[ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Etap rozpoczynasz w miejscu, gdzie spadać będą krople porannej rosy. Uważaj na nie, tak jak na początku gry unikaj bombardowania, szczególną uwagę zwracaj na cień spadającej wody. Rusz przed siebie i zeskocz z podwyższenia. | |
Następnie udaj się w prawo i wejdź pomiędzy trawę. Znajdziesz tam torbę na jajka i pierwsze mul-mule (te ostatnie są niezwykle ważne, gdyż dzięki nim otworzysz przejście, bez którego nie ukończysz etapu). | |
Nieco dalej natkniesz się na źdźbło trawy, które przewróć, tworząc w ten sposób przejście. | |
Po dotarciu do rzeki skręć w prawo. Powinieneś spostrzec wiszącą tam linę. Skocz w jej kierunku i złap ją, a następnie przeskocz na liście na wodzie. Liście te będą na przemian zanurzać się i wypływać, więc szybko skacząc po nich, przejdź na skałę z biedronką. | |
Poza transporterem natkniesz się na Kromino, wsuń go do dziwnego stworka wiszącego na pajęczynie (w tle). | |
Następnie podaj jedną ze znajdujących się w pobliżu pomarańczowych kulek przyjaciołom pozostałym na brzegu. | |
Ci natomiast, niech rzucą jedzenie wspomnianemu potworkowi. Dzięki temu Kromino przetransportowany zostanie na brzeg. | |
Postaw go na jednym z trzech znajdujących się tam niebieskich guzików, a sam zajmij pozostałe (łącznie z tym koło biedronki - Arturem). W ten sposób wysuniesz kładkę i wszystkimi dotrzesz do biedronki. | |
Skorzystaj z niej i przeleć do kolejnej wysepki (pierwszy przystanek). | |
Podejdź do białego potwora i wejdź na jego grzbiet. | |
W pierwszej kolejności udaj się do punktu w centralnej części zdjęcia. |