2 - Dobrej nocy, Panie Bahir (Goodnight Mr. Bahir) | Poboczne zadania - Slumsy poradnik Dying Light
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
2 Dobrej nocy, Panie Bahir (Goodnight Mr. Bahir)
Sposób odblokowania: Musisz dotrzeć do pokoju 202 w Wieży i porozmawiać z Brijeshem (Wieża na mapie).
Poziom trudności: średni
Nagroda: 3500 punktów doświadczenia
Misję tę najwcześniej możesz odblokować po zaliczeniu głównego zadania "Pierwsze zadanie" (First Assignment). Udaj się na 20 piętro wieży i odszukaj zamknięty pokój 202, wokół którego powinno stać kilka postaci. Porozmawiaj z Brijeshem, od którego dowiesz się, iż Bahir zabarykadował się w pokoju. Jako że drzwi są zamknięte musisz użyć wytrychów żeby je otworzyć. Upewnij się, że dysponujesz co najmniej jednym wytrychem (możesz go np. otrzymać od kwatermistrza, zakupić u handlarza lub osobiście wyprodukować) i zalicz mini-grę z otwierania zamka.
Przejdź do pokoju z Bahirem i porozmawiaj z nim. Podnieś leżącą na ziemi fiolkę leku Antizin i raz jeszcze zagadaj do mężczyzny. Po wysłuchaniu rozmowy udaj się na spotkanie z Leną przebywającą w lecznicy na 18 piętrze wieżowca. Po zaliczeniu kolejnej rozmowy ponownie skieruj się w stronę schodów. Tym razem musisz wyjść na dach wieżowca i odszukać Yusufa - będzie on siedział przy jednym z rusztowań. Porozmawiaj z Yusufem żeby dowiedzieć się gdzie zdobył fiolkę.
Możesz już wyjść z Wieży i wyruszyć w stronę apteki zlokalizowanej na północny-zachód od niej (punkt 1 na mapie). Po dotarciu na miejsce możesz porozmawiać z Bento lub od razu zaatakować bandytów, bo nie uda ci się załagodzić problemu w pokojowy sposób. Do zamordowania przeciwników proponuję użyć koktajli Mołotowa oraz broni do rzucania (np. gwiazdek). Pilnuj się, bo wrogowie lepiej radzą sobie w walce wręcz od zarażonych i ponadto kilku z nich może używać m.in. toporków do rzucania. Pozostawaj więc w ruchu i w razie potrzeby szybko wycofaj się. W nagrodę za wygranie bitwy odblokujesz sobie nową bezpieczną strefę. Wysłuchaj końcowej rozmowy z Leną.