Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Trafisz w ten sposób do miejsca, gdzie kończył się poprzedni etap - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Trafisz w ten sposób do miejsca, gdzie kończył się poprzedni etap. Tym razem Twoim zadaniem będzie otwarcie znajdującej się tam kraty.

Pozostaw dwa fragmenty skalne na pomarańczowych guzikach i korzystając z barków stworka, wejdź na półkę skalną, na której etap wcześniej załączała się końcowa scenka.

Przeszedłszy do jej końca, znajdziesz ostatni, niezbędny fragment - strąć go na dół - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Przeszedłszy do jej końca, znajdziesz ostatni, niezbędny fragment - strąć go na dół.

Ułóż posąg, zachowując odpowiednią kolejność i skorzystaj z otwartych krat - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Ułóż posąg, zachowując odpowiednią kolejność i skorzystaj z otwartych krat. Znajdziesz tam wiele zamkniętych mul-muli (w dwóch pomieszczeniach) i run .

Jeśli do tej pory uwolniłeś wszystkie mul-mule, załączyć powinna się scenka, w której otworzy się kolejny run - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Jeśli do tej pory uwolniłeś wszystkie mul-mule, załączyć powinna się scenka, w której otworzy się kolejny run.

Teraz wróć do zamkniętej za kratą torby i zejdź ścieżką w dół - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Teraz wróć do zamkniętej za kratą torby i zejdź ścieżką w dół.

Znajdziesz tam dwie pomarańczowe machiny otwierające (zdjęcie obok i poniżej) - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Znajdziesz tam dwie pomarańczowe machiny otwierające (zdjęcie obok i poniżej).

Na razie użyj jednej za pomocą Seleni, a pozostałymi bohaterami - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Na razie użyj jednej za pomocą Seleni, a pozostałymi bohaterami...

przejdź do wskazanego miejsca - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... przejdź do wskazanego miejsca. Za pomocą Artura wejdź, wspinając się po korzeniach, na półkę i strąć skałę. Następnie, niech Betameche wejdzie po nim i zahipnotyzuje znajdującego się tam stworka.

Teraz wystarczy przesunąć (Arturem) znajdujący się na ziemi kamienny blok na pobliski pomarańczowy guzik i wrócić nim do drugiej, przed momentem pozostawionej machiny otwierającej.

Jeśli wszystko zostało wykonane poprawnie, krata powinna się podnieść, zostawiając nam torbę - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Jeśli wszystko zostało wykonane poprawnie, krata powinna się podnieść, zostawiając nam torbę .

Później wróć do miejsca, gdzie rozpocząłeś grę po zabiciu bosa i zdobądź odblokowany run - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Później wróć do miejsca, gdzie rozpocząłeś grę po zabiciu bosa i zdobądź odblokowany run .

Etap kończysz, wchodząc do wielkiego tunelu - [ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Etap kończysz, wchodząc do wielkiego tunelu.