[ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
![]() | W okolicy natkniesz się na kolejny zatrzaśnięty właz. Otwórz go za pomocą guzika, do którego wskoczysz, ustawiając jeden na drugim pobliskie stworzenia (jedno ukryło się na podwyższeniu). |
![]() | W chwili odblokowania przejścia udaj się w dalszą drogę i... |
![]() | ... zejdź po krętej ścieżce. |
![]() | W ten sposób dotrzesz do długo oczekiwanego miejsca. Komnaty ze skarbem. |
![]() | Nim etap dobiegnie końca, musisz go oświetlić za pomocą trzech strumieni światła. Najpierw, skieruj się w miejsce pokazane na zdjęciu (uprzednio przesuwając skałę widoczną na pierwszym planie) i zahipnotyzuj strażnika, używając unikatowych zdolności Betameche'a. |
![]() | W ten sposób wysuniesz kładkę i dotrzesz do guzika, który po wciśnięciu puści pierwszy promień. |
![]() | W drugiej kolejności przejdź do zwierciadła, by do niego dotrzeć, będziesz zmuszony odpowiednio ustawić dwa głazy. |
![]() | Układ wygląda następująco (zdjęcie). Ustaw je w równych odstępach pomiędzy skalnymi półkami. Tylko tak będziesz w stanie dostać się do lustra, a wsiądź do niego maluchem, gdyż Artur będzie Ci jeszcze potrzebny. |
![]() | To dzięki jego wyjątkowym zdolnościom wejdziesz na półkę z ostatnim zwierciadłem (po metalowych drążkach). |
![]() | Po skierowaniu trzech źródeł światła na skarb załączy się scenka i etap dobiegnie końca. |
![]() | Po zatrzymaniu się na dole odblokuj run i zapisz stan gry. |