[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
![1 - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/607/-225224046.jpg)
![]() | Etap rozpoczyna się od potyczki. Pokonaj kilku przeciwników, by odebrać im trzy klucze i otworzyć bramę (przeciwnik z kluczem świeci się na niebiesko). Dodam tylko, że po zdobyciu klucza musisz go wykorzystać - otworzyć jeden z trzech zamków - by pojawił się kolejny. |
![]() | Za bramą będziesz zmuszony wspinać się po korzeniach, gdyż schody zostały zniszczone. Po dotarciu na górną półkę stań na przycisku. Spowoduje to odblokowanie trzech kolejnych. |
![]() | Niezwłocznie się do nich skieruj, a znajdziesz je między domkami koło pola walki (każdy bohater ma przycisnąć jeden guzik). |
![]() | Gdy wszystkie zostaną wciśnięte, obniżysz pomost, dzięki któremu każdy z bohaterów dostanie się do miejsca, gdzie przed momentem wszedł Artur, korzystając ze zdolności wspinania się po korzeniach. |
![]() | Idąc dalej, dotrzesz do pomieszczenia z dwoma drzwiami, by otworzyć przeciwległe, musisz przesunąć głaz pod ścianą. |
![]() | W ten oto sposób znów wydostałeś się na powierzchnię. Po krótkiej scence przesuń skrzynię, która upadła na ziemię. |
![]() | I wciśnij zlokalizowany w pobliżu guzik. Spowoduje to pojawienie się nowej zdolności dla Betameche'a (wróć po nią na pole walki z początku etapu). |
![]() | Skrzynię, która w poprzedniej scenie spadła na ziemię, wstaw w miejsce zniszczonych schodów (w pobliżu znajduje się torba na jajka, nie omieszkaj jej podnieść). Kiedy wyjdziesz na górę, dojdzie do następnej scenki, w której zostanie strącona kolejna skrzynia. Pobiegnij do niej. |
![]() | Po drodze miniesz dwa małe kamienie, które wsuń w ścianę, jeśli tego nie uczynisz, nie będziesz mógł przesunąć obiektu. |
![]() | Po raz kolejny przesuń skrzynię wyznaczonym torem i strąć ją na drewniany pomost. W trakcie wykonywania tej czynności dojdzie do bombardowania - życie bohaterów nie będzie zagrożone - ale odłamki po bombach będą tarasować drogę, niszcz je atakiem z wyskoku. Uwaga! W tej okolicy znajdują się trzy zablokowane guziki, zapamiętaj ich położenie, gdyż za moment będziesz musiał do nich wrócić (jeden z nich ukryty jest pod drewnianą konstrukcją, na którą strąciłeś skrzynię). |
![]() | Idąc dalej po strąconej skrzyni, otrzymasz nową zdolność , a na szczycie wzgórza natkniesz się na kwiat zapisu. |