[ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
W okolicy natkniesz się na kolejny zatrzaśnięty właz. Otwórz go za pomocą guzika, do którego wskoczysz, ustawiając jeden na drugim pobliskie stworzenia (jedno ukryło się na podwyższeniu). | |
W chwili odblokowania przejścia udaj się w dalszą drogę i... | |
... zejdź po krętej ścieżce. | |
W ten sposób dotrzesz do długo oczekiwanego miejsca. Komnaty ze skarbem. | |
Nim etap dobiegnie końca, musisz go oświetlić za pomocą trzech strumieni światła. Najpierw, skieruj się w miejsce pokazane na zdjęciu (uprzednio przesuwając skałę widoczną na pierwszym planie) i zahipnotyzuj strażnika, używając unikatowych zdolności Betameche'a. | |
W ten sposób wysuniesz kładkę i dotrzesz do guzika, który po wciśnięciu puści pierwszy promień. | |
W drugiej kolejności przejdź do zwierciadła, by do niego dotrzeć, będziesz zmuszony odpowiednio ustawić dwa głazy. | |
Układ wygląda następująco (zdjęcie). Ustaw je w równych odstępach pomiędzy skalnymi półkami. Tylko tak będziesz w stanie dostać się do lustra, a wsiądź do niego maluchem, gdyż Artur będzie Ci jeszcze potrzebny. | |
To dzięki jego wyjątkowym zdolnościom wejdziesz na półkę z ostatnim zwierciadłem (po metalowych drążkach). | |
Po skierowaniu trzech źródeł światła na skarb załączy się scenka i etap dobiegnie końca. | |
Po zatrzymaniu się na dole odblokuj run i zapisz stan gry. |