[ETAP X] The Stunning Rapids Bar cz.2 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
![]() | Pokonaj gęsto zarośniętą ścieżkę, by dotrzeć do miejsca... |
![]() | ... gdzie możliwa będzie droga w dwie strony. Najpierw udaj się w lewo. Znajdziesz tam 15 zamkniętych mul-muli... |
![]() | ... uwolnienie których spowoduje odblokowanie runu . [Zdobędziesz go oczywiście ładując jeden z poprzednich etapów ("Lost in the Seven Lands - part I"). Run znajduje się w miejscu, gdzie należało się wspinać, niedługo po tym, jak podczas scenki Betameche nie zdołał uciec z walącego się przejścia.] |
![]() | Teraz wróć do miejsca rozwidlenia drogi i skręć w prawą stronę, mijając kwiat zapisu. |
![]() | Nieco dalej, przeskakując niewielką lukę w skalnej ścieżce, miniesz wąskie przejście w głąb skały. |
![]() | Znajduje się tam (na podwyższeniu) guzik, który umożliwi Ci dalszą drogę. Dostać się do niego można wyłącznie po ułożeniu dwóch czerwonych stworków. |
![]() | Jeden stoi we wnęce na wewnętrznej ścianie jaskini, drugi zaś... |
![]() | ... blisko docelowego miejsca, zasłonięty skalnym stopniem. Potrzebne do ich przesunięcia kulki znajdziesz w pobliżu kwiatka od zapisu gry. |
![]() | Gdy obydwa Kromino znajdą się na swoim miejscu, wskocz po nich na górę i wciśnij znajdujący się tam guzik. Spowoduje to wysunięcie się kładki (będzie ją widać przez kratę). |
![]() | Następnie przejdź po niej i udaj się w dalszą drogę, niszcząc przeszkadzające ciernie. |
![]() | Na końcu drogi skieruj się do mrocznego tunelu. Po wejściu do niego etap dobiega końca. |