[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Etap rozpoczyna się od kłótni pomiędzy bohaterami o to, która droga jest właściwa. Każdy z nich stanie w innym miejscu, ale tak naprawdę, należy przebyć każdą z dróg. W pierwszej kolejności udaj się więc środkową (zdjęcie). | |
Dotrzesz w ten sposób do miejsca, gdzie znajduje się głaz do przesunięcia - wsuń go w ścianę, odsłaniając Zeleefta (dżdżownicę pełniącą funkcję windy). | |
Nieco dalej, przedzierając się przez gąszcz cierni, natkniesz się na kolejny run . Gdy go odblokujesz, wróć na powierzchnię. | |
Teraz, udaj się w kierunku dolnego przejścia. Jego przebycie nie jest konieczne, ale zdobędziesz tam przydatne bonusy. | |
Po drodze miniesz Kromina, lecz chwilowo zignoruj go. | |
Idąc odziemną ścieżką, natkniesz się na dwie torby - zbierz je. | |
Gdy wejdą w Twoje posiadanie, ponownie wróć na powierzchnię i zacznij transportowanie czerwonego stworka w kierunku ostatniego przejścia (w pobliże dwóch Zeleeftów). | |
Natkniesz się tam na run . Gdy Kromino znajdzie się obok stworzonej dla siebie windy, wepchnij go do paszczy, a sam... | |
... zacznij wspinać się Arturem na górę. | |
Będąc na szczycie, stań na guziku, by umożliwić przejście pozostałym. |