[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Etap rozpoczyna się od potyczki. Pokonaj kilku przeciwników, by odebrać im trzy klucze i otworzyć bramę (przeciwnik z kluczem świeci się na niebiesko). Dodam tylko, że po zdobyciu klucza musisz go wykorzystać - otworzyć jeden z trzech zamków - by pojawił się kolejny. | |
Za bramą będziesz zmuszony wspinać się po korzeniach, gdyż schody zostały zniszczone. Po dotarciu na górną półkę stań na przycisku. Spowoduje to odblokowanie trzech kolejnych. | |
Niezwłocznie się do nich skieruj, a znajdziesz je między domkami koło pola walki (każdy bohater ma przycisnąć jeden guzik). | |
Gdy wszystkie zostaną wciśnięte, obniżysz pomost, dzięki któremu każdy z bohaterów dostanie się do miejsca, gdzie przed momentem wszedł Artur, korzystając ze zdolności wspinania się po korzeniach. | |
Idąc dalej, dotrzesz do pomieszczenia z dwoma drzwiami, by otworzyć przeciwległe, musisz przesunąć głaz pod ścianą. | |
W ten oto sposób znów wydostałeś się na powierzchnię. Po krótkiej scence przesuń skrzynię, która upadła na ziemię. | |
I wciśnij zlokalizowany w pobliżu guzik. Spowoduje to pojawienie się nowej zdolności dla Betameche'a (wróć po nią na pole walki z początku etapu). | |
Skrzynię, która w poprzedniej scenie spadła na ziemię, wstaw w miejsce zniszczonych schodów (w pobliżu znajduje się torba na jajka, nie omieszkaj jej podnieść). Kiedy wyjdziesz na górę, dojdzie do następnej scenki, w której zostanie strącona kolejna skrzynia. Pobiegnij do niej. | |
Po drodze miniesz dwa małe kamienie, które wsuń w ścianę, jeśli tego nie uczynisz, nie będziesz mógł przesunąć obiektu. | |
Po raz kolejny przesuń skrzynię wyznaczonym torem i strąć ją na drewniany pomost. W trakcie wykonywania tej czynności dojdzie do bombardowania - życie bohaterów nie będzie zagrożone - ale odłamki po bombach będą tarasować drogę, niszcz je atakiem z wyskoku. Uwaga! W tej okolicy znajdują się trzy zablokowane guziki, zapamiętaj ich położenie, gdyż za moment będziesz musiał do nich wrócić (jeden z nich ukryty jest pod drewnianą konstrukcją, na którą strąciłeś skrzynię). | |
Idąc dalej po strąconej skrzyni, otrzymasz nową zdolność , a na szczycie wzgórza natkniesz się na kwiat zapisu. |