Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Po dotarciu na górę skręć w prawo i udaj się w kierunku fragmentów lalki widocznych na załączonym obrazku - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po dotarciu na górę skręć w prawo i udaj się w kierunku fragmentów lalki widocznych na załączonym obrazku.

Przy krawędzi urwiska pomiędzy skalnymi półkami natkniesz się na metalowe uchwyty - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Przy krawędzi urwiska pomiędzy skalnymi półkami natkniesz się na metalowe uchwyty. Wspinając się po nich, zdobądź run (widoczny w tle).

W miejscu, gdzie możliwy jest skok na drugą półkę z dwoma guzikami, znajduje się stwór transportujący - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W miejscu, gdzie możliwy jest skok na drugą półkę z dwoma guzikami, znajduje się stwór transportujący. To za jego pomocą za kilka chwil przewieziesz Pashmi.

Nim cokolwiek wykonasz tu na górze, przejdź Arturem po obiekcie ze zdjęcia i metalowych uchwytach w miejsce niedostępne dla Betamechea - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Nim cokolwiek wykonasz tu na górze, przejdź Arturem po obiekcie ze zdjęcia i metalowych uchwytach w miejsce niedostępne dla Betameche'a. Idąc tamtędy, pokonaj schody prowadzące na dół i...

skorzystaj z pierwszych, napotkanych drążków - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... skorzystaj z pierwszych, napotkanych drążków.

Za ich pomocą dotrzesz do wnęki ukazanej na załączonym obrazku - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Za ich pomocą dotrzesz do wnęki ukazanej na załączonym obrazku.

Znajdziesz tam dwa strachliwe stworki, z czego jeden znajdować się będzie na osobnej półce (zdjęcie) - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Znajdziesz tam dwa strachliwe stworki, z czego jeden znajdować się będzie na osobnej półce (zdjęcie). Przetransportuj go do drugiego...

by następnie wyprowadzić go z pomieszczenia (aby to wykonać, musisz ustawić potwory w taki sam sposób jak na zdjęciu) - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... by następnie wyprowadzić go z pomieszczenia (aby to wykonać, musisz ustawić potwory w taki sam sposób jak na zdjęciu).

Możesz podążyć za nim, wyskakując z oka lalki, bądź - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Możesz podążyć za nim, wyskakując z oka lalki, bądź...

wrócić się do pomieszczenia z drabinkami i dopiero z niego (schodząc na sam dół) przejść do pozostałych Pashmi - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... wrócić się do pomieszczenia z drabinkami i dopiero z niego (schodząc na sam dół) przejść do pozostałych Pashmi.

Dzięki temu, że strąciłeś jednego potworka na dół, znów będziesz mieć do dyspozycji dwa (gdyż jeden już znajdował się na samym dole) - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Dzięki temu, że strąciłeś jednego potworka na dół, znów będziesz mieć do dyspozycji dwa (gdyż jeden już znajdował się na samym dole).

Za pomocą obydwu doprowadź jednego z nich do końca, w okolice Zeleefta i wprowadź go do żywej windy - [ETAP XII] Necropolis cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Za pomocą obydwu doprowadź jednego z nich do końca, w okolice Zeleefta i wprowadź go do "żywej windy". Cały proces przeprowadzania potworków nie jest trudny, musisz tylko wykorzystywać obydwa tak, by jeden był "ścianą" dla drugiego, korzystając również z pozostałych ograniczeń ruchu (na trasie prowadzenia stworzeń natkniesz się na znaki, które ułatwiają rozgrywkę).