania "The Big Bang Thesis". Puff Puff Pass – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy Short Ciruit – Plan znajduje się w skrzynce na narzędzia stojącej na ziemi. SiCK Bomb – Plan uzyskamy po zagraniu w warcaby. Po wykonaniu każdej tury musimy całkowicie opuścić obszar wieży. Zappo – Plan uzyskamy po eskortowaniu ocalałego do bezpieczne strefy. Heavy Welder – Plan znajduje się w skrzyni stojącej za domkiem, który jest zlokalizowany obok jeziora. Zazhigalka – Plan jest na dachu przyczepu wykorzystywanej przez doktora Zere'a do badań. 230V – Plan ten jest wewnątrz niewielkiego budynku w bezpiecznej strefie. Water Current – Plan jest wewnątrz budynku rozdzielni energii elektrycznej. Stay Down – Plan ten jest wewnątrz jednego z budynków w bezpiecznej strefie. Pocket Lighter – Plan znajduje się wewnątrz budynku apteki. Dentist – Plan leży na biurku w namiocie. Poison Pen – Plan jest przyczepiony do tablicy. Electricutter – Plan znajduje się w budynku wschodniej podstacji. Welder – Plan znajduje się w budynku stacji Jaffara. Spiked Collar – Plan znajduje się w wiosce rybackiej. Cattle Stamp – Plan znajduje się w jednym z budynków przy przystani promowej. Tru-Action Electric Baseball – Plan jest w żółtej skrzynce w magazynie. Legenda Dying Light - Slumsy - Plany Miejsca odnajdywania planów SlumsyNa powyższej mapie zaznaczone zostały miejsca odnajdywania planów (Blueprints) podczas pobytu w slumsach. Uwzględnia ona wyłącznie te przedmioty, na które natrafia się podczas swobodnej eksploracji świata gry. Oprócz planów pokazanych na mapie możesz też pozyskiwać je dzięki zaliczaniu zadań i wyzwań, a także kupować je u napotykanych handlarzy. Następna Plany Stare Miasto Poprzednia Poboczne zadania - Antena 1 - Wodowanie