[ETAP III] Betameche in danger cz.7 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Trafisz w ten sposób do miejsca, gdzie kończył się poprzedni etap. Tym razem Twoim zadaniem będzie otwarcie znajdującej się tam kraty. Pozostaw dwa fragmenty skalne na pomarańczowych guzikach i korzystając z barków stworka, wejdź na półkę skalną, na której etap wcześniej załączała się końcowa scenka. | |
Przeszedłszy do jej końca, znajdziesz ostatni, niezbędny fragment - strąć go na dół. | |
Ułóż posąg, zachowując odpowiednią kolejność i skorzystaj z otwartych krat. Znajdziesz tam wiele zamkniętych mul-muli (w dwóch pomieszczeniach) i run . | |
Jeśli do tej pory uwolniłeś wszystkie mul-mule, załączyć powinna się scenka, w której otworzy się kolejny run. | |
Teraz wróć do zamkniętej za kratą torby i zejdź ścieżką w dół. | |
Znajdziesz tam dwie pomarańczowe machiny otwierające (zdjęcie obok i poniżej). | |
Na razie użyj jednej za pomocą Seleni, a pozostałymi bohaterami... | |
... przejdź do wskazanego miejsca. Za pomocą Artura wejdź, wspinając się po korzeniach, na półkę i strąć skałę. Następnie, niech Betameche wejdzie po nim i zahipnotyzuje znajdującego się tam stworka. Teraz wystarczy przesunąć (Arturem) znajdujący się na ziemi kamienny blok na pobliski pomarańczowy guzik i wrócić nim do drugiej, przed momentem pozostawionej machiny otwierającej. | |
Jeśli wszystko zostało wykonane poprawnie, krata powinna się podnieść, zostawiając nam torbę . | |
Później wróć do miejsca, gdzie rozpocząłeś grę po zabiciu bosa i zdobądź odblokowany run . | |
Etap kończysz, wchodząc do wielkiego tunelu. |