[ETAP III] Betameche in danger cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Etap rozpoczynasz, stojąc na wielkim konarze. Zejdź z niego po małych drewnianych platformach (zdjęcie). Niektóre z nich, a dokładniej te nieruchome, będą po kilku sekundach spadać w przepaść, jeśli nie zdążysz uciec, spotka Cię ten sam los. | |
Ten fragment rozgrywki będzie dość długi, ale będziesz mógł sobie pozwolić na chwilę odpoczynku na większej półce (zdjęcie). | |
Na samym końcu sekwencji zręcznościowej natkniesz się na kwiat zapisu, a w dalszą drogę udaj się, skacząc po pomarańczowej "chochli". | |
W ten sposób dotrzesz do miejsca z pomarańczowym guzikiem na wąskiej kładce. Aby za jego pomocą otworzyć drzwi, niezbędny jest fragment skały, znajdziesz go na skalnych półkach (zdjęcie). | |
Teraz wystarczy go tylko strącić i przetransportować do wspomnianego wcześniej guzika... | |
... i przejść przez zamknięte wcześniej drzwi. Droga za nimi nie jest jednak prosta, aby przedostać się na drugą stronę, przeskakuj brakujące fragmenty w podłodze. Gdy wydostaniesz się na powierzchnię, zostaniesz osaczony przez latających przeciwników, a na pomoc przybędzie Ci Artur. | |
Cały mechanizm latania objaśni gra, ale podpowiem, że najlepiej atakować agresorów Betameche'a, 'lokując' trzech jednocześnie. Podczas jednego przelotu w ich pobliżu możliwy jest dwukrotny atak. Gdybyś ucierpiał od atakujących przeciwników, będziesz mógł zdobywać jajka, pamiętaj więc, by z tego korzystać. | |
Po ponownym przejęciu kontroli nad maluchem rozejrzyj się po okolicy, gdyż na jednej z drewnianych półek (trzeba do niej doskoczyć) znajdziesz torbę . | |
Drogę kontynuuj, idąc w głąb planszy, na jej górne partie (po schodach)... | |
... w długą wyżłobioną ścieżkę wewnątrz konaru. | |
Dotrzesz w ten sposób do zamkniętych drzwi, które miń i zejdź na dół po wąskiej ścieżce (zdjęcie) i drewnianej kładce (której jeden fragment pod wpływem Twojego ciężaru ulegnie zniszczeniu). |