[ETAP VII] Devil's Falls cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
W tym etapie najistotniejsza będzie szybkość, gdyż część rozgrywki będzie na czas. Selenia i Betameche utknęli wewnątrz jednej z części kapsuły na środku rzeki. Twoim zadaniem będzie pomóc im, nim pochłonie ich wodospad.
Po przejęciu kontroli nad bohaterem biegnij przed siebie wzdłuż brzegu, przeskakując wodę. | |
Dotrzesz do miejsca, w którym znajdziesz dającą się przesunąć kłodę. Wtrąć ją do wody, a dostaniesz dodatkowy czas (niezbędny do ukończenia etapu). Potem nie tracąc cennych sekund, pobiegnij w prawą stronę. | |
Kilka metrów dalej znajdziesz się w miejscu, gdzie będzie należało skoczyć nad wodą i złapać się wiszącej liny. W chwili, gdy ją pochwycisz, obróć się w prawo i przeskocz na kolejną. | |
Z niej natomiast przedostań się na pobliską kładkę. Po chwili odpoczynku rozpocznie się wspinaczka po drążkach. | |
Dotarcie do drugiej kładki nie powinno przysporzyć problemów, jednak dalej takowe mogą wystąpić. Wskocz na kolejny drążek, a z niego nie na sąsiedni, tylko puszczając się, złap się tego przy tafli wody. | |
Dzięki niemu, mijając pajęczynę, wejdziesz w głąb skał. Dalsza droga do platformy nie będzie skomplikowana. Będąc na kolejnej kładce odpocznij, po czym wspinaj się dalej. Trasa prowadzi przez niewykorzystane dotychczas drążki. | |
Konieczny będzie również dwukrotny skok nad wodą, od ściany do ściany. | |
Po złapaniu oddechu już na ostatniej platformie, chwyć się ponownie drążka i przechodząc nim do końca, puść się, by w ten sposób złapać się kolejnego poniżej. | |
Potem bez problemu trafisz na stały ląd. | |
W okolicy natkniesz się na kolejną kłodę - nie zapomnij jej strącić. |