[ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
![]() | Trafisz w ten sposób do miejsca, gdzie kończył się poprzedni etap. Tym razem Twoim zadaniem będzie otwarcie znajdującej się tam kraty. Pozostaw dwa fragmenty skalne na pomarańczowych guzikach i korzystając z barków stworka, wejdź na półkę skalną, na której etap wcześniej załączała się końcowa scenka. |
![]() | Przeszedłszy do jej końca, znajdziesz ostatni, niezbędny fragment - strąć go na dół. |
![]() | Ułóż posąg, zachowując odpowiednią kolejność i skorzystaj z otwartych krat. Znajdziesz tam wiele zamkniętych mul-muli (w dwóch pomieszczeniach) i run . |
![]() | Jeśli do tej pory uwolniłeś wszystkie mul-mule, załączyć powinna się scenka, w której otworzy się kolejny run. |
![]() | Teraz wróć do zamkniętej za kratą torby i zejdź ścieżką w dół. |
![]() | Znajdziesz tam dwie pomarańczowe machiny otwierające (zdjęcie obok i poniżej). |
![]() | Na razie użyj jednej za pomocą Seleni, a pozostałymi bohaterami... |
![]() | ... przejdź do wskazanego miejsca. Za pomocą Artura wejdź, wspinając się po korzeniach, na półkę i strąć skałę. Następnie, niech Betameche wejdzie po nim i zahipnotyzuje znajdującego się tam stworka. Teraz wystarczy przesunąć (Arturem) znajdujący się na ziemi kamienny blok na pobliski pomarańczowy guzik i wrócić nim do drugiej, przed momentem pozostawionej machiny otwierającej. |
![]() | Jeśli wszystko zostało wykonane poprawnie, krata powinna się podnieść, zostawiając nam torbę . |
![]() | Później wróć do miejsca, gdzie rozpocząłeś grę po zabiciu bosa i zdobądź odblokowany run . |
![]() | Etap kończysz, wchodząc do wielkiego tunelu. |