Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

1 - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry
Etap rozpoczyna się od potyczki - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Etap rozpoczyna się od potyczki. Pokonaj kilku przeciwników, by odebrać im trzy klucze i otworzyć bramę (przeciwnik z kluczem świeci się na niebiesko). Dodam tylko, że po zdobyciu klucza musisz go wykorzystać - otworzyć jeden z trzech zamków - by pojawił się kolejny.

Za bramą będziesz zmuszony wspinać się po korzeniach, gdyż schody zostały zniszczone - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Za bramą będziesz zmuszony wspinać się po korzeniach, gdyż schody zostały zniszczone.

Po dotarciu na górną półkę stań na przycisku. Spowoduje to odblokowanie trzech kolejnych.

Niezwłocznie się do nich skieruj, a znajdziesz je między domkami koło pola walki (każdy bohater ma przycisnąć jeden guzik) - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Niezwłocznie się do nich skieruj, a znajdziesz je między domkami koło pola walki (każdy bohater ma przycisnąć jeden guzik).

Gdy wszystkie zostaną wciśnięte, obniżysz pomost, dzięki któremu każdy z bohaterów dostanie się do miejsca, gdzie przed momentem wszedł Artur, korzystając ze zdolności wspinania się po korzeniach - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Gdy wszystkie zostaną wciśnięte, obniżysz pomost, dzięki któremu każdy z bohaterów dostanie się do miejsca, gdzie przed momentem wszedł Artur, korzystając ze zdolności wspinania się po korzeniach.

Idąc dalej, dotrzesz do pomieszczenia z dwoma drzwiami, by otworzyć przeciwległe, musisz przesunąć głaz pod ścianą - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Idąc dalej, dotrzesz do pomieszczenia z dwoma drzwiami, by otworzyć przeciwległe, musisz przesunąć głaz pod ścianą.

W ten oto sposób znów wydostałeś się na powierzchnię - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W ten oto sposób znów wydostałeś się na powierzchnię. Po krótkiej scence przesuń skrzynię, która upadła na ziemię.

I wciśnij zlokalizowany w pobliżu guzik - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

I wciśnij zlokalizowany w pobliżu guzik. Spowoduje to pojawienie się nowej zdolności dla Betameche'a (wróć po nią na pole walki z początku etapu).

Skrzynię, która w poprzedniej scenie spadła na ziemię, wstaw w miejsce zniszczonych schodów (w pobliżu znajduje się torba na jajka, nie omieszkaj jej podnieść) - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Skrzynię, która w poprzedniej scenie spadła na ziemię, wstaw w miejsce zniszczonych schodów (w pobliżu znajduje się torba na jajka, nie omieszkaj jej podnieść).

Kiedy wyjdziesz na górę, dojdzie do następnej scenki, w której zostanie strącona kolejna skrzynia. Pobiegnij do niej.

Po drodze miniesz dwa małe kamienie, które wsuń w ścianę, jeśli tego nie uczynisz, nie będziesz mógł przesunąć obiektu - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po drodze miniesz dwa małe kamienie, które wsuń w ścianę, jeśli tego nie uczynisz, nie będziesz mógł przesunąć obiektu.

Po raz kolejny przesuń skrzynię wyznaczonym torem i strąć ją na drewniany pomost - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po raz kolejny przesuń skrzynię wyznaczonym torem i strąć ją na drewniany pomost. W trakcie wykonywania tej czynności dojdzie do bombardowania - życie bohaterów nie będzie zagrożone - ale odłamki po bombach będą tarasować drogę, niszcz je atakiem z wyskoku.

Uwaga! W tej okolicy znajdują się trzy zablokowane guziki, zapamiętaj ich położenie, gdyż za moment będziesz musiał do nich wrócić (jeden z nich ukryty jest pod drewnianą konstrukcją, na którą strąciłeś skrzynię).

Idąc dalej po strąconej skrzyni, otrzymasz nową zdolność , a na szczycie wzgórza natkniesz się na kwiat zapisu - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Idąc dalej po strąconej skrzyni, otrzymasz nową zdolność , a na szczycie wzgórza natkniesz się na kwiat zapisu.