[ETAP IV] On the road to Necropolis cz.6 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Będąc tam, wybierz Artura i rozpocznij wspinaczkę po drewnianych belkach umocowanych na jednej ze ścian (zdjęcie). Przestrzegam przed zbyt powolnym poruszaniem się. Droga będzie długa i łatwo można doprowadzić do zmęczenia Artura i co za tym idzie - upadku w przepaść. | |
Odpocząć będziesz mógł dopiero na konarze, będącym w połowie drogi do wyznaczonego celu. | |
Skacząc po kolejnych drewnianych belkach, dotrzesz do miejsca, gdzie możliwa będzie droga w dwie strony (zdjęcie): zeskok na niższą belkę lub na sąsiednią. Najpierw udaj się w lewo, nie zeskakując poniżej. | |
W ten sposób dotrzesz do ostatnich uwięzionych mul-muli... | |
... i odblokujesz run . [Teraz wystarczy go zdobyć, a znajdziesz go w poprzednim etapie (niestety konieczny jest powrót). Pamiętasz kwiat zapisu w podziemnym pomieszczeniu, do którego można było trafić, idąc ścieżką koło zagrody? Właśnie tam powinieneś się udać.] Gdy to uczynisz wróć po belkach do miejsca rozstaju i zeskocz na dół, a następnie na przeciwległą ścianę (nigdy dotąd tego nie robiłeś, ale gra wytłumaczy, jak to wykonać). | |
Dotrzesz do miejsca z wiszącym uchwytem. Skocz w jego kierunku, a po złapaniu się i rozhuśtaniu - na kolejną półkę. | |
Tam, stając na guziku, wysuń kładkę i wraz z resztą drużyny... | |
... skorzystaj z usług biedronki. Dzięki niej dostaniesz się do kolejnej jaskini. | |
Teraz wystarczy przejść zarośniętym tunelem (po lewej) na górę... | |
... i otworzyć znajdujące się tam przejście. |