[ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Po rozpoczęciu etapu zejdź krętą ścieżką na dół. | |
Znajdziesz tam torbę , a po tym jak ją podniesiesz, udaj się w dalszą drogę, przechodząc pomiędzy kratami. | |
Po dotarciu na rozległy teren i obejrzeniu pierwszej scenki podejdź do przejścia pokazanego podczas przerywnika. Załączy się kolejny przerywnik i dojdzie do największej walki w dotychczasowej grze. Powinieneś spostrzec, jak ze środka areny wysunie się podwyższenie. Niestety, to na jego szczycie znajdziesz pierwszy klucz. | |
Ponadto do akcji (na razie niebezpośredniej) dołączy Drako, Książę Ciemności. Jego działanie chwilowo ograniczy się do wpuszczania przeciwników na pole walki. | |
Do zakończenia potyczki będziesz potrzebował dwóch kluczy. | |
Przejście, przez które Drako wpuszcza oponentów, zamykaj za pomocą przycisku pokazanego na zdjęciu. | |
Czas wspiąć się do pierwszego latającego wroga. W okolicy powinieneś natknąć się na trzy guziki otoczone kolorowymi obwódkami. Na początku przy pomocy Seleni i Betameche'a stań na czerwonym i zielonym. Po wysunięciu właściwych uchwytów rozpocznij wspinaczkę. | |
Po dotarciu do pierwszej drewnianej półki zmień zielony guzik na niebieski. | |
Przy kolejnym odpoczynku czerwony na zielony. | |
Będąc na ostatniej platformie, wciśnij zielony i czerwony. Podczas wykonywania tej czynności, Książę Ciemności wpuszczać będzie na pole walki oponentów. Wówczas przerwij stanie na guzikach i zamknij wejście. Gdy to uczynisz pokonaj napastników i wróć do wciskania przycisków. |